רני צים נכנסת לראשונה לתחום המגורים בחברה הערבית: תקים 36 יח"ד בפורדיס תמורת כ-10.3 מיליון שקל

זכתה במכרז רמ"י ביישוב הערבי שליד חיפה, ומעריכה כי הרווח מהפרויקט יסתכם בכעשרה מיליון שקלים • לצורך מהלך הכניסה לתחום, תוקם חברה שתוחזק על ידי קבוצת רני צים, היזם איתי שליין ואיש העסקים איימן סייף

שיתוף הכתבה
רני צים, יו"ר קבוצת רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)רני צים, יו"ר קבוצת רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)

קבוצת רני צים מרכזי קניות מרחיבה את תחומי פעילותה, ונכנסת לתחום ייזום והקמת פרויקטי מגורים בחברה הערבית: החברה עדכנה היום (ד') כי זכתה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת 36 יחידות דיור ביישוב הערבי פורדיס, דרומית לחיפה, תמורת כ-10.3 מיליון שקל (כולל הוצאות פיתוח). החברה צופה רווח של כעשרה מיליון שקל מהפרויקט. 

להערכת החברה, תחילת ביצוע עבודות ההקמה בפרויקט, בכפוף לקבלת היתרי בנייה, תהיה בתוך 12 חודשים ממועד החתימה על הסכם החכירה. בכוונת החברה לבנות במקום ארבע וילות ו-32 דופלקסים

מדובר בחכירת שני מתחמים בייעוד בנייה רוויה ביישוב, המשתרעים על שטח כולל של כ-6,100 מ"ר. להערכת החברה, תחילת ביצוע עבודות ההקמה בפרויקט, בכפוף לקבלת היתרי בנייה, תהיה בתוך 12 חודשים ממועד החתימה על הסכם החכירה. בכוונת החברה לבנות במקום ארבע וילות ו-32 דופלקסים. נציין כי לשני המגרשים הוגשו שלוש הצעות כל אחד, ובשניהם הצעתה של רני צים מרכזי קניות הייתה הגבוהה ביותר.

בהודעת הזכייה שהוציאה הבוקר כתבה החברה כי בכוונתה "להקים מאות יחידות דיור בחברה הערבית בשנתיים הקרובות, תוך ניצול הידע שהצטבר בחברה בכל הקשור לפרויקטים בחברה הערבית". לצורך קידום פעילות זו תוקם חברה שתפעל בתחום ותוחזק ב-86% על ידי חברה בת של רני צים מרכזי קניות. 10% נוספים יוחזקו על ידי איתי שליין, יזם בעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן ובעל הבנה עמוקה בתחום המגורים בחברה הערבית, שיכהן כמנכ"ל החברה המשותפת. החלק הנותר, 4%, יוחזק על ידי איימן סייף, לשעבר מנהל הרשות לפיתוח כלכלי בחברה הערבית ופרויקטור הקורונה בחברה הערבית, שיכהן כיו"ר דירקטוריון החברה המשותפת.

לרני צים מרכזי קניות שבעה מרכזים מסחריים פעילים בערד, בנתיבות, בבית שאן, במעלות, בנוף הגליל, באום אל פאחם ובירכא. בימים אלו מקדמת הקבוצה פרויקטים מסחריים במגזר הערבי, ביניהם פרויקטים בטירה, בטמרה, בטייבה, באום אל פאחם וברהט, בהיקף שטחים כולל של כ-41,500 מ"ר.

הכניסה לתחום המגורים בחברה הערבית היא התפתחות טבעית עבורנו ומהווה חלק מאסטרטגיית החברה לממש את הפוטנציאל הרב הקיים בחברה הערבית, תחום שיש לנו בו מערכת קשרים רחבה, ניסיון בשטח וידע שנצבר לאורך שנים"

רני צים , יו"ר רני צים מרכזי קניות: "הכניסה לתחום המגורים בחברה הערבית היא התפתחות טבעית עבורנו ומהווה חלק מאסטרטגיית החברה לממש את הפוטנציאל הרב הקיים בחברה הערבית, תחום שיש לנו בו מערכת קשרים רחבה, ניסיון בשטח וידע שנצבר לאורך שנים. 

החברה מתכוונת, בין היתר, ליזום עסקאות משולבות מסחר ומגורים, ושמחה על הזכייה במכרז של רשות מקרקעי ישראל . כפי שאנו מביאים לחברה הערבית את בשורת המרכזים המסחריים האיכותיים, ומתכוונים לפעול באותה האינטנסיביות לפיתוח ולקידום פעילות המגורים".

יואב קפלן, סגן יו"ר דירקטוריון רני צים מרכזי קניות: "כניסתנו לתחום הייזום למגורים בחברה הערבית מגיעה לאחר תהליך בחינה ממושך, והבנה כי ביכולתנו לנצל את יתרונותיה היחסיים של רני צים לקידום התחום. פרויקט פורדיס שעליו אנחנו מודיעים היום הוא רק סנונית ראשונה לקראת פרויקטים רבים שהקבוצה תפעל לקדם בחברה הערבית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני צים מרכזי קניותרני ציםיואב קפלןאיתי שלייןאיימן סייףSEVENהמגזר הערבירשות מקרקעי ישראלבנייה רוויה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...