רשמית: אפריקה ישראל נכסים שינתה שמה; אושר תגמול מוגדל למנכ"ל

החברה תיקרא מעתה אפי נכסים בע"מ, בעקבות עסקת מכירתה למגה אור ולביג מרכזי קניות • העלות השנתית של העסקת המנכ"ל ברזילי תגדל ל-4.38 מיליון שקל

שיתוף הכתבה

אפריקה ישראל נכסים בעבר, וכיום – " אפי נכסים בע"מ". כך קבעה אתמול (ב') האספה הכללית המיוחדת של בעלי מניות החברה, אשר כונסה כדי לדון בשלושה נושאים מרכזיים (לפירוט רחב יותר על שלוש ההצעות – לחצו כאן): שינוי שם החברה לאחר מכירתה, אישור תגמול מוגדל למנכ"ל אבי ברזילי ושינוי מדיניות התגמול של החברה.

שלוש הבקשות אושרו על ידי רוב בעלי המניות. המשמעות – ראשית, שמה של החברה ישתנה באופן רשמי לאפי נכסים בע"מ, זאת בעקבות עסקת הקנייה של החברה, אשר עברה מבעלותה של אפריקה השקעות לבעלות מגה אור וביג מרכזי קניות, לפני כשלושה חודשים. מטרת השינוי: לוודא ששם החברה "יהיה מובחן משמותיהן של חברות אחרות המצויות בשליטת קבוצת אפריקה השקעות".

עוד אישרה האספה את התגמול המוגדל למנכ"ל החברה, אבי ברזילי, שיזכה למענק שנתי מוגדל ולתגמול הוני בדמות מניות החברה. בסך הכול תעמוד כעת עלות העסקתו השנתית המקסימלית של המנכ"ל על כ-4.38 מיליון שקל. השווי ההוגן של כתבי האופציה שקיבל עומד על כ-4.2 מיליון שקל.

עוד אישרה האספה את שינוי מדיניות התגמול של החברה, שעיקרה קביעת טווח שכר הבסיס החודשי לנושאי משרה בכירים בחברה: למנכ"ל – 75 אלף עד 120 אלף שקל; למשנה למנכ"ל – 60 אלף עד 90 אלף שקל; לסמנכ"ל ולנושאי משרה בכירים אחרים – 40 אלף עד 70 אלף שקל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן  
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אורביג מרכזי קניותאפי נכסיםאבי ברזיליאפריקה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...