למרות הקורונה: מכירות של 1.1 מיליארד שקל לאאורה; רווחיות גולמית של 130 מיליון שקל

כך על פי הדו"חות הכספיים המסכמים של החברה לשנת 2020 • מנכ"ל ובעלי החברה, יעקב אטרקצ'י: "שנת 2020 היא שנת הפריצה של החברה"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (דרור סיתהכל)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (דרור סיתהכל)

למרות הקורונה – מספרים יפים לחברת אאורה בשנת 2020. כך עולה מהדו"חות הכספיים של החברה לשנה החולפת, שפורסמו לאחרונה. החברה אף מגדירה את המספרים כ"תוצאות שיא": מכירות בסכום של 1.1 מיליארד שקל, רווחיות גולמית של 130 מיליון שקל, עלייה של 88 מיליון שקל בהון העצמי, ורווח כולל של כ-43 מיליון שקל.

עוד מצביעים דו"חות החברה על כך שהחברה נסחרת בשווי של 591 מיליון שקל, וכי בקופת החברה כ-110 מיליון שקל; הרווח הכולל, שהסתכם בכ-43 מיליון שקל כאמור, מהווה גידול של 1,105% לעומת הרווח הנקי אשתקד. 

בשנת 2020 מכרה החברה 324 יח"ד, בסכום כולל של כ-549 מיליוני שקל; לחברה פרויקטים ועתודות קרקע בהיקף של כ-20,600 יח"ד, ולדברי אנשיה "2021 צפויה להיות שנה חזקה נוספת, עם יציאה לשיווק וביצוע של פרויקטים בגבעתיים, בקריית אונו, ברמת השרון, ברמת גן, בתל אביב ובבן שמן"

הדו"ח מספר עוד כי בשנת 2020 מכרה החברה 324 יח"ד, בסכום כולל של כ-549 מיליוני שקל; לחברה פרויקטים ועתודות קרקע בהיקף של כ-20,600 יח"ד, ולדברי אנשיה "2021 צפויה להיות שנה חזקה נוספת, עם יציאה לשיווק וביצוע של פרויקטים בגבעתיים, בקריית אונו, ברמת השרון, ברמת גן, בתל אביב ובבן שמן".

מנכ"ל ובעלי אאורה , יעקב אטרקצ'י, אמר בעקבות פרסום הנתונים: "שנת 2020 היא שנת הפריצה של החברה. בנינו את אאורה כאחת החברות הגדולות והמשמעותיות בתחום הנדל"ן למגורים. הוכחנו השנה מעבר לכל ספק שגם במשבר הקורונה ידענו להמשיך בפעילות השוטפת, להתמודד עם כל האתגרים ולהמשיך למכור מאות יח"ד; אנו מצפים להאיץ את המגמה ולמכור בשנתיים הקרובות אלפי יח"ד.

המיקוד בהתחדשות עירונית ייצר לחברה פרויקטים רבים שנמצאים בשלבים שונים, משלב התכנון והביצוע, דרך השיווק ועד אכלוס סופי. לכן, אל מול היצע נמוך מאוד של קרקעות זמינות לבנייה בשוק, שמוביל בין היתר לעליית מחירים, לאאורה יש צבר פרויקטים אדיר וצומח, במיוחד באזורי הביקוש"

המיקוד בהתחדשות עירונית ייצר לחברה פרויקטים רבים שנמצאים בשלבים שונים, משלב התכנון והביצוע, דרך השיווק ועד אכלוס סופי. לכן, אל מול היצע נמוך מאוד של קרקעות זמינות לבנייה בשוק, שמוביל בין היתר לעליית מחירים, לאאורה יש צבר פרויקטים אדיר וצומח, במיוחד באזורי הביקוש, המותאם בדיוק לביקושים הקשיחים שהשוק הישראלי חווה ויחווה בשנים הקרובות.

אנו מאמינים ששנת 2020 היא פתיח לרצף שנות צמיחה, עם הכנסות כוללות בהיקף של מיליארדי שקלים ורווחיות גולמית בהיקף של מאות מיליוני שקלים, כבר מטווח הזמן הקצר. אנו מעריכים שככל שתימשך העלייה במחירי הדיור, תהיה בכך תרומה נוספת לרווחיות הגולמית".

נזכיר כי לאחרונה חלה התקדמות בפרויקט נוסף של חברת אאורה , פרויקט "אאורה רמת חן" שיוקם ברמת גן, זאת לאחר שהחברה סיכמה עם חברת דניה סיבוס כי האחרונה תקים את הפרויקט, תמורת סכום של 555 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהמשבר הקורונהדניה סיבוסיעקב אטרקצ'יאאורה רמת חן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...