אלפי יח"ד חדשות בשנים הקרובות: חברת קן התור מוציאה לדרך שני פרויקטים של פינוי בינוי ביהוד

החברה מקדמת שורה של פרויקטים הצפויים לחדש את פני העיר בשנים הקרובות. 300 יח"ד ראשונות ברחוב ויצמן כבר נמצאות בשלבי תכנון, לצד שטחי מסחר נרחבים

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט ויצמן 39-45 ביהוד של קן התור (בר לוי אדריכלים)הדמיית פרויקט ויצמן 39-45 ביהוד של קן התור (בר לוי אדריכלים)

אלפי יחידות דיור חדשות צפויות להיבנות בשנים הקרובות ביהוד במסגרת תנופת הבנייה וההתחדשות של העיר. לאחרונה חתמה חברת " קן התורהתחדשות עירונית ", זרוע ההתחדשות של קבוצת "קן התור הנדסה ובניין", המקדמת שורה של פרויקטים ברחבי העיר, על הסכמים להובלת שני פרויקטים ראשונים של פינוי בינוי ברחוב ויצמן, במסגרתם ייבנו קרוב ל-300 יח"ד ושטחי מסחר בשני מתחמים שונים:

פרויקט "ויצמן 39-45" – במסגרת הפרויקט יפונה המבנה הקיים, הכולל 48 יח"ד ושש חנויות, ובמקומו יוקמו בניינים חדשים בני כ-190 יח"ד חדשות ושטחי מסחר. החוזה בין החברה לדיירים כבר נחתם, כאמור, וכעת מתנהל מו"מ בין החברה לבין עיריית יהוד ורמ"י, בנוגע לקרקע משלימה שמשמשת כמגרש חנייה וצמודה לשטח הפרויקט. את קן התור מייצג עו"ד יואב זהבי ממשרד עורכי הדין ERM, ואת הדיירים מייצג עו"ד אלדר אדטו, ראש מחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין " ברנע ג'פה לנדה ".

פרויקט "ויצמן 9-17" – במסגרת פרויקט זה יפונה מבנה קיים בן 24 דירות, הכולל גם 8 חנויות וסניף של בנק הפועלים. במקומו יוקמו כ-90 יח"ד חדשות ושטחי מסחר נרחבים. את קן התור מייצג גם בפרויקט זה עו"ד יואב זהבי, ואת הדיירים מייצג עו"ד יוסף קדוש.

רוצים לגלות עוד על חזונה של החברה? צפו 

"מדובר בשני בניינים ישנים, שהוקמו בשנות ה-60 ומצבם דורש הריסה ובנייה מחדש", אומר תמיר חפץ, מנכ"ל קן התורהתחדשות עירונית , "עד שיאושרו התוכניות ויגיע שלב הריסת הבניינים, לקחנו על עצמנו את האחריות למצבם הרעוע ואנו פועלים על מנת לאפשר לדיירים תנאי מגורים ראויים גם במצב הנוכחי, ומטפלים בכל הבעיות המסכנות את ביטחונם". 

במקביל, מבקשת החברה בימים אלו את אישור רשות שדות התעופה להקלה בעניין גובה המבנים המותר. כיום, בגלל הקרבה לנתב"ג, מאשרת רשות שדות התעופה בנייה עד גובה של 86 מ', המיתרגם לכ-13 קומות. קן התור מבקשת לאשר בפרויקטים אלו בנייה לגובה של 96 מ' מעל פני הים, דבר שיאפשר לה לרווח בין הבניינים.

בשני הפרויקטים יקבלו הדיירים מרפסת שמש, תוספת של 12 מ"ר לדירה החדשה וחנייה. שניהם יבוצעו על ידי " קן התור הנדסה ובניין", חברת האם של "קן התור התחדשות עירונית " ואחת מחברות הביצוע המובילות במדינה לבנייה למגורים ובנייה ציבורית. בימים אלו מובילה "קן התור הנדסה ובניין" פרויקטים של אלפי יח"ד במקביל לפרויקטים ציבוריים מורכבים, בהם חפירת מנהרות הכותל, הקמת בתי חולים ובסיסים של צה"ל, ביצוע פרויקטים לשימור ועוד. החברה פועלת, בין היתר, בתל אביב, רמת גן, הרצליה, פתח תקווה, בת ים, ירושלים ועוד. בחלק מהפרויקטים המשתייכים לזרוע ההתחדשות העירונית שלה, משתפת החברה פעולה עם חברות יזמיות נוספות, בהן שיכון ובינוי ואקרו נדל"ן.

תכנון הפרויקטים יבוצע על ידי משרד האדריכלים "בר לוי אדריכלים", אשר אחראי גם על תכנון פרויקטים נוספים של החברה. ניהול וקידום הפרויקט יתבצע על ידי "תנ"ע ניהול פרויקטים".

ראשת העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס, מתוך כנס החתמת דיירים. יחצ - קן התורראשת העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס, מתוך כנס החתמת דיירים. יחצ - קן התור

פרויקטים אלו ופרויקטים נוספים אותם מקדמת קן התור ביהוד מתווספים לאלפי יח"ד שכבר נמסרו על ידי החברה לדיירים ברחבי הארץ. אלפי יח"ד נוספות בפרויקטים של התחדשות עירונית נמצאות בשלבים שונים של רישוי, קידום תב"עות או ביצוע.

"בתור יליד המקום", אומר חפץ, "אני שמח שמצאנו כאן שותפים להגשמת חלומות וגאה, יחד עם כל צוות החברה, להוציא את הפרויקטים הראשונים לדרך. אנו פועלים בתיאום מלא עם גורמי התכנון בעיריית יהוד ועם "תנופה" – המנהלת להתחדשות עירונית בעיר, ומודים על שיתוף הפעולה הפורה ועל הנכונות לקידום ההתחדשות העירונית, אשר מאפשרים לנו לקחת חלק במיצוי הפוטנציאל העצום של האזור, לטובת הדיירים והעיר כולה".

למידע נוסף: https://www.ken-hator.com/


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקרקע משלימהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...