חדשות הנדל"ן: אבידן מנכ"ל אזורים; פלאזה סנטרס מממשת בפולין

המינוי החדש הוכרז רשמית • וגם: ערעור על דחיית ההתנגדויות באחד הפרויקטים של קבוצת חג'ג' באיינשטיין בת"א • משהב החלה את שלב הבנייה בפרויקט ברמת גן

שיתוף הכתבה
רון אבידן מנכ"ל אזוריםרון אבידן מנכ"ל אזורים

• רשמית: רון אבידן מונה למנכ"ל חברת אזורים. החברה הודיעה על כך היום (ה') לרשות לניירות ערך. אבידן שימש עד למינויו החדש כמנכ"ל חברת עופר השקעות בע"מ. לכתבה מורחבת, המבשרת על מינויו המתוכנן, לחצו כאן

• קבוצת חג'ג' דיווחה השבוע לרשות לניירות ערך כי הוגש ערר בגין דחיית ההתנגדויות לאחד הפרויקטים שהיא מתכננת להקים ברחוב איינשטיין בתל אביב. לפני כשלושה שבועות דחתה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב את כל ההתנגדויות לתוכניות להקמת חמישה פרויקטים ברחוב על ידי קבוצת חג'ג' (לכתבה המלאה בנושא לחצו כאן),וכעת מתברר כי הוגש ערעור מטעם דיירי בניין ברחוב, על ההחלטה לדחות את ההתנגדות להקמת מבנה ציבור במסגרת תוכנית איינשטיין 36 א' – ערעור שנוגע לחוקיותו, להיקפו, לגובהו ולסמיכותו אל הבניין שבו מתגוררים המערערים. בהודעת החברה נמסר כי היא "תלמד את הערר ותגיש תגובתה במועדים הקבועים לכך בדין".

• חברת פלאזה סנטרס הודיעה שלשום (ג') לרשות לניירות ערך כי מכרה חלק ממגרש בעיר לודז', פולין, תמורת 1.15 מיליון אירו. השטח שנמכר, המתפרס על פני 13,770 מ"ר, מהווה 22% מסך החזקותיה בקרקע. על פי ההסכם, העסקה תושלם לכל המאוחר ב-30 באפריל.

• חברת רני צים מרכזי קניות בע"מ מדווחת כי נחתם הסכם מימון חדש בין שותפתה, חברת רקע-מידאס, לבין תאגיד בנקאי, בנוגע למימון פעילות המרכז המסחרי SEVEN ירכא, שנפתח ביוני 2018. במסגרת ההסכם הועמד לשותפות אשראי בהתאם לתנאים הקבועים בהסכם המימון, לתקופה של כעשר שנים ובסכום כולל של כ-63 מיליון שקל. כ-8 מיליון שקל מתוך סכום זה ישמשו לצורך העמדת ערבויות השותפות לבעלי המקרקעין שעליהם הוקם הפרויקט.

• חברת משהב מעדכנת כי החלה את שלב הבנייה בפרויקט תמ"א 2/38 שהיא מבצעת ברחוב הבנים ברמת גן, זאת לאחר ששלב ההריסה הסתיים. הבניין שנהרס הינו בן שלוש קומות, עם 11 דירות, ובמקומו תבנה החברה בניין בן תשע קומות עם 36 דירות, שיכלול דירות גג ופנטהאוזים, וכן מעלית וחניה לכל דירה.

קבוצת אלמוג מדווחת על ביצוע יציקת הרפסודה ליסודות מגדל המגורים הראשון בפרויקט ALMOG YAVNE שבעיר יבנה בשבוע שעבר. תהליך היציקה כלל 155 טון של ברזל ו-1,430 קוב של בטון. ALMOG YAVNE הינו קומפלקס הכולל חמישה מגדלי מגורים בני 26-23 קומות ברחוב החרמון ביבנה, שבהם יהיו 487 יחידות דיור.

• חברת צרפתי שמעון מדווחת כי מכרה נכון לעכשיו 60% מהדירות בפרויקט "צרפתי בפסגה", שבפסגת זאב בירושלים. הפרויקט כולל 92 יחידות דיור בארבעה בניינים בני שמונה קומות לכל היותר. בימים אלו משווק הבניין השלישי בפרויקט.

• חברת גולדן ארט, המקימה את פרויקט "הרובע" בשכונת ואדי סאליב בחיפה, פותחת מחר במבצע: רוכש שיקנה דירת ארבעה חדרים בפרויקט, יוכל לשלם על החדר הרביעי בעוד שלוש שנים – באמצעות הלוואת גישור במימון החברה, שהיקפה 300 אלף שקל.

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםקבוצת אלמוגרון אבידן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...