חדשות הנדל"ן: עוד 21 יח"ד למגוריט בת"א; החלה הריסת בית מעריב

החברה הפועלת בתחום ההשכרה לטווח הארוך רכשה את הדירות מגבאי מניבים • הכשרת הישוב תסיים את ההריסה בתוך כחודש • וביג בדרך לרכישת מרכז מסחרי נוסף בסרביה

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי על רקע בית מעריב. ייהרס בתוך כחודש (ורדי כהנא; Google Street View)עופר נמרודי על רקע בית מעריב. ייהרס בתוך כחודש (ורדי כהנא; Google Street View)

• חברת מגוריט הודיעה השבוע כי רכשה מחברת גבאי מניבים 21 יחידות דיור בשכונת הדר יוסף שבצפון תל אביב, תמורת 57 מיליון שקל. מדובר ביחידות דיור שנמצאות כבר בשלבי בנייה, בשטח כולל של 1,750 מ"ר, בתוספת כ-220 מ"ר מרפסות, כ-180 מ"ר חצר ו-21 חניות תת-קרקעיות. מדובר בדירות המהוות חלק מפרויקט של גבאי מניבים בן שישה בנייני מגורים. בכל בניין 8 קומות, ובסך הכול ייבנו בפרויקט 117 יחידות דיור חדשות, וכן 2 קומות מרתף הכוללות חניות, מחסנים וחדרים טכניים. מגוריט מעדכנת כי מועד המסירה הצפוי של דירות המגורים, על פי הסכמי הרכישה, הוא דצמבר 2020. נזכיר כי החברה, הפועלת בתחום השכירות ארוכת הטווח, רכשה 55 יח"ד ביד אליהו, הנמצאות לקראת בנייה, ועומדת לרכוש 55 יח"ד נוספות בשכונה שבמזרח העיר. 

• אתמול (ה') החלה חברת הכשרת הישוב בהריסת בניין בית מעריב ההיסטורי שברחוב קרליבך בתל אביב. פעולות ההריסה צפויות להימשך כחודש, וכשאלו יסתיימו תחל החברה בהקמת מגדל המשרדים "יעקב נמרודי" במקום. הכשרת הישוב קיבלה עד כה היתר לבניית 42 קומות במגדל, אך היא פועלת לאישור בניית 60 קומות.

חדשות הנדל"ן: עוד 21 יח"ד למגוריט בת"א; החלה הריסת בית מעריבחדשות הנדל"ן: עוד 21 יח"ד למגוריט בת"א; החלה הריסת בית מעריב

• חברת רוטשטיין הודיעה כי היא נמצאת במגעים מתקדמים להשלמת הסכם קומבינציה בקרקע בבית שמש, שעליה ניתן לבנות כיום 640 יח"ד ו-10,000 מ"ר שטחי מסחר. החברה חתמה בחודש מאי על הסכם קומבינציה עם בעלי הקרקע, כדי להוציא את הפרויקט לדרך, וכעת היא מקדמת עסקה משותפת עם גורם אחר, כך שהיא תחזיק ב-55% מהפרויקט והגורם הנוסף ב-45%, בתוספת רכישת שטח מקרקעין נוסף הממוקם בסמוך לפרויקט. אם העסקה תושלם יעמוד סך השטח בעסקה המשותפת על כ-113 דונם, שעליהם ניתן לבנות כ-1,250 יח"ד. העסקה אף קובעת כי הצדדים יפעלו יחד עם מוכרי הקרקע מספר יחידות הדיור שניתן לבנות על הקרקע לכ-1,800-1,600 יח"ד.

• חברת ביג מרכזי קניות הודיעה השבוע כי חברת הבת שלה, CEE BIG B.V, מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת 100% מהון המניות של חברה סרבית אשר מחזיקה במלוא זכויות הבעלות במרכז קניות מניב ובקרקע צמודה עם זכויות בנייה משמעותיות בעיר זראניאנין שבסרביה. המרכז משתרע על פני 23,360 מ"ר, ומציג שיעור תפוסה של כ-100%. הוא צפוי להניב רווח תפעולי של 2.1 מיליון אירו בשנה. החברה תשלם כ-23.7 מיליון שקל עבור המרכז, ו-1.25 מיליון אירו עבור הקרקע הצמודה. באפריל הודיעה החברה על רכישת 50% מחברת נדל"ן סרבית הפועלת בבירה, בלגרד.

• חברת אאורה מעדכנת כי השלימה את שלב החתמת הדיירים בפרויקט ההסתדרות מתחם א' בגבעתיים. על פי דיווח החברה, 100% מהדיירים חתמו על הסכם הפינוי-בינוי. מדובר במתחם ברחוב המאבק 17-15, שבו עתיד להיבנות מגדל בן 25 קומות שיאכלס 164 דירות חדשות, במקום שני בנייני רכבת ישנים שכוללים כיום 60 דירות בלבד. 

• עוד מדווחת אאורה כי קיבלה השבוע היתרים לביצוע הריסה, חפירה ודיפון בפרויקט הרא"ה ברמת גן, שבו מתכננת החברה להקים 240 יחידות דיור במקום 80 דירות קיימות. "בעקבות האמור החברה תחל את ביצוע הקמת הפרויקט באופן מיידי", כך נמסר בהודעתה לרשות לניירות ערך. במקביל, התקבלה החלטת הוועדה המקומית ליתן לחברה היתר בנייה מלא לפרויקט בתנאים. החברה צופה כי תשלים התנאים לקבלת היתר בנייה מלא במהלך שנת 2020 וכי הקמת הפרויקט תתבצע ברציפות עד להשלמתו.

• אורן הילינגר מונה לסמנכ"ל הכספים במליסרון - כך מסרה השבוע החברה, לאחר המינוי שביצע מנכ"ל מליסרון החדש, אופיר שריד. הילינגר יחליף למעשה את שריד בתפקיד, ועד למינוי שימש כסמנכ"ל הכספים של נכסים ובנין. כמו כן, שימש כיו"ר דירקטוריון ישפרו וכן כדירקטור בחברות מוחזקות נוספות של נכסים ובנין, בהן נכסי הדרים, נוה גד בנין ופיתוח, והון חברה להשקעות ונאמנות. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל כספים בחברת כור תעשיות.

• חברת פידמונט אנטרפרייזס מדווחת על קבלת היתר בנייה לשלב ג' בפרויקט מיכלאנג'לו TOP 10 בשכונת מיכלאנג'לו כנרת בטבריה. היתר הבנייה ניתן לאחר שהושלם האכלוס של עשרת הבניינים הראשונים בפרויקט, ובעוד שיווק השלב האחרון בשכונה נמצא בישורת האחרונה. שלב ג' יכלול 10 יחידות דיור על 5 מגרשים, כך שבכל מגרש ייבנו פנטהאוז בן 4 חדרים ו-וילה בת 6 חדרים. 

חדשות הנדל"ן: עוד 21 יח"ד למגוריט בת"א; החלה הריסת בית מעריבחדשות הנדל"ן: עוד 21 יח"ד למגוריט בת"א; החלה הריסת בית מעריב

• חברת פרשקובסקי מדווחת כי חברה נכדה שלה, חברת נתיבי דור בנווה דורון, חתמה על הסכמי ליווי פיננסי עם תאגיד בנקאי, שיקצה לחברה עד 125 מיליון שקל למטרת מימון הפרויקט. מדובר בפרויקט שיוצא לדרך ביוזמת החברה הממשלתית " דירה להשכיר " ורשות מקרקעי ישראל, ויכלול 248 יח"ד ב-4 בניינים. בניין אחד ייועד למכירה בשוק החופשי, ושלושת האחרים יכללו דירות המיועדות להשכרה ארוכת טווח. בפרויקט יוקמו גם שטחי מסחר ומשרדים להשכרה.

• חברת מבני תעשייה מדווחת כי העסקה למכירת זכויותיה במקרקעין בשטח של 132 דונם בוורשה שבפולין, הושלמה. בעסקה נכללים כמה בניינים קיימים, בשטח של כ-47,500 מ"ר. התמורה בגין העסקה עומדת על כ-189 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמגוריטארז רוזנבוךמבני תעשייהאאורהדירה להשכירעופר נמרודיבית מעריבמגדל יעקב נמרודירוטשטיין נדל"ןגבאי מניביםהכשרת הישובביג מרכזי קניותאורן הילינגרמליסרוןאופיר שרידפידמונט אנטרפרייזספרשקובסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...