קבוצת MORE הודיעה כי רכשה את אורתם סהר הנדסה תמורת 1.75 מיליון שקל

בתום משא ומתן שהחל בפברואר, במסגרת החלטת בית המשפט, נבחרה הקבוצה כרוכשת מתוך חמישה מציעים

שיתוף הכתבה
יו"ר קבוצת MORE מבעליה, חנן מור (אייל טואג)יו"ר קבוצת MORE מבעליה, חנן מור (אייל טואג)

עוד חברה מקבוצת אורתם סהר הקורסת נמכרה לחברת נדל"ן אחרת: קבוצת MORE של יזם הנדל"ן חנן מור דיווחה הבוקר (ה') לרשות לניירות ערך כי רכשה את חברת 'אורתם סהר הנדסה', חברת הבת של אורתם סהר, בסכום של 1.75 מיליון שקל. בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר אתמול את הרכישה, כחלק מתוכנית שיקום כלכלית שרקם עקב חדלות הפירעון של החברה האם. מקבוצת MORE נמסר כי אורתם סהר הנדסה נרכשת ללא התחייבויות עבר ונקייה מכל חוב.

ההחלטה ניתנה לאחר שנשיא בית המשפט, השופט איתן אורנשטיין, העמיד את החברה למכירה בפברואר האחרון. חמישה מציעים הגיעו אל "הישורת האחרונה", בתום משא ומתן שנמשך כחודשיים. קבוצת MORE מציינת כי המו"מ היה מורכב, ובשל התפשטות מגפת הקורונה הופסק וחודש כמה פעמים.

הכנסתה של חברת ביצוע נוספת לתוך מסגרת הקבוצה תעצים את יכולות הביצוע שלה, תעלה את היכולת התחרותית של החברה ותשפר את הרווחיות על ידי הפחתת עלויות הבנייה של מיזמי החברה"

בדיווח החברה הרוכשת לרשות לניירות ערך צוין כי לאורתם סר הנדסה סיווגים קבלניים, וביניהם סיווג ג5 לביצוע עבודות קבלניות בענף הבנייה, ורכוש נוסף בשווי לא מהותי. "בהתאם לאישור בית המשפט, החברה לא תמשיך בפרויקטים בביצוע שביצעה אורתם, ולא תישא בכל אחריות בקשר אליהם וכן לא תיתן אחריות ו/או שירותי בדק לפרויקטים מכל מין וסוג שהוא", צוין בהודעה. סכום הכסף לטובת רכישת החברה יועבר לנאמני אורתם סהר בתוך 48 שעות ממועד החלטת בית המשפט. הרכישה תמומן מתוך מקורותיה העצמיים של החברה.

חברת הנדל"ן MORE, בבעלותם של חנן מור, יו"ר הקבוצה, ואבי מאור, מנכ"ל הקבוצה, יוזמת, מקימה ומשווקת יותר מ-3,000 יח"ד בישראל, הן בשוק החופשי ובשנה האחרונה גם עבור מיזמי מחיר למשתכן . לחברה ארבעה פרויקטים גדולים ומשמעותיים של מחיר למשתכן במודיעין, בראשון לציון, באור עקיבא ובחיפה. החברה מבצעת את הפרויקטים שביוזמתה  על ידי חברת הביצוע שלה – MORE בנייה.

יו"ר קבוצת MORE , חנן מור, ציין: "הכנסתה של חברת ביצוע נוספת לתוך מסגרת הקבוצה תעצים את יכולות הביצוע שלה, תעלה את היכולת התחרותית של החברה ותשפר את הרווחיות על ידי הפחתת עלויות הבנייה של מיזמי החברה, כפי שכבר הוכח בהפעלת חטיבת הבנייה הקיימת, MORE בנייה. 

קבוצת MORE סיכמה את שנת 2019 עם צמיחה בכל הפרמטרים, ובהיקפי מכירות שטרם נראו בקבוצה. אנו צופים כי שנת 2020 תמשיך את מגמת הצמיחה בהיקפי פעילות הקבוצה, עם התחלת השיווק של פרויקט 'אור ים' והמשך השיווק המוצלח של הפרויקטים למגורים והפרויקטים המניבים של הקבוצה".

נזכיר כי בפברואר השנה דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את תוכנית השיקום הכלכלית שהוצעה לחברת האם, אורתם סהר. בתווך רכשה חברת ר.ד שבירו השקעות ונכסים, של היזם רמי שבירו, את חברת מליבו בנייה, גם היא חברה בת של אורתם סהר, תמורת 11 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית המשפט המחוזי בתל אביבאורתם סהרהשופט איתן אורנשטייןקבוצת MOREקבוצת MOREאורתם סהרמליבו בניהאבי מאור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...