סלע נדל"ן רוכשת שש קומות במגדלי הארבעה בכ-295 מיליון שקל

מדובר בקומות העליונות במגדל הצפוני בשטח 6,900 מ"ר וב-90 חניות. בנוסף רכשה החברה כ- 80% מנכס מסחרי שכונתי בחולון בתמורה לכ-136 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן (צילום: אבישי פינקלשטיין)גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן (צילום: אבישי פינקלשטיין)

קרן הריט סלע נדל"ן, בניהולם של המנכ"ל גדי אליקם והיו"ר שמואל סלבין, רוכשת 6 קומות משרדים ו-90 וחניות ב "מגדלי הארבעה" ברח' הארבעה 28 תל אביב בסכום של 294.7 מיליון שקל.  

הנכס הנרכש מהווה כ-6 קומות משרדים בשטח של כ-6,923 מ"ר (הקומות העליונות במגדל הצפוני 30-35) וכן 90 חניות.

הנכס מושכר בשיעור תפוסה של 100%  ל-2 שוכרים שונים מתחום שוק ההון וההיי-טק, עם אופציה להאריך את ההסכם ב- 5-10 שנים בתוספת של 3%-10% לדמי השכירות. הכנסה שנתית משכירות הינה כ- 16.8 מיליון שקלים.

הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שבקופת החברה (יתרות מזומנים פנויות בהיקף של כ- 180 מיליון שקל). בחברה סבורים כי שיעור התשואה ברכישה עומד על כ- 5.7% ושיעור התשואה על ההון עומד על כ- 10%.

מגדלי הארבעה נמצאים בדרום הקריה בת"א (ברחוב הארבעה) במיקום מרכזי לאזורי העסקים והבילויים של ת"א. הנכס נמצא בלב "מעגל הקורקנט", בסמיכות לאזורי בינוי ופיתוח מרכזים בת"א, מתחם שרונה, מתחם TLV ורח' אבן גבירול. 

בנוסף  סלע רכשה 80% ממרכז ממרכז מסחרי שכונתי בשטח כולל של 4,000 מ"ר  תמורת 136.5 מיליון שקל.

גם בחולון הנכס מושכר במלואו (שיעור תפוסה של 100%) לכ- 30 שוכרים שונים, עם אופציה להארכת ההסכמים לתקופות של 3-9 שנים, כאשר דמי השכירות צמודים למדד. ההכנסה השנתית משכירות מסתכמת בכ- 7.9 מיליון שקלים, המגלם שיעור תשואה ברכישה של כ- 5.7%.

לדברי גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן: "אנו שמחים לעדכן על רכישת קומות משרדים במגדל הארבעה בנוסף למשרדים הקיימים במגדל הפלטינום הסמוך וכ- 80% ממרכז מסחרי בחולון, זאת תוך ניצול סביבת הריבית הנוחה שאפשרה לנו נטילת מימון זול לטובת מימוש ההשקעות. אנו ממשיכים לבחון עסקאות, במטרה לאתר הזדמנויות אטרקטיביות, להרחיב את פורטופליו הנכסים ולהשביח אותם לטובת המשקיעים שלנו״.

 

 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שמואל סלביןסלע נדל"ןגדי אליקםמגדלי הארבעה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...