אאורה ודניה סיבוס בשיתוף פעולה להקמת "אאורה רמת חן" ברמת גן – פרויקט בהיקף של 555 מיליון שקל

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית על גבול שכונת רמת חן בעיר, אשר יכלול 522 יחידות דיור חדשות במקום 192 יחידות דיור קיימות • העבודות צפויות להימשך כארבע שנים וחצי

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט אאורה רמת חן (viewpoint)הדמיית פרויקט אאורה רמת חן (viewpoint)

חברת אאורה הודיעה הבוקר (ה') כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת דניה סיבוס , עבור ביצוע משותף של פרויקט "אאורה רמת חן" ברמת גן. הפרויקט כולל שלושה מגדלי מגורים בני 30 קומות עם 522 יח"ד, מרתפים ושטחי מסחר, ועלותו מסתכמת ב-555 מיליון שקל. 

מדובר בצעד משמעותי בהתקדמות פרויקט יוקרה מורכב, עם מספר רב של יח"ד. אנו סמוכים ובטוחים שחברה מובילה כדניה סיבוס, אשר בונה לנו שלושה פרויקטים נוספים בקריית אונו, ברמת השרון ובלוד, תצליח לעמוד בלוחות הזמנים ותבנה פרויקט באיכות וברמת גימור כנדרש בפרויקטי יוקרה"

על פי ההסכם, דניה סיבוס תבצע את עבודת ההקמה עצמה, והסכום האמור ישולם לה בהתאם לקצב התקדמות העבודות. העבודות צפויות להמשך כארבע שנים וחצי, עד לקבלת אישור אכלוס. עוד סוכם במזכר ההבנות כי שלושת המגדלים בפרויקט ייבנו במקביל בשלב אחד, כך שבסיום הבנייה כל הדיירים צפויים להיכנס לדירתם החדשה יחד. 

פרויקט " אאורה רמת חן" ממוקם על גבול שכונת רמת חן וכביש הטייסים. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי אבנר ישר. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שבמסגרתו ייהרסו בנייני רכבת ישנים, עם 146 דיירים ותיקים, ועוד תשע חנויות, ובמקומם יוקמו שלושת המגדלים, במתחם שיכלול גם פארק רחב ידיים במרכזו, גני משחקים ושטחי ציבור. הבניינים עצמם כוללים מרחב עבודה חדשני, לרווחת הדיירים. בלב השכונה צפוי לפעול אזור מסחר וחנויות המותאמות לצרכים ולסגנון החיים של הדיירים.

יעקב אטרקצ'י מנכ"ל ובעלי חברת אאורה : "מדובר בצעד משמעותי בהתקדמות פרויקט יוקרה מורכב, עם מספר רב של יח"ד. אנו סמוכים ובטוחים שחברה מובילה כדניה סיבוס, אשר בונה לנו שלושה פרויקטים נוספים בקריית אונו, ברמת השרון ובלוד, תצליח לעמוד בלוחות הזמנים ותבנה פרויקט באיכות וברמת גימור כנדרש בפרויקטי יוקרה".

פרויקט ' אאורה רמת חן' יהיה לאחד הפרויקטים היוקרתיים ברמת גן בפרט ובישראל בכלל, והוא יבוצע תוך הקפדה מלאה על כל הסטנדרטים המחמירים של דניה - בטיחות, איכות, עמידה מלאה בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב"

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס : "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה שנחתם עם חברת אאורה ישראל. פרויקט 'אאורה רמת חן' יהיה לאחד הפרויקטים היוקרתיים ברמת גן בפרט ובישראל בכלל, והוא יבוצע תוך הקפדה מלאה על כל הסטנדרטים המחמירים של דניה - בטיחות, איכות, עמידה מלאה בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב. דניה גאה להמשיך לקחת חלק בבניין הארץ, תוך שהיא מתכננת ומבצעת במקצועיות חלק מן הפרויקטים הלאומיים והחשובים של מדינת ישראל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתאאורהדניה סיבוסרונן גינזבורגיעקב אטרקצ'יאאורה רמת חן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...