אאורה זכתה במכרז דיירים לבניית כ-400 יח"ד בפרויקט פינוי בינוי בלוד

במסגרת הפרויקט יפונו כ-90 יח"ד בשכונת "חיסכון ג'" בעיר. בימים אלו מקדמת הרשות המקומית והוותמ"ל תוכנית התחדשות עירונית לאזור

שיתוף הכתבה
לוד. התעוררות בתחום ההתחדשות בחודשים האחרונים (שאטרסטוק))לוד. התעוררות בתחום ההתחדשות בחודשים האחרונים (שאטרסטוק))

חברת אאורה דיווחה היום (א') לרשות לניירות ערך כי נבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית בעיר לוד, ברחובות דוד המלך ורחל אלתר בלוד. המתחם ממוקם בשכונת "חיסכון ג' בעיר". במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 90 דירות קיימות בחמישה בניינים ישנים. במתחם מקודמת תוכנית התחדשות עירונית על ידי עיריית לוד והוועדה לקידום מתחמים מועדפים (הוותמ"ל) ולכן מספר הדירות שניתן יהיה לבנות במקומן עדיין לא נקבע סופית אך בחברה צופים כי הוא יעמוד על 350 עד 400 דירות חדשות.

"מספר היח"ד הסופי טרם נקבע ובכוונת החברה לפעול באמצעות גורמים מקצועיים למקסום כמות וניצול מיטבי של הזכויות במסגרת הליכי אישור התכנית", נכתב בהודעת החברה. "הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על המדיניות הכללית בעיר לוד בנוגע להתחדשות עירונית, וכן על בדיקות ואישורים של שמאי רשויות התכנון בהתאם להנחיות בתקן 21.

עוד כתבה החברה כי עם בחירתה פועלת החברה להכרזה על המתחם כ"מתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי". "וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי". עוד נכתב כי בהתאם להערכות החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 עד 5 שנים.

הודעת אאורה באה בשיאה של תקופה שבה עוד ועוד מתחמי פינוי בינוי בלוד יוצאים לדרך. לפני כשבועיים הודיעה שותפות המורכבת מדן נדל"ן ומחברת קן התור על זכייתה במכרז דיירים לפרויקט פינוי-בינוי לבניית 259 דירות בשכונת עמידר בלוד. במקביל, החלה הרשות המקומית בשיתוף מוסדות התכנון ובראשן הוותמ"ל לאשר עוד ועוד תוכניותהתחדשות עירונית בעיר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהלודותמ"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...