ארבע שנים לאחר הפינוי וההריסה בפרויקט אונו ואלי בקריית אונו, הדיירים מתאכלסים כעת בשכונה המחודשת

את הפרויקט מובילה חברת אאורה בבעלותו של יעקב אטקרצ'י, במתחם נבנו 672 יח"ד במקום 216 יח"ד במבנים שנהרסו

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל חברת אאורה (יוסי אלתרמן וגיל מגלד)יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל חברת אאורה (יוסי אלתרמן וגיל מגלד)


פרויקט ההתחדשות העירונית "אונו ואלי" במרכז קריית אונו קבלה טופס 4 עבור השלב האחרון של הפרויקט, ארבע שנים בלבד מאז פינוי הדיירים מהמתחם הישן. את הפרויקט הובילה חברת אאורה בהנהלת יעקב אטקרצ'י. הפרויקט כלל פינוי 9 בניינים עם 216 יח"ד והקמתה של 8 מגדלים בני 13-16 קומות עם 672 יח"ד. יחד עם זאת החברה חידשה את מעטפת השכונה כדי להתאימה לקליטת הדיירים החדשים, בין היתר חידוש ובנייה של 1,200 מ"ר שטחי ציבור ומסחר.

נציין, כי המתחם בשכונה חולק לשלבים, כאשר שלב א' כבר אוכלס לפני כשנה, כעת החברה קיבלה טופס 4 עבור השלב האחרון ותשלים את האכלוס עבור כלל השכונה, כאמור, 4 שנים מאז הריסת המבנים ופינוי כלל השכונה הישנה. המעורבים בפרויקט. החברה ציינה לשבח את שיתוף הפעולה מול נציגות הדיירים בראשות מר אהרון דרזי  ובאי כח הדיירים עו"ד ליאור וחן עמידור, כמו גם את שיתוף הפעולה מול עיריית קריית אונו בראשות ראש העיר ישראל גל.

במאי האחרון פרסמנו כי חברת מבנה רכשה 30 יח"ד בפרויקט לטובת השכרת הדירות. במקביל, רוב יח"ד בפרויקט כבר שווקו. הדירות בממתחם הם בני ארבעה, חמישה חדרים כמו פנטהאוזים או מיני פנטהאוזים. מעיון באתר החברה ניתן לראות כי החברה מציעה דירות של חמישה חדרים החל מ- 3,190,000 שקלים. 

כפי שפרסמנו, בצל העלאת מס הרכישה למשקיעים, חברת אאורה פרסמה כי היא קוראת למשקיעים להמשיך לרכוש דירות בפרויקטים שלה, ובמקביל, היא תספוג על עצמה את העלות של מס הרכישה (את הפרשי העלות בין שיעור מס הרכישה הישן לשיעור מס הרכישה לפי החוק החדש). לדברי החברה, הפרסום אודות ספיגת העלות על מס הרכישה, מתייחס  לכלל הפרויקטים של החברה ברחבי הארץ.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "שכונת 'אונו ואלי' של אאורה בקרית אונו היא עדות למובילות שלנו בהתחדשות עירונית, המאפשרת אספקת פתרונות דיור איכותיים, אטרקטיביים ומהירים, אשר בולטים על רקע מחסור בקרקע זמינה לבניה במכרז הארץ. אני גאה בהקמת שכונה שלמה תוך 4 שנים בלבד. סייענו ותרמנו לרווחתם הפיזית והכלכלית של הדיירים הוותיקים והבאנו לחזרה מהירה שלהם לשכונה מודרנית ברמה גבוהה בהרבה מהשכונה הקודמת, לרבות מתן מעטפת עירונית שלמה לצד הצטרפות אוכלוסייה חדשה וחזקה למרכז העיר. השותפות המנצחת של נציגות דיירים בראשות אהרון דרזי ובאי כוחם עו"ד ליאור וחן עמידור בשילוב ראש עיר מחויב ישראל גל – הביאו להצלחת הקמת השכונה במהירות שיא"

עוד הוסיף אטרקצ'י ואמר: "באזורי הביקוש בישראל קיימים עשרות אלפי בתי אב שמתגוררים בבניינים ישנים שחלקם רעועים ומסוכנים. בניינים אלו חייבים לעבור תהליך של התחדשות עירונית . אנו מאמינים שהתחדשות עירונית, עם שיתוף פעולה של העירייה והדיירים, היא הפתרון הטוב ביותר להתמודדות בניינים כאלה. אנחנו נמשיך לפעול ולחדש את ישראל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהטופס 4יעקב אטרקצ'יישראל גלאונו ואליקריית אונו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...