ישראל-קנדה רוכשת 52 דירות נופש במלון West תל אביב מאשדר וקרן ריאליטי – תמורת 82 מיליון שקל

יחידות הנופש הנרכשות מושכרות בימים אלו, על ידי המוכרות, לחברה הבת השנייה של ישראל-קנדה בתחום המלונאות – טמרס מלונות • השלמת העסקה מותנית בקבלת אישור משרד התיירות בתוך 60 יום

שיתוף הכתבה
ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי ישראל-קנדה (אריק סולטן)ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי ישראל-קנדה (אריק סולטן)

חברת ישראל-קנדה הודיעה היום (ה') לרשות לניירות ערך כי חברה בת שלה, פרייד ים המלח, התקשרה בהסכם עם אשדר חברה לבניה ועם קרן ריאליטי בהסכם לרכישת 52 דירות נופש מתוך 65 דירות נופש במלון West תל אביב, זאת בתמורה ל-82 מיליון שקל.

מלון WEST תל אביב נמצא בצפון העיר, בקרבת חוף הצוק. ישראל-קנדה מדגישה כי חברת טמרס נופש, חברה בת אחרת שלה בתחום המלונאות, שוכרת נכון להיום את היחידות המלונאיות שרכשה החברה, מאשדר ומקרן ריאלטי, ומשמשת כמפעילה של המלון בפועל

נציין כי מלון WEST תל אביב נמצא בצפון העיר, בקרבת חוף הצוק. ישראל-קנדה מדגישה כי חברת טמרס נופש, חברה בת אחרת שלה בתחום המלונאות, שוכרת נכון להיום את היחידות המלונאיות שרכשה החברה, מאשדר ומקרן ריאלטי, ומשמשת כמפעילה של המלון בפועל.

"זכויות הרוכשת בממכר הינן זכויות חכירה בתנאי בעלות, הנרכשות לתקופה של 999 שנים, וזאת עד להשלמת רישום הבית המשותף בפנקסי המקרקעין", נכתב בהודעת החברה. "השלמת העסקה מותנית באישור משרד התיירות בתוך 60 ימים ממועד החתימה על ההסכם. אם לא יתקיים התנאי המתלה במועד ההשלמה, ההסכם יבוטל". החברה מציינת באותה הזדמנות כי אם יושלם ההסכם, יהיו בבעלותה ובניהולה כ-1,400 חדרי מלון.

בפברואר השנה רכשה חברת ישראל-קנדה את שתי החברות הבנות הפועלות בתחום המלונאות – פרייד ים המלח וטמרס מלונות, תמורת כ-155 מיליון שקל. בעת רכישתן, היו ברשותן כ-1,330 חדרי מלון

נזכיר כי בפברואר השנה רכשה חברת ישראל-קנדה את שתי החברות הבנות הפועלות בתחום המלונאות – פרייד ים המלח וטמרס מלונות, תמורת כ-155 מיליון שקל. בעת רכישתן, היו ברשותן כ-1,330 חדרי מלון. חודש לאחר מכן, במרץ השנה, רכשה ישראל-קנדה 12.9% ממניות " אלרוב נדל"ן ומלונאות", תמורת סכום של כ-382 מיליון שקל.

עוד נציין כי זוהי העסקה השנייה בעת האחרונה שבה מעורבות ישראל-קנדה וקרן ריאליטי: בתחילת ספטמבר האחרון הודיעה ישראל-קנדה, לצד חברת יוסי אברהמי וקבוצת אלמוגים, על רכישת קרקע בדרום תל אביב מקרן ריטליאי ומבנק דיסקונט, זאת תמורת סכום של 685 מיליון שקל. על שטח זה מתכננות הרוכשות להקים פרויקט מגורים ומסחר ובו כ-53,000 מ"ר בנויים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרייד ים המלחטמרס מלונותאלרוב נדל"ןקרן ריאליטיאשדרWest תל אביבמלונאות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...