הוועדה המקומית ת"א אישרה מתן היתר בנייה לפרויקט סומייל

הפרויקט נתקלבכמה מכשולים שעיכבו את קידומו • היתר הבנייה יאפשר לחברה להקים במתחם היוקרתי מגדל בן 49 קומות ומבנה בן שש קומות לצידו, עם 273 יח"ד.

שיתוף הכתבה
האחים חג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' (טל צ'יקורל)האחים חג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' (טל צ'יקורל)

נראה כי סיפור פרויקט סומייל של קבוצת חג'ג' מגיע סוף-סוף לישורת האחרונה: החברה דיווחה הבוקר (ד') כי קיבלה לידיה את פרוטוקול הועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב, אשר בו מצוין רשמית על אישור הוצאת היתר בנייה לפרויקט של החברה, בתנאים מקובלים. 

כעת מתקרבת החברה באופן משמעותי לשלב הקמתו של הפרויקט שהיא מקדמת בתקופה האחרונה, ואשר יכלול מגדל מגורים בן כ-49 קומות לצד מבנה מרקמי בן שש קומות, ובהם סך כולל של כ-273 יחידות דיור וכ-320 מ"ר שטחי מסחר. כעת החברה פועלת להוצאת היתר בנייה בהתאם להחלטת הוועדה, ולהתחיל בביצוע אחד הפרויקטים היוקרתיים ביותר שלה.

הוועדה המקומית ת"א אישרה מתן היתר בנייה לפרויקט סומיילהוועדה המקומית ת"א אישרה מתן היתר בנייה לפרויקט סומייל

הפרויקט, H-Infinity, עמד במרכז מחלוקת בין חברי קבוצת הרכישה שלו לבין קבוצת חג'ג', משום שהאחרונה ביקשה להרחיבו מ-237 יחידות דיור ל-273 יחידות דיור. המחלוקת הגיע עד לעצירה ממושכת של הפרויקט, אשר הביאה לאיום מצד הבנק המלווה באשר לפירעון האשראי שהעניק לפרויקט. כשלושה חודשים לאחר מכן הודיעה החברה כי הגיעה למזכר הבנות עם חברי קבוצת הרכישה, אשר מאפשר בפועל את הגדלת מספר יחידות הדיור למספר שביקשה.

בין היתר נכתב במזכר ההבנות כי "ניהול הפרויקט והאחריות בגינו יהיו של החברה בלבד, ללא כל התערבות מצד חברי הקבוצה. החברה היא שתתקשר עם כלל הקבלנים והספקים הנדרשים לבניית הפרויקט והיא תשפה את חברי הקבוצה בגין כל תביעה שתופנה כלפיהם בקשר לענייני הפרויקט". בדו"ח המסכם של הרבעון השני צוין כי אחד התנאים לכניסתו של המתווה לתוקף הוא קבלת היתר בנייה לפרויקט, בתוך עשרה חודשים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'מתחם סומיילH-Infinityהוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפועיריית תל אביב-יפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...