תמורת 66.3 מ' אירו: אפי אירופה משתלטת על איירפורט סיטי בלגרד

החברה, מקבוצת אפי נכסים, תרכוש את חלקה של קבוצת תדהר בפארק המשרדים שבבירת סרביה, וכך תהפוך לבעלים היחיד שלו • "נמשיך בתנופת הייזום והפיתוח בפרויקט"

שיתוף הכתבה
אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים(אירנה קוסטינסקי)אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים(אירנה קוסטינסקי)

חברת אפי אירופה, מקבוצת אפי נכסים , הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם לרכישת חלקה של חברת תדהר בפרויקט איירפורט סיטי בבלגרד, בירת סרביה. אפי אירופה החזיקה עד עתה ב-53.7% מהפרויקט, וכעת רכשה את 46.3% הנותרים מקבוצת תדהר, תמורת 66.3 מיליון אירו.

 

מדובר בפארק משרדים שנמצא על פני שטח של 90 אלף מ"ר, וכולל תשעה בנייני משרדים. בניין נוסף מוקם בימים אלו, ובנייתו צפויה להסתיים בתחילת 2020. נכון להיום פועלות במקום 110 חברות בינלאומיות, ושיעור התפוסה בו עומד על כ-97%.

 

בימים אלו מוקם בניין נוסף, עשירי במספר, במתחם, ובנייתו צפויה להסתיים עד לתחילת שנת 2020. עוד נמסר מחברת אפי אירופה כי היא מחזיקה בזכויות בנייה בהיקף של כ-180 אלף מ"ר נוספים, לטובת פיתוח עתידי.

 

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים , אמר כי עסקת איירפורט סיטי "מהווה המשך טבעי לפעילותה של החברה בסרביה. אפי אירופה וקבוצת תדהר פועלות יחד במדינה משנת 2004, עת הקימו את פארק המשרדים המוביל בבלגרד. עם רכישת הבעלות המלאה בפרויקט בכוונתנו להמשיך בתנופת הייזום והפיתוח שלנו בפרויקט זה. אפי אירופה, שבכוונתה לממן את העסקה באמצעות מקורותיה העצמאיים, תמשיך לפעול למימוש הזדמנויות עסקיות בבלגרד ובמדינות הפעילות הנוספות שלנו".

 

אריה בכר, נשיא קבוצת תדהר , הוסיף: "לאורך 17 השנים האחרונות יזמנו ופיתחנו עם אפי נכסים את איירפורט סיטי בלגראד, הביזנס פארק המוביל והמוצלח ביותר במזרח אירופה. אנו מממשים את אחזקותינו כחלק מהתרחבות משמעותית של פעילות החברה בארץ, ובהמשך להחלטתנו האסטרטגית להתמקד בפיתוח הנכסים המניבים ובבנייה למגורים בישראל". 

 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי נכסיםאיירפורט סיטיקבוצת תדהראבי ברזיליאפי אירופהאריה בכרפארק משרדים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...