הישג לאחים חג'ג': נדחו ההתנגדויות למתחם איינשטיין בתל-אביב

הוועדה המקומית ת"א אישרה הגדלה מהותית של זכויות הבנייה של חג'ג' (מגורים ומסחר) בחמישה מגרשים בגוש הגדול, עליהם ניתן להקים 695 דירות ו-19 אלף מ"ר מסחר 

שיתוף הכתבה

הישג לקבוצת חג'ג' של האחים צחי ועידו חג'ג': הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב דחתה את ההתנגדויות הרבות שהוגשו לתוכנית חג'ג' לבנייה בחמישה מגרשים שונים ברחוב איינשטיין בגוש הגדול בתל אביב, ואישרה את התוכנית שמגדילה את זכויות הבנייה של חג'ג' בשטחי מגורים ומסחר במתחם בהיקף מהותי. יש להניח שעל אישור התוכניות יוגשו עררים לוועדת ערר וכי הסיפור עדיין לא נגמר.

חג'ג' ביקשה אישור להרחבת זכויות הבנייה בארבעה פרויקטים במתחם, כך שיהיה ניתן להקים בו 695 יחידות דיור בסך הכל בשטח של 86 אלף מ"ר (חלק החברה יהיה 28.7 אלף מ"ר) ושטחי מסחר בהיקף 19 אלף מ"ר. במרץ 2018 אישרה הוועדה המקומית ת"א את הבקשה והפקידה את התוכנית להתנגדויות, ועל האישור הוגשו כאמור העררים.

האחים חג'ג' רכשו ברחוב איינשטיין בגוש הגדול בתל אביב חמישה מגרשים החל משנת 2010 מתוך הערכתם לפוטנציאל העצום הגלום במיקום זה. על המגרש הראשון באיינשטיין 33 א' שילמו 100 מיליון שקל ב-2010, המגרש השני באיינשטיין 33 ב' כבר עלה להם 120 מיליון שקל ב-2013, המגרש השלישי הוא ברחוב איינשטיין 36 א' והמגרש הרביעי באיינשטיין פינת דרך חיפה. את המגרש החמישי בפינת הרחובות איינשטיין ופרופ' יובל נאמן רכשו בשנת 2016 תמורת 389 מיליון שקל. בכל המגרשים הם גיבשו קבוצות רכישה לבניית אלפי דירות בסך הכל. חלק מהמתחם כבר נבנה ואוכלס.

בקבוצת חג'ג' העדיפו שלא להגיב לידיעה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהלי הגוש הגדולהגוש הגדולקבוצת חג'ג'האחים חג'ג'צחי חג'ג'עידו חג'ג'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...