חדשות הנדל"ן: ברינקס עוברת ל-BBC בבני ברק; אירוע חשיפה לפארק התעסוקה הגדול בעמק הירדן

הברינקס תעבור לבני ברק ב-2023, לאחר 20 שנים בתל אביב • "פארק העסקים כנרת" יכלול כ-70,000 מ"ר שייודעו להשכרה • קרן ריאליטי משכירה למדינה משרדים בעסקה בהיקף של 55 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל, והרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק (יעקב נחומי)ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל, והרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק (יעקב נחומי)

• חברת "ברינקס ישראל" הודיעה כי היא מעבירה את פעילותה לבני ברק, אל מתחם ה-BBC. החברה, ספקית עולמית לפתרונות לוגיסטיים מאובטחים, חתמה השבוע על הסכמים להעברת פעילות החברה ומשרדיה למתחם המתפתח בבני ברק. המרכזים הלוגיסטיים של החברה, הכוללים חמישה מרכזי פעילות, לרבות משרדי הנהלת החברה הממוקמים היום בת"א, יעברו כולם לעיר השכנה – לאחר 20 שנים במשכן הנוכחי. ברינקס צפויה להעתיק את פעילותה בשנת 2023, ותשכור באחד המגדלים במתחם 5,000 מ"ר שיאכלסו 400 מעובדי החברה, ומגוון רחב של אמצעים לוגיסטיים המשמשים את ברינקס לצורך פעילותה היומיומית. ההסכם נחתם בשבוע שעבר עם חברת ש.י.ר שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה, שתשכיר את הנכס לברינקס.

• אירוע חשיפה לפארק העסקים כנרת שבעמק הירדן - שיוצא לדרך בהשקעה כוללת של 330 מיליון שקל. הבניין הראשון, בשטח של כ-3,200 מ"ר, יחל להיבנות בעוד כחצי שנה, עם קבלת היתר הבנייה למקום. הפארק המתוכנן צפוי להיות הגדול ביותר באזור. הוא ממוקם על כביש 90, לא רחוק מהכניסה לקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, משתרע על שטח כולל של כ-107 דונם ועליו מתכננות החברות גרופית הנדסה ויסודות איתנים, בשיתוף קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, להקים מבנים בשטח של כ-70,000 מ"ר, אשר ייועדו להשכרה לטובת תעשיות הייטק, ביוטק, פודטק, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה. נוסף על הפארק, החברות בונות גם פרויקט מגורים במסגרת הרחבה קהילתית בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, הכולל 170 יח"ד.

רים יונס, עמיר רחלבסקי מנכרים יונס, עמיר רחלבסקי מנכ

קרן ריאליטי הודיעה השבוע כי חתמה על הסכם מול המדינה, להשכרת משרדים במגדל ארמון בחיפה - השכרה בהיקף של 55 מיליון שקל. על פי ההסכם, משרדי הבריאות והרווחה ישכרו משרדים בשטח של כ-4,000 מ"ר במגדל, לתקופה של 15 שנה, עם אופציה לחמש שנים נוספות. מנהל הדיור יקצה את המשרדים עבור משרדי הבריאות והרווחה, ובמסגרת ההסכם קרן ריאליטי תבצע התאמות במשרדים עבור המשכירים. את העסקה הוביל ארז שמע, מנהל הנכסים של הקרן.

מגדל ארמון חיפה (צילום צחיקי בנשטיין)מגדל ארמון חיפה (צילום צחיקי בנשטיין)

• חברת מישורים הודיעה כי השלימה את העסקה למכירת בניין המשרדים והחניון בקריית מטלון שבפתח תקווה – עסקה שעליה דיווחנו כאן בפברואר 2020. סכום המכירה הוא 43.5 מיליון שקל, ובמועד ההשלמה שחל השבוע שולמה לחברה יתרת התמורה, בסך של כ-33 מיליון שקל, מתוך התמורה המלאה. בעת השלמת העסקה לא תכיר החברה ברווח או הפסד נוסף כלשהו, כך על פי הודעתה לרשות לניירות ערך.

• חברת אפגד הודיעה השבוע כי קיבלה היתר הריסה ובנייה לפרויקט התחדשות עירונית שלה ברחוב השר משה ברמת גן מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה. מדובר על פרויקט תמ"א 2/38, שבמסגרתו ייהרס הבניין הישן, אשר נבנה בתחילת שנות ה-70 וכולל שמונה דירות, ובמקומו ייבנה בניין חדש עם 24 דירות חדשות בשמונה קומות. מאפגד נמסר כי הריסת הבניין הישן תחל בקרוב, וכי בנייתו של הפרויקט צפויה להימשך כשנתיים וחצי. הפרויקט תוכנן בידי משרד האדריכלים טלמה אדריכלים, וייבנה בהתאם לתקן הישראלי לבנייה ירוקה, תוך שימת דגש על חיסכון באנרגיה ובעלויות שימוש ותחזוקה נמוכות.

הדמיית פרויקט הרב משה 40 של אפגד ברמת גן (sharpen)הדמיית פרויקט הרב משה 40 של אפגד ברמת גן (sharpen)

• חברת ים סוף נדל"ן, זרוע הייזום למגורים של קבוצת Red Sea Group שבבעלות משפחת פפושדו, החלה השבוע בביצוע שלב ב' של פרויקט HIGHLINE במתחם "המתמיד-ארלוזורוב" ברמת גן, שמוקם בהשקעה של כחצי מיליארד שקל. מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שבמסגרתו יפונו וייהרסו ארבעה בנייני מגורים ישנים בני שלוש קומות כל אחד, הכוללים יחד 89 יחידות דיור וחמש חנויות, ובמקומם ייבנו כ-285 דירות חדשות, על שטח של כשישה דונמים. שלב א' של הפרויקט הסתיים לפני כחודשיים, עם אכלוסו של המגדל הראשון בפרויקט, ובו 163 יחידות. שלב ב' כולל הריסת מבנים נוספים במתחם ובניית המגדל השני, שיתנשא לקומה של 29 קומות ויכלול 122 יחידות דיור.

• חברת אשדר הודיעה על תחילת שיווק "מגדל אשדר" בגני תקווה, שיכלול 61 דירות. אדריכלי הפרויקט הם אנשי משרד גל מרום אדריכלים, ואכלוסו צפוי בעוד כשלוש שנים. פרויקט "מגדל אשדר" מצטרף לכמה פרויקטים שהקימה החברה ומתכננת בגני תקווה, ובבקעת אונו ככלל: אשדר יהודה מכבי בקריית אונו, שכונת גנים בגני תקווה, פרויקט לב גני תקווה, פרדס קריית אונו, אשדר מונוסון ביהוד-מונוסון, אשדר מונטיפיורי בקריית אונו ופרויקט רחבת השקד בקריית אונו. עד היום הקימה החברה יותר מ-2,500 דירות בבקעת אונו, והיא מתכננת לבנות עוד כ-600 דירות בחמש השנים הבאות.

מגדל אשדר (אשדר מקבוצת אשטרום)מגדל אשדר (אשדר מקבוצת אשטרום )

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתעיריית בני ברקמתחם ה-BBCמישוריםאפגדקרן ריאליטיאשדרברינקספארק העסקים כנרתחברת גרופיתיסודות איתניםמגדל ארמון בחיפהארז שמעמשרד האדריכלים טלמה אדריכליםRed Sea Groupפרויקט HIGHLINEמגדל אשדרמשרד גל מרום אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...