חדשות הנדל"ן: מבנה ואלקטרה בנייה פועלות יחד; אושר מיזוג ADO

אלקטרה תקים את מתחם המשרדים של מבנה ב"שרונה" בכפ"ס • בעלי המניות של ADO גרופ אישרו את מיזוגה לאדלר נדל"ן • ועוד היתר בנייה לפרויקט הדרים בגליל ים

שיתוף הכתבה
דודו זבידהדודו זבידה

• קבוצת מבנה, "תוצר" האיחוד בין כלכלית ירושלים ומבני תעשייה, בחרה באלקטרה בנייה להקמת פרויקט המשרדים שלה במרכז שרונה בכפר סבא – פרויקט של כ-27,000 מ"ר קומות משרדים וכ-23,500 מ"ר חניונים תת-קרקעיים ועיליים. היקף הפרויקט – 170 מיליון שקל, והוא צפוי להתחיל מיידית, עם תאריך סיום צפוי בסוף 2023.

• אספת בעלי המניות של חברת ADO גרופ אישרה אתמול (ה') את מיזוגה של החברה אל חברת אדלר נדל"ן הגרמנית. כפי שפרסמנו כאן לקראת סוף ספטמבר, מדובר במהלך השווה כ-2.75 מיליארד שקל.

היתר בנייה לבניין השלישי בפרויקט "הדרים" בגליל ים, הרצליה, של החברות 'סלע בינוי' ו'איסתא נכסים'. עד כה קיבלו החברות היתרי בניה לשלושה בניינים בפרויקט: בחודש אפריל האחרון הן הודיעו על קבלת ההיתרים לשני הבניינים הראשונים במתחם. פרויקט 'הדרים' מכיל כ-260 יחידות דיור, וכולל דירות המשווקות לשוק החופשי לצד דירות המשווקות במסגרת תוכנית ' מחיר למשתכן '. עד כה נמכרו יותר מ-90% מכלל הדירות בפרויקט.

• חברת גיא ודורון לוי מציעה 10 דירות לשכירות ארוכת טווח בפרויקט שהיא מקימה בשכונת יבנה הירוקה ביבנה. מדובר בשכירות לתקופה של חמש שנים, "במחירים המקבילים למחירי השכירות בשוק", כך על פי החברה.

• קבוצת ME, בבעלות אשר אלון ורוני בריק, הודיעה כי השלימה פרויקט התחדשות עירונית ברעננה - פרויקט הריסה ובנייה במסגרת תמ"א 2/38 ברחוב מכבי 6 בעיר. הבניין המקורי כלל 3 קומות, ובמקומו נבנה בניין בן 7 קומות ו-35 יחידות דיור. בשבועות הקרובים יימסרו הדירות לדיירים הוותיקים ולדיירים החדשים בפרויקט.

• חברת אאורה השקעות מודיעה כי נבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט פינוי-בינוי ב"מתחם הקצין סילבר" במזרח ירושלים. במסגרת הפרויקט צפויים להיהרס שני בנייני רכבת ישנים הכוללים 137 יח"ד, ובמקומם ייבנו כ-455 יח"ד בכמה בניינים רבי קומות. נכון להיום נחתמו הסכמי פינוי-בינוי מחייבים עם חלק מבעלי הזכויות במתחם, והחברה צופה שעד לסוף השנה ייחתמו הסכמים נוספים עם מרביתם. במקביל החלה החברה לפעול לקידום תב"ע שתאפשר את מימוש הפרויקט כמפורט לעיל.

• קבוצת נתיב פיתוח הודיעה השבוע כי היא מוציאה לשיווק את המגדל האחרון בפרויקט נתיב ים שהיא מקימה בקריית ים. זהו המגדל הרביעי בפרויקט, בן 17 קומות ו-75 דירות. הפרויקט כולל סה"כ 4 מגדלים בני 17 קומות עם כ-300 דירות. החברה מוסרת כי 2 המגדלים הראשונים כבר אוכלסו ובנייתו של המגדל השלישי נמצאת לקראת סיום.

• עוד הודיעה החברה השבוע כי קיבלה "אור ירוק" לפרויקט הפינוי-בינוי הגדול שהיא מקדמת בשכונת ביאליק בבית שמש – פרויקט שבמסגרתו מתוכננות להיהרס 330 יחידות דיור, ולהיבנות במקומן 1,700 יח"ד חדשות. יש לציין כי מדובר באישור עקרוני בלבד לגבי המתווה התכנוני לפרויקט, וכי כעת נתיב פיתוח מתמקדת בהכנת התוכניות המפורטות, כדי להגישן לאישור הוועדה המקומית בתקופה הקרובה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דודו זבידהקבוצת אלקטרהADO Group
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...