חדשות הנדל"ן: אקרו השלימה את עסקת כיכר השעון ביפו תמורת כ־225 מיליון שקלים

החברה הודיעה על תשלום מלוא התמורה על הקרקע בה זכויות בנייה בשטח של כ־11 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
 פרויקט התאנה בקריית אונו באדיבות ענב נדלן פרויקט התאנה בקריית אונו באדיבות ענב נדלן

אקרו השלימה את עסקת כיכר השעון 

החברה הודיעה השבוע על כך ששילמה את מלוא התמורה בסך של כ־225 מיליון שקלים בתוספת מע"מ במסגרת העסקה בשטח הסמוך לכיכר השעון ביפו, בעיר תל אביב. ההתקשרות בעסקה נעשתה ב־25 לנובמבר 2021. החברה שילמה 50 מיליון שקלים במועד החתימה, 6 מיליון שקלים שולמו בסוף חודש דצמבר. שטח הקרקע הוא כ־3.5 דונם וזכויות הבנייה הקיימות במקרקעין עומדות על למעלה מ־11 אלף מ"ר. בכוונת החברה להקים פרויקט למגורים ומסחר לפי הזכויות הקיימות במקרקעין. 

מיינדספייס פותחת שני מתחמים חדשים

החברה הודיעה על פתיחת שני סניפים חדשים בטירת כרמל ובקריית אונו. המתחמים צפויים להיפתח במחצית הראשונה של 2023 ומצטרפים לשורה של מתחמים חדשים אותם השיקה מיינדספייס ביקום ובתל אביב, לצד פתיחות מתוכננות של מתחמים ברעננה ובפארק עופר East בפתח תקווה שגם בבעלות מליסרון .

מתחם חללי העבודה החדש ייפתח בפארק ההיי-טק עופר כרמל של מליסרון והוא יכלול 610 עמדות עבודה, אשר יתפרשו על פני 3,804 מ"ר בקומה אחת. הסניף בקריית אונו, ברחוב הדובדבן, יכלול 543 עמדות עבודה ב-3 קומות בשטח של 3,341 מ"ר.

שי וינברג, משנה למנכ"ל מליסרון ומנכ״ל פעילות ייזום נדל״ן ומשרדים: "הצבת מתחמי מיינדספייס בפארקי המשרדים של מליסרון מהווה שדרוג משמעותי עבור החברות השוכרות בפרויקטים שלנו ואנו נרגשים לצרף כעת מתחם רחב ידיים שיפעל גם בפארק עופר הכרמל. מתחם חללי העבודה הגמישים מאפשר לקהל לקוחותינו והעובדים בפארק חוויה ייחודית של סביבת עבודה, וכן מרחיב ומגוון את השימושים בנכס. אנו צופים כי המתחם החדש יתרום גם לשוכרי הקבע בפארק ההיי-טק, בכך שיאפשר להם לצמוח ולהתרחב באופן גמיש ומודולרי. המתחם החדש אף יעניק לשוכרים הזמניים שבו הזדמנות להכיר את הפארק ואת היתרונות שהוא מציע לתושביו. כניסת מיינדספייס למתחם מביאה עמה בשורה גדולה לאזור ומבטאת את המשך מגמת היציבות בשוק שכירות המשרדים."

דן זכאי, מנכ"ל מיינדספייס: "אנו עדים לביקוש ער למודל העבודה הגמיש ברחבי הארץ; מיינדספייס מספקת את הפתרון האידיאלי עבור חברות המגיבות במהירות וביעילות לשינויים התכופים בשוק העבודה".

פרויקט ההתחדשות העירונית 'התאנה' בקריית אונו נמצא בשלבי עבודות מקדימות

חברת ענב  מוציאה לדרך בימים אלו את פרויקט פינוי הבינוי 'ענב VILLAGE' בקריית אונו בהשקעה של כ-700 מיליון ש''ח. הפרויקט שתוכנן ע"י משרד כהנא אדריכלים כולל הקמת 4 מבנים חדשים בני 16 קומות ו-255 יחידות דיור חדשות. כיום קיימים במתחם שלושה מבני רכבת ישנים בני 3 קומות הכוללים 78 יחידות דיור.

אפי כץ, מנכ"ל ובעלים של 'ענב': "מדובר בפרויקט ייחודי שיעצים את תחושת השייכות ויספק חווית מגורים עשירה ומלאת עניין. אין לי ספק כי הרשויות שהשכילו לקדם תוכניות משמעותיות ורחבות היקף של מתחמי פינוי בינוי יכולות לברך על כך היום ולראות כיצד התחדשות עירונית משמעותית משנה את מרקם החיים בעיר". כץ מוסיף ואומר: ''הבנייה תעשה במקביל כך שכל הדיירים יתאכלסו יחדיו, ויזכו להנות מכלל השירותים של הפרויקט מיומו הראשון ולא ייאלצו לגור באתר בנייה. מדובר ביתרון עצום שיקל מאוד על כלל התושבים בשכונה. פרויקט ענב VILLAGE יצעיד את האזור כולו קדימה והוא רק חלק מהפרויקטים שאנו מקדמים בערים השונות בישראל.''

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ענבדן זכאימיינדסשי וינברגמלירסוןאקרו נדל"ןכיכר השעוןקריית אונו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...