עסקת קומבינציה לאאורה בנתניה, לטובת הקמת 200 יח"ד במערב העיר.

במסגרת ההסכם, שנחתם עם רוב בעלי הזכויות במתחם, הם יקבלו 32% מהדירות שיוקמו בפרויקט • לאחרונה השלימה החברה את פרויקט ח-300 בחולון, עם 50 יחידות דיור חדשות

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה ישראל (דרור סיתהכל)יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה ישראל (דרור סיתהכל)

לקראת פרויקט חדש לאאורה בנתניה: החברה עדכנה היום (ה') את הרשות לניירות ערך כי חתמה לאחרונה על עסקת קומבינציה עם בעלי רוב הזכויות בקרקע במערב העיר נתניה, בסמיכות לקו החוף. מדובר בפרויקט שבו מתוכננות לקום לעת עתה 200 יחידות דיור חדשות.

החברה מסרה כי במסגרת הסכם הקומבינציה, החברה תקים את הפרויקט כולו ותמסור 32% מיחידות הדיור שייבנו לבעלי הקרקע במתחם. "נכון למועד זה ייעוד הקרקע הינו למגורים, אולם נדרשת הכנת תוכנית בניין עיר להגדלת זכויות בנייה", מוסרת החברה. "להערכת אאורה ייזום התוכנית החדשה יארך כשלוש שנים, ועם אישור התוכנית יהיה ניתן להתחיל בבנייה".

אאורה אינה מסתפקת בתוכנית הקיימת, והודעה במסגרת העדכון אל הרשות לניירות ערך כי היא "בוחנת את האפשרות להרחיב את הפרויקט לחלקות סמוכות נוספות, כך שייתכן שהפרויקט יגדל בעתיד". עורכי הדין שמואל שוב, נעמה שיף ואורית חזקיה ממשרד שוב ושות' ייצגו את אאורה בעסקה.

כזכור, החברה פעלה בתקופה האחרונה להגדלת זכויות הבנייה בפרויקט שהיא מקימה בלוד, וניסיונותיה נשאו פרי לא מכבר, עם הפקדת התוכנית המורחבת והמעודכנת על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז. הפרויקט שעליו חתמה כעת נמצא, כאמור, על קו החוף של נתניה, בסמוך לפרויקט אחר שלה – פרויקט מאריס: מדובר במגדל מגורים בן 29 קומות ו-104 דירות בשכונת אגמים בעיר, שבנייתו כבר הסתיימה.

לדברי יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה ישראל: "אנחנו מאמינים מאוד בעיר נתניה, זה הפרויקט השני שאנו מקדמים בשכונת אגמים בעיר בהמשך להצלחה של מגדל מאריס. זיהינו הזדמנות להרחיב את הפורטפוליו שלנו ואת היצע הפרויקטים שאנו מציעים, וגם במקרה הזה אנו צופים ביקושים גבוהים מצד משפרי דיור ומשפחות מכל ערי השרון. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות בנתניה ובערים נוספות בישראל גם בהמשך, וליצירת ערך לבעלי המניות".

נזכיר כי באמצע השבוע הודיעה החברה על השלמת פרויקט ח-300 בחולון, לאחר קבלת טופס אכלוס ( טופס 4 ) מעיריית חולון. החברה הודיעה כי עמדה בלוחות הזמנים שנקבעו לפרויקט, וכי תחל בקרוב באכלוס הדירות. פרויקט ח-300 כולל בניין בן 13 קומות ובו 50 דירות. אאורה זכתה במכרז על הקרקע ב-2015 בהתמחרות במסגרת הליך של פירוק שיתוף בין בעלי המגרש. החברה התקשרה גם בפרויקט זה, עם חלק מבעלי המגרש, בעסקת קומבינציה - ואת היתרה רכשה במסגרת המכרז. 

בהודעתה לרשות לניירות ערך מסרה אאורה כי העודפים בפרויקט הסתכמו בכ-30 מיליון שקל, שמהם כבר משכה כעשרה מיליון שקל, ובכוונתה למשוך את יתרת העודפים, שישתחררו בשבועות הקרובים, וישמשו אותה כתזרים מזומנים לפעילות השוטפת.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאאורהיעקב אטרקצ'יעסקאות נדל"ןמגדל אאורה מאריסח-300משרד שוב ושות' עורכי דין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...