עסקת קומבינציה גם לאזורים – בי-ם: קרקע להקמת עד 240 יח"ד בשכונת הר נוף; ההשקעה הצפויה: כ-225 מיליון שקל

מדובר בשטח של 4,488 מ"ר, שחברה בת של אזורים תרכוש 52.2% - בתמורה להתחייבותה לתכנן ולבנות יחידות דיור עבור הבעלים • אזורים מעריכה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יהיה כ-260 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל חברת אזורים, רון אבידן (תמר מצפי)מנכ"ל חברת אזורים, רון אבידן (תמר מצפי)

חברת אזורים מעדכנת היום (ה') בהודעה לרשות לניירות ערך כי חברה בת שלה התקשרה עם בעלי קרקע בהסכם קומבינציה ביחס לזכויותיהם במקרקעין ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף בירושלים. שטחם הרשום של המקרקעין הוא 4,488 מ"ר.

בהתאם להוראות התב"ע החלה על המקרקעין, ניתן להקים במקום עד 240 יחידות דיור מעל קומת מסחר, וכן מבני ציבור. להערכת החברה עלות ההשקעה בפרויקט צפויה להסתכם בסך של כ-225 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ-260 מיליון שקל"

על פי ההסכם תרכוש חברת הבת 52.2% משווי המקרקעין, "וזאת בתמורה להתחייבות לתכנן ולבנות במקרקעין עבור הבעלים את יחידות הבעלים, המשקפות 47.5% משווי המקרקעין. בהתאם להוראות התב"ע החלה על המקרקעין, ניתן להקים במקום עד 240 יחידות דיור מעל קומת מסחר, וכן מבני ציבור. להערכת החברה עלות ההשקעה בפרויקט צפויה להסתכם בסך של כ-225 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ-260 מיליון שקל".

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

עוד עדכנה החברה כי בכוונתה להתקשר בהסכם ליווי לצורך מימון הקמת הפרויקט. "עובר למועד ההתקשרות בהסכם הקומבינציה, החלו הבעלים בעבודות ההקמה במקרקעין, מתוקף היתר חפירה ודיפון", ציינה אזורים בהודעתה.

הפרויקט העתידי צפוי להיות בעל ערך רב הן לאזור והן לקהל היעד הירושלמי. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות ויצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש"

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על ההסכם בשכונה המבוקשת הר נוף' המצטרף לשורה של הסכמים משמעותיים שנחתמו אך לאחרונה בעיר ירושלים. אזורים מסמנת את העיר כיעד מרכזי להשקעה ופיתוח ובכך מובילה מספר פרויקטים הפונים לקהל יעד מגוון.

הפרויקט העתידי צפוי להיות בעל ערך רב הן לאזור והן לקהל היעד הירושלמי. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות ויצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש".

 

נזכיר כי רק לאחרונה התקשרה החברה בהסכם עם חברת דלק נכסים, לשיתוף פעולה נדל"ני, שבמסגרתו כבר נרכשה קרקע בירושלים, בצומת פת המרכזי, תמורת 92.5 מיליון שקל. על הקרקע ניתן יהיה להקים בין 220 ל-250 יחידות דיור.

לאחרונה נראה שעסקאות הקומבינציה הופכות שכיחות יותר ויותר: מתחילת החודש דיווחנו כאן על שלוש עסקאות קומבינציה מרכזיות – האחת משולשת, בבאר שבע, משותפת לחברות א. ליבנטל, לוינסקי-עופר וצבי צרפתי ובניו; אחרת בפתח תקווה, שאותה מובילה חברת רוטשטיין; ונוספת בעפולה, שמקודמת על ידי חברת קרדן נדל"ן, עם אפשרות לביצועה כעסקת קומבינציה.

בתחילת השבוע העביר עו"ד ערן באלינט ממשרד שבלת ושות' הרצאה מיוחדת למרכז הנדל"ן בנושא עסקאות מקרקעין. צפו בהרצאה במלואה:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאזוריםרון אבידןעסקת קומבינציהעו"ד ערן באלינטשכונת הר נוף בירושליםSnapshotרועי כהן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...