חדשות הנדל"ן: נחנך פרויקט "אשטרום תל אביב"; התקדמות בעסקת "פרדס שניר" בתל אביב

הפרויקט הוא של חברת "דירה להשכיר" וחברת אשטרום • קרדן נדל"ן הודיעה כי בעסקה עם קרן ריאליטי נחתמה תוספת חשובה • אלקטרה צריכה תקים חנויות של Seven Eleven

שיתוף הכתבה
אירוע חנוכת פרויקט "אשטרום בתל אביב" (נעם שרון)אירוע חנוכת פרויקט "אשטרום בתל אביב" (נעם שרון)

• השבוע נחנך בתל אביב פרויקט " אשטרום תל אביב" במתחם הגדנ"ע בעיר, של חברת " דירה להשכיר " וקבוצת אשטרום. הפרויקא נחנך היום בתל אביב במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין וראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי. זהו הפרויקט הראשון אותו שיווקה דירה להשכיר, המתאכלס בעיר תל אביב. הפרויקט כולל 370 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח, שישה בניינים בני תשע קומות, המקיפים גינה ירוקה ומטופחת. מתוך כלל הפרויקט מיועדות 92 דירות להשכרה במחיר מופחת, לזכאים. 

קרדן נדל"ן עדכנה השבוע כי נחתמה בין הצדדים תוספת להסכמים סביב רכישת קרקעות פרדס שניר עם קרן ריאליטי. על פי התוספת, "בשל התקדמות ניכרת בקשר עם גיבוש המתווה להסדרת הזכויות והרישום במקרקעין, אשר היוותה תנאי להשלמת העסקאות, יראו בתנאי המתלה כמתקיים
והעסקאות יכנסו לתוקף. בה בעת, נחתם בין הצדדים הסכם מכר למימוש האופציה שניתנה לרוכשות לרכישת כ-10% מהמקרקעין, כך שתושלם רכישת כל זכויות המוכרות במקרקעין. הוסכם כי הרוכשות ישלימו את הליך הסדרת הרישום באחריותן ועל חשבונן, בהיקפים כספיים שלהערכת
הרוכשות אינם צפויים להיות מהותיים".

• קבוצת מבנה עדכנה השבוע כי התקיימו התנאים לעסקה שבה רוכשת החברה דירות מאאורה, תמורת 590 מיליון שקל – דירות שייועדו לשכירות ארוכת טווח. מדובר בדירות המיועדות לשכירות עבור סטודנטים, כלומר כ-120 מכלל הדירות שרוכשת החברה במסגרת העסקה.

• עוד פרויקט בדרך לבוני התיכון: החברה הודיעה שנבחרה לקדם פרויקט הממוקם ברחוב ויסבורג 12-2 בפתח תקווה, במסגרתו יפונו 64 דירות, ובמקומם ייבנו על פי תכנון ראשוני של העירייה, כ-243 דירות חדשות וכ-770 מ"ר לשטחי מסחר בשלושה בניינים בני 9, 19 ו-25 קומות. להערכת החברה, נכון למועד זה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט זה הינו כ-447 מיליון שקל. "החברה החלה את החתמות הדיירים על הסכם פינוי-בינוי ביום 3 באוקטובר 2021, ועד למועד זה נחתמו הסכמי פינוי-בינוי מחייבים ביחס לפרויקט עם כ-50% מבעלי הזכויות במתחם", כך מסרה החברה.

• חברת וילאר דיווחה השבוע כי השלימה, באמצעות חברה בת, את החתמתם של יותר מ-80% מבעלי הדירות, המחזיקים ביותר מ-80% מזכויות הבעלות ברכוש המשותף בכל אחד מתוך שלושה בתים משותפים ברחוב הברון הירש 5-3-1 ברמת אביב בתל אביב, על הסכם לביצוע פרויקט תמ"א 2/38 בנייה והריסה. המתחם כולל כיום 72 יחידות דיור בשלושה מבנים בני ארבע קומות כל אחד, אשר צפויים להיהרס, ובמקומם מתוכננות 134 יחידות דיור (מתוכן 72 עבור בעלי הדירות הקיימות) בשלושה מבנים אשר יכללו כל אחד שש קומות טיפוסיות, בנוסף לקומת קרקע ולקומת גג חלקית וכן חניון תת-קרקעי משותף.

• פרויקט הבוטיק "בן סרוק", בהובלת קבוצת רוזיו , יוצא לדרך: אחרי שבע שנים החלה קבוצת רוזיו, בהובלתו של יובל רוזיו, בעבודות ההריסה והבנייה של פרויקט בן סרוק 24-22 בתל אביב. במקום דירות משנות ה-50 שקיימות במקום, עתיד להיבנות בניין בוטיק אחד בן שמונה קומות, שיכיל 48 יחידות דיור חדשות.

 

• חברת גינדי החזקות הודיעה השבוע כי רכשה 50 דירות "בפרויקט נרשא על הפארק" בשכונת הכרם בעכו. בימים אלה הולכת ונשלמת בניית השכונה, אשר מהווה המשך לשכונת עכו צפון הצעירה. כל דירה בפרויקט המדובר נמכרת החל בשני מיליון שקל.

 

• קבוצת שפונדר-פדלון הודיעה השבוע כי מכרה במהלך חודש ספטמבר 15 דירות יוקרה, בסכום כולל של 45 מיליון שקלים, בפרויקט מגדלי היוקרה BRIZO בת ים. המכירה נעשתה בעקבות אירוע הנחת אבן הפינה שקיימה הקבוצה בתחילת חודש ספטמבר באתר הפרויקט. במסגרת הפרויקט צפויה החברה לבנות שני מגדלים בני 20 ו-23 קומות ובהם 159 דירות.

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

ביג מרכזי קניות הודיעה השבוע כי חברה בת אמריקאית שלה השלימה מכירה של מלוא אחזקותיה (100%) במרכז קניות פתוח, Village Palomar, בטמקולה, קליפורניה, שבארה"ב לקרן ריט אמריקאית. מחיר המכירה עבור 100% מהזכויות הוא 32.5 מיליון דולר, ושווי הנכס בספרי החברה עומד על 32 מיליון דולר.

• חברת סאמיט רוכשת עוד 490 יח"ד בניו יורק, בכ-75 מיליון דולר. העסקאות כוללות רכישה של 12 בניינים, בשטח להשכרה של כ-448,000 רגל רבוע, ומחיר הרכישה הממוצע לרגל רבוע הוא 166 דולר. לאחר השלמת כל העסקאות שעליהן דיווחה החברה בחודשים האחרונים, תחזיק סאמיט ביותר מ-2,500 יח"ד בניו יורק. לצד זה, רכשה החברה לאחרונה מרכז מסחרי בכ-33 מיליון דולר, בצפון קרוליינה.

• חברת אלקטרה צריכה הודיעה כי חתמה על ההסכם עם seven Eleven – רשת חנויות הנוחות האמריקאית, ותקים בשלוש השנים הקרובות עשרות חנויות נוחות ברחבי ישראל. החנות הראשונה של הרשת צפויות להיפתח בתל-אביב במהלך שנת 2022. עד סוף 2024 צפויה אלקטרה צריכה להשקיע יותר מ-60 מיליון שקל במותג ובפתיחת חנויות הרשת בישראל. ההסכם בין הצדדים נחתם ל-20 שנה, עם אופציה להארכה ב-50 שנים נוספות.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחקבוצת מבנהאאורהדירה להשכיראשטרוםביג מרכזי קניותאלקטרהגינדי החזקותקרן ריאליטיקבוצת שפונדר-פדלוןתמ"א 38סאמיטמתחם "פרדס שניר"בוני התיכון התחדשות עירוניתפרויקט BRIZZOקבוצת רוזיויובל רוזיוקרדן נדל"ןוילאר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...