עוד שני מכרזים לשכירות ארוכת טווח שווקו בהצלחה - 458 יחידות דיור בבית שמש ובאופקים

חברת דונה – שלה זהו פרויקט "דירה להשכיר" החמישי – זכתה בפרויקט בבית שמש, וחברת מגידו בפרויקט באופקים • מתחילת השנה שווקה קרקע לכ-3,200 יח"ד לשכירות ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט "דירה להשכיר" באופקים (טוטם הדמיה ואנימציה)הדמיית פרויקט "דירה להשכיר" באופקים (טוטם הדמיה ואנימציה)

עוד שני מכרזי שכירות ארוכת טווח, של " דירה להשכיר " ושל רשות מקרקעי ישראל , שווקו בהצלחה: החברה הממשלתית ורמ"י הודיעו בימים האחרונים על זכייתה של חברת דונה במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונת "נאות אילנה" בבית שמש, הכולל 250 יח"ד; לצד זה הוכרזה גם זכייתה של חברת מגידו בפרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונות "חורשת נוח" ו"אפיקי נחל" באופקים, הכולל 208 יח"ד.

הפרויקט בבית שמש יכלול, כאמור, 250 יח"ד, שמתוכן 176 יח"ד יהיו להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 15 שנה, ו-25% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). יתר יחידות הדיור יוקצו למכירה מיידית. 

הפרויקט ממוקם בקרבת צומת הכניסה לעיר (סמוך למתחם ביג), דרומית לכביש 38 וצפונית לשכונת ביאליק. זהו הפרויקט החמישי במודל " דירה להשכיר " אשר מקימה חברת דונה, שמציעה היקף כולל של 1,200 יח"ד רק בפרויקטים מסוג זה - ברמלה, בשוהם, ברכסים ובבית שמש, בשכונת המשקפיים בחלקה הדרום-מזרחי של העיר – הפרויקט השני של החברה בעיר.

הפרויקט באופקים יכלול, כאמור, 208 יח"ד, מתוכן 124 יח"ד להשכרה לטווח ארוך לתקופה של 15 שנה, ו-50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). יתר יחידות הדיור ישווקו במכירה מיידית. נוסף על שטחי המגורים, כולל הפרויקט שטחי מסחר ותעסוקה.  הפרויקט הוא חלק מתוכניות ותמ"ליות חדשות למגורים הממוקמות בחלק הצפון-מזרחי של העיר.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: " משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול ולהרחיב את תחום הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל. במיוחד בתקופה זו, שבה מחירי השכירות גבוהים, מודל זה מסייע למשפחות ולישראלים רבים אפשרות לשכור דירה במחירים נגישים ובתנאים טובים". 

מנכ"לית דירה להשכיר , עו"ד ענבל דוד: "אנו מברכים את עיריית בית שמש ועיריית אופקים על חלקן במהפכת הדיור בשוק השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. פרויקטים אלו שווקו בהצלחה בשיתוף רמ"י והם מצטרפים לשורה ארוכה של פרויקטים במודל 'דירה להשכיר' המוקמים בימים אלה בכל רחבי הארץ".

מתחילת השנה שיווקו רשות מקרקעי ישראל ודירה להשכיר קרקע לכ-3,200 יח"ד. רמ"י תמשיך להוביל פתרונות דיור מגוונים אשר נותנים מענה לכל צורכי האוכלוסייה, ומאפשרים לאנשים אשר ידם אינה משגת למצוא פתרונות דיור"

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עו"ד יעקב (ינקי) קוינט: "אני מברך על שיווק מוצלח של שני המכרזים לשכירות ארוכת טווח בבית שמש ובאופקים. מתחילת השנה שיווקו רשות מקרקעי ישראל ודירה להשכיר קרקע לכ-3,200 יח"ד. רמ"י תמשיך להוביל פתרונות דיור מגוונים אשר נותנים מענה לכל צורכי האוכלוסייה, ומאפשרים לאנשים אשר ידם אינה משגת למצוא פתרונות דיור".

ראשת עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך: "אני רואה חשיבות עליונה בקידום הדיור להשכרה בעיר. זהו מנוף משמעותי לעידוד זוגות צעירים להגיע לעיר, או לחילופין לציבור המבקש יציבות בעולם הדיור. נמשיך לקדם בעיר את עולם הבינוי לציבור הכללי בעיר, ואת פיתוח העיר הוותיקה".

ראש העיר אופקים, איציק דנינו: "היום יצא לדרך מהלך משמעותי להפחתת מחירי הדיור להשכרה באופקים. המהלך הזה משנה מגמה כי הוא יסייע למתן את מחירי הדיור להשכרה הגואים בעיר וייתן מענה למאות זוגות צעירים הזקוקים לפתרונות דיור שהשוק כיום אינו יכול להציע להם, עקב עלייה מתמשכת במחירי הדיור לרכישה ולהשכרה. 

הדירות החדשות שייבנו יעניקו לזוגות הללו לא רק קורת גג, אלא גם שקט נפשי, בידיעה שב-15 השנים הקרובות יש להם ולילדיהם קורת גג ראויה לחיות בה בעיר צומחת ומתפתחת. זוהי סנונית ראשונה, ויש עוד כמה פרויקטים בהיקף דומה בדרך, שיהפכו את הביטוי 'דיור בר-השגה' למציאות"

הדירות החדשות שייבנו יעניקו לזוגות הללו לא רק קורת גג, אלא גם שקט נפשי, בידיעה שב-15 השנים הקרובות יש להם ולילדיהם קורת גג ראויה לחיות בה בעיר צומחת ומתפתחת. זוהי סנונית ראשונה, ויש עוד כמה פרויקטים בהיקף דומה בדרך, שיהפכו את הביטוי 'דיור בר-השגה' למציאות עבור מאות זוגות צעירים ומשפחות בראשית דרכן, שחלום הדירה התרחק מהן בשנים האחרונות".

צבי ויינר, מנכ"ל קבוצת מגידו: "אזור הנגב המערבי הוא בין עתודות הקרקע הבודדות במדינה שיש להן אופק של התפתחות משמעותית מבחינת בנייה למגורים, מסחר  ותעסוקה, שכן ברובו הוא איננו מיושב למרות מקומו האסטרטגי ונגישותו מבחינה תחבורתית, הן באמצעות רכבת ישראל והן באמצעות סמיכותו לכביש חוצה ישראל.

אופקים היא כבר מזמן לא עיירת פיתוח. היא עיר בתנופת חדשנות ובנייה הצועדת קדימה בכל התחומים. העיר נמצאת כשעה נסיעה ממרכז הארץ והיא קרובה מאוד למטרופולין באר שבע, ועם פיתוח הכביש החדש מהשכונות החדשות של אופקים לכיוון בירת הנגב, מרחק הנסיעה יתקצר לפחות מעשר דקות נסיעה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחדירה להשכירעיריית בית שמשעיריית אופקיםד"ר עליזה בלוךאיציק דנינוינקי קוינטעו"ד ענבל דודמנהל מקרקעי ישראלזאב אלקיןדונהמגידוצבי ויינר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...