מכירות ביותר ממיליארד שקל מתחילת השנה: הרווח הנקי של אאורה זינק ב-129%

חברת ההתחדשות העירונית של יעקב אטרקצ'י צופה שעד 2029 תגיע לרווח גולמי של 4.7 מיליארד שקל. המרכזים המסחריים בפרויקטים שלה תורמים אף הם לדו"חות הטובים של אאורה, בזכות העליות בערכם

שיתוף הכתבה
הבעלים ומנכ"ל אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)הבעלים ומנכ"ל אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת ההתחדשות העירונית אאורה דיווחה על התוצאות שלה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2022. הרווח הנקי במחצית הראשונה הסתכם ב-80.7 מיליון שקל - זינוק של 129% לעומת המחצית הראשונה אשתקד. מתחילת השנה ועד למועד פרסום הדו"ח נמכרו 357 יחידות דיור תמורת יותר ממיליארד שקל. מלאי יחידות דיור של החברה (בביצוע, תכנון, שלבים מוקדמים מאוד של הסכמות עם נציגויות דיירים ובשלב של איסוף החתימות) הגיע ל-31,485.


מתחילת 2022 החלה החברה לשווק ארבעה פרויקטים גדולים עם כ-1,050 יחידות דיור בסך הכל, ועד סוף השנה צפויים להיפתח עוד שניים חדשים לשיווק עם כ-450 יחידות דיור. כל זאת בנוסף ל-3,121 יחידות שנמצאות כבר בשלבי שיווק וביצוע, ושמתוכן נמכרו 2,065 יחידות דיור. חברה מצפה שעד 2029 תגיע לרווח גולמי של 4.7 מיליארד שקל.


בדו"חות מצוינת גם התרומה של שטחי המסחר שנבנים בכל הפרויקטים הגדולים של החברה לתוצאות הכספיות. ברבעון השני של 2022 נרשמו עליות ערך של המרכזים המסחריים הנבנים ברמת השרון ובקריית אונו, בהיקף של 31.4 מיליון שקל. עם תחילת הקמת פרויקטים נוספים הכוללים שטחי מסחר, צפויה עליית ערך משמעותית נוספת.


לדברי , הבעלים ומנכ"ל אאורה , יעקב אטרקצ'י, "בתוך כמה חודשים הגדלנו ונמשיך להגדיל את היקף השיווק והביצוע מכ-3,000 ל-4,500 יחידות דיור, ועד סוף 2023 נגיע לכ-7,000, כשבמהלך התקופה הזו יימסרו כ-1,500 יחידות דיור. אנו פועלים בשוק הצרכני האמיתי של רוכשי דירות - דירה ראשונה ומשפרי דיור, בסביבת מחירים של 4-2 מיליון שקל. 


"מכיוון שאאורה ממוקדת בהתחדשות עירונית, החברה לא צריכה לרכוש קרקעות יקרות באשראי - יש לה בנק קרקעות אדיר בפרויקטים, ולכן השפעת עליית הריבית עלינו מוגבלת. כבר היום הבטחנו את התוצאות החזקות שלנו ב-12 חודשים הקרובים. מנוע הצמיחה של החברה יוביל לרווחיות גבוהה, רציפה ויציבה, לתזרים מזומנים חזק ולעלייה בהון העצמי. הוא מאפשר ויאפשר לנו חלוקת דיבידנד עקבית לבעלי המניות, תוך יצירת ערך משמעותית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'יהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...