חדשות הנדל"ן: תכנון חדש לאנרג'י פארק בחדרה – ושלל עסקאות

עיריית חדשה מקדמת תב"ע להכפלת זכויות הבנייה בפארק החדש • הוארכה כהונת מנכ"ל נמלי ישראל • ועסקה בשווי 11 מיליון שקל נחתמה במתחם סלע צ'ק פוסט בחיפה

שיתוף הכתבה
חדשות הנדל"ן: תכנון חדש לאנרג'י פארק בחדרה – ושלל עסקאותחדשות הנדל"ן: תכנון חדש לאנרג'י פארק בחדרה – ושלל עסקאות

• עיריית חדרה הודיעה לאחרונה כי היא מקדמת תב"ע חדשה למתחם האנרג'י פארק, שמטרתה להביא להכפלת זכויות הבנייה ולאפשר שימושים וייעודים נוספים, דוגמת מיקרו דיור, דיור מוגן, מלונאות וכן מרל"וגים. האנרג'י פארק הוא מתחם עסקים ומסחר בדרום-מזרח העיר, בצמוד לכביש החוף. התב"ע החדשה, שתבוא במקומה של התב"ע הקיימת, תקדם הכפלת זכויות הבנייה במתחם העסקים והמסחר, העומדות כיום על כ-750,000 מ"ר.

• הוותמ"ל אישרה לאחרונה את אחת התוכניות הגדולות בפתח תקווה – תוכנית בשטח המחנה הצבאי סירקין בעיר, הכוללת רובע מגורים חדש ובו 8,500 יחידות דיור במגוון סוגי בינוי ובגבהים שונים, לצד 270,000 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה וכן שני אזורי תעסוקה בצפון המתחם ובדרומו. במסגרת התכנון נכללו גם צעדים ושינויים תחבורתיים, כולל הקמת כביש שיחבר את מתחם המגורים ומזרח פתח תקווה למרכז העיר; הקמת כביש שיחבר את מתחם המגורים ומזרח פתח תקווה לכביש 471, דרך מחלף "עמישב"; חיבור מתחם המגורים עם תחנת הרכבת החדשה שתוקם באלעד; הרחבת תחנת "סגולה"; הקמת שתי תחנות מטרו שיעברו במרכז המתחם ועוד.

• חברת נמלי ישראל הודיעה כי החליטה על הארכת כהונתו של מנכ"ל החברה, שלמה ברימן. המנכ"ל אמור היה לסיים את תפקידו בתחילת נובמבר 2020, אך בעקבות ההחלטה העדכנית שהתקבלה בחברה, על ידי הדירקטוריון, תימשך העסקתו עד סוף מאי 2021.

• מכון HIT בחולון הודיע כי החל שלב התכנון בבניין חדש שירכז את פעילות הפקולטה להנדסה, התוכנית החדשה לרפואה דיגיטלית והמרכז לחדשנות של המכון. מדובר בבניין שייבנה בהשקעה של 20 מיליון שקל וישתרע על פני 4,800 מ"ר. הבניין תוכנן על ידי משרד קנפו קלימור ארכיטקטים.

• חברת אפי נכסים הודיעה כי השלימה את העסקה לרכישת מתחם איירפורט סיטי בבלגרד, סרביה, תמורת 66.3 מיליון אירו. הרכישה משלימה למעשה השתלטות מלאה על החברה, ורכישת החלק שלא היה בבעלותה מקבוצת תדהר .

• יזמיות מגדל לבנדה בתל אביב – החברות גל אמרלד, עץ השקד , י. ברזאני, א. חבר וגלילאו – חתמו על הסכם התקשרות להשכרת 10 קומות במגדל, שנמצא בסמוך למחלף לה-גווארדיה ותוכנן על ידי האדריכל גיא מילוסלבסקי. תמורת השכירות יקבלו היזמיות סכום של 10 מיליון שקל בשנה, עם אופציה להעלאת די השכירות ל-12.5 מיליון שקל בשנה. ההסכם, שנחתם עם רשת מלונות הלואו-קוסט הגרמנית "מיינינגר", נחתם לתקופה של 24 שנים + 11 חודשים.

• חברת סלע בינוי וקבוצת WE הודיעו לאחרונה כי חתמו על עסקה בשווי 11 מיליון שקל, שבמסגרתה יירכשו משרדים בשטח 1,100 מ"ר בפרויקט החדש שלהן, סלע צ'ק פוסט בחיפה. מדובר בבניין משרדים במתחם ההייטק החדש בצ'ק פוסט, בצמוד למרכזית המפרץ. החברות הודיעו כי כל המשרדים שיועדו למכירה בפרויקט נמכרו, וכי השבוע חברת 'סלע בינוי' החלה בשיווק שלב ב' של הפרויקט - משרדים להשכרה.

• חברת אלמוגים מדווחת כי קיבלה תוקף לתב"ע חדשה בפרויקט "עמק הכרמל" בעיר נשר. התב"ע החדשה כוללת 333 יחידות דיור, במקום 122 יחידות, בשכונה החדשה שאותה הקימה החברה, ומצטרפת ל-409 יח"ד שנבנו ואוכלסו לאחרונה. שלב ג' של השכונה מתפרס על שטח כולל של כ-34 דונם וממוקם בין הרחובות שדרות צה"ל ואשכולות, בקרבה לדרך בר-יהודה.

• חברת מטרופוליס הודיעה כי קיבלה תעודת גמר וטופס 4 לפרויקט שלה ברחוב מזא"ה 8 בהרצליה. מדובר בפרויקט תמ"T 2/38, במסגרתו הרסה החברה בניין ישן בן 2 קומות ובנתה במקומו בניין בן 7 קומות ו-19 דירות חדשות מעל לשתי קומות של מרתפי חניה.

• החברות אשדר , צמח המרמן ואזורים הודיעו כי החלו לאכלס את המגדל השלישי בפרויקט קריניצי החדשה ברמת גן. בפרויקט נבנים 4 מגדלים עם 476 דירות. שני המגדלים הראשונים מאוכלסים זה שנתיים, והמגדל הרביעי והאחרון נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, ואכלוסו צפוי באוגוסט 2020.


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מטרופוליסעיריית חדרהאזוריםסלע בינויצמח המרמןאפי נכסיםHIT - המכון הטכנולוגי חולוןנמלי ישראלמגדל לבנדהקבוצת WEאשדר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...