אפריקה ישראל מגורים רכשה 25 דונם במערב הרצליה בהסכם קומבינציה

את העסקה ביצע מיזם שבו מחזיקה אפריקה ישראל ב-50% מהזכויות. כיום ייעודה של הקרקע הוא שטחי תעסוקה אך בכוונת היזמים לקדם בו תוכנית למאות יח"ד ועשרות אלפי מ"ר שטחי תעסוקה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים מיכה קליין (דרור סיתהכל)מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים מיכה קליין (דרור סיתהכל)

אפריקה ישראל מגורים דיווחה הבוקר (ג') כי אתמול התקשר מיזם שבו היא מחזיקה ב-50% מהזכויות בהסכם לעסקת קומבינציה עם בעלי זכויות המחזיקים בקרקע בשטח של 24.5 דונם בהרצליה. הקרקע ממוקמת בחלקה המערבי של העיר, דרומית למחלף הסירה ולפרויקט הרצליה הילס ובסמיכות לתחנת הרכבת הרצליה ולתחנת מטרו עתידית שצפויה להיבנות.

עוד ציינה החברה בדיווח כי ייעוד הקרקע הינו שטחי תעסוקה, וכי "בעלי הזכויות בקרקע פועלים לקידומה של תכנית מפורטת יחד עם הגורמים הרלוונטיים, להקמתן של מאות יחידות דיור ועשרות אלפי מ"ר של מסחר ותעסוקה במסגרת של פרויקט עירוב שימושים ". להערכת החברה, עלות ההקמה של הפרויקט צפויה לעמוד על 600 מיליון שקלים. את בעלי הקרקע ייצגו בעסקה עוה"ד אביעד שוב ומתניה סמט ממשרד שוב ושות'.

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין, מסר הבוקר כי "הרצליה היא מהערים האטרקטיביות בישראל הודות למיקומה ולאוכלוסייה האיכותית המרכיבה אותה. אנחנו שמחים לבשר על העסקה החדשה, בחטיבת קרקע גדולה ואיכותית במיקום מרכזי בעיר. מתוך אמונה שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים באזור מרכז הארץ ימשיך ויגבר בשנים הקרובות, ובזכות היכולת המוכחת של החברה בקידום תוכניות מורכבות מסוג זה, אנחנו פועלים כל העת לאיתור עסקאות משמעותיות, וכן להגדלת צבר היחידות של החברה. אפשרויות תעסוקה ונגישות לתשתיות תחבורה הם מהשיקולים המשמעותיים בבחירת עיר מגורים, ולכן יותר ויותר מרכזים ומקומות תעסוקה מוקמים ומתפתחים גם במרכזי הערים ולא רק במעגלים סביב. כאשר מודל עירוב שימושים זה יבוא לידי ביטוי גם בפרויקט החדש בהרצליה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיכה קלייןהרצליהאפריקה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...