חדשות הנדל"ן: אלקטרה מוכרת נכסים בארה"ב בתמורה לכ־126.2 מיליון דולר

החברה התקשרה בשתי עסקאות למכירת זכויותיה בשני מקבצי דיור; ריט אזורים תלווה קרוב ל־300 מיליון שקלים לרכישת קרקע בירושלים; נווה-בגדדי תבצע תמ"א בבניין בתל אביב

שיתוף הכתבה
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן החדש (אלדד רפאלי)אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן החדש (אלדד רפאלי)

אלקטרה נדל"ן מוכרת נכסים בארה"ב 

החברה הודיעה במהלך השבוע על התקשרות בשתי עסקות למכירת נכסים בארה"ב. בעסקה הראשונה החברה תמכור את מלוא זכויותיה (25%) במקבץ דיור בסן אנטוניו, טקסס בתמורה לכ־68 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופש שינבע מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ- 35.4 מיליון דולר. בעסקה השנייה, החברה תמכור את מלא זכויותיה במקבץ דיור בבריילי, צפון קרוליינה בתמורה לסך של כ־79 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופשי שינבע מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ- 47.2 מיליון דולר.

התחדשות עירונית בתל אביב: בניין חדש בן 7 קומות יוקם ברחוב בילטמור

נווה-בגדדי חברה לבנייה חתמה על הסכם לביצוע תמ"א 38/2 בתל אביב. הבניין יכלול 24 יח"ד בנות 2,3,4,5 חדרים ועוד פנטהאוז/דירת גן. מחירי הדירות החל מ-3 מיליון שקלים. עוד בבניין דירת גג עם מרפסת גג מרווחת, שתי קומות תת קרקעיות לחנייה ומחסנים עם חנייה לכל דירה, ולובי מפואר עם מעלית. הפרויקט ממוקם מצפון-מערב לכיכר המדינה בצפון תל אביב בין הרחובות ז'בוטינסקי, רמז וליפסקי. 

ריט אזורים - ה.פ ליווינג התקשרה בהסכם מימון לרכישת זכויות בירושלים

החברה הודיעה על כך שלקחה הלוואה מגוף בנקאי בגובה 275 מיליון שקלים לתקופה של שנתיים. ההלוואה תשמש למימון תשלום התמורה בגין מחיר הקרקע של פרויקט לבניית מתחמי מגורים, מסחר, תעסוקה והשכרה לטווח ארוך בצומת פ"ת שבירושלים.  ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור ריבית ממוצעת בסיסית חח"ד (פריים). בתוספת של מרווח מוסכם המצוי בטווח של 0.5%-1.5% אשר תיפרע אחת לשלושה חודשים במהלך תקופת ההלוואה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מימוןתל אביבתמ"אאלקטרה נדל"ןארה"בריט אזורים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...