250 מטר גובה: הומלצה להפקדה תוכנית ישראל קנדה למגדל בן 60 קומות ליד מתחם הבורסה בר"ג

הוועדה המקומית רמת גן המליצה על הפקדת התוכנית למגדל יורוקום בשכונת הראשונים, שיכלול כ-50 אלף מ"ר לתעסוקה, שטחי מסחר ומגורים. בשטח התכנית שמתפרשת על 6.7 דונם, שוכנים כיום 3 מבני משרדים בני 6 קומות. כעת עוברת התוכנית לוועדה המחוזית

שיתוף הכתבה
הדמיה של מגדל יורוקום ברמת גן (חברת קנדה ישראל, מילוסלבסקי אדריכלים)הדמיה של מגדל יורוקום ברמת גן (חברת קנדה ישראל, מילוסלבסקי אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גן המליצה אתמול (ג') לוועדה המחוזית על הפקדת תוכנית התחדשות עירונית של ישראל קנדה , להקמת מגדל בן 60 קומות - מגדל יורוקום - סמוך למתחם הבורסה ברמת גן. המגדל שישלב בין מגורים, תעסוקה ומסחר, יתנשא לגובה 250 מטרים. 

מגדל יורוקום יוקם בשכונת הראשונים בעיר, בסמוך למתחם הבורסה. התכנית היזמית מתפרשת על 6.7 דונמים, וכיום שוכנים בשטח 3 מבני משרדים עם 6 קומות. המגדל יתנשא לגובה של 250 מטרים, ועל פי התוכנית יוגדר כמבנה תעסוקה עם 47,645 מ"ר לצרכים אלו, חזית מסחרית בהיקף של 400 מ"ר, שטחים לצרכי ציבור בקומות הראשונות של המגדל בהיקף של 1,600 מ"ר, ויחידות דיור, ברובן קטנות, במספר שייקבע ע״פ בדיקה שמאית. כמו כן, התכנית מקצה שטח קרקע בהיקף של 1.5 דונם לצורכי ציבור.

הדמיה של מגדל יורוקום ברמת גן (חברת ישראל קנדה , מילוסלבסקי אדריכלים )

המגדל החדש הוא חלק מפרויקט קירוי רחוב "המעין" ברמת גן, בו הכביש ותנועת כלי הרכב לכיוון הבורסה יעברו במנהרה, ומעליה יוקם שטח ציבורי ירוק בכניסה לבניין. ע"פ התוכנית שאושרה בוועדה המקומית, יופרשו שטחים לשימוש הציבור. אגף התכנון בעיריית רמת גן ממליץ להקים בשטחים בית ספר שישמש את שכונת ראשונים המתחדשת. אישור התוכנית מצטרף לשורת פרויקטים משמעותיים המקודמים בימים אלו באזור הצפון מערבי של רמת גן, במתחם הבורסה ובשכונות הסובבות אותו.

בנוסף, אישרה אתמול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גן המלצה לוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית הבניינית שמחליפה את תמ"א 38 , בהובלת אגפי התכנון וההנדסה בעיר ובשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בתקציב כולל של 3.1 מיליון שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יורוקוםרמת גןהוועדה המקומית רמת גןהבורסהישראל קנדה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...