מינוי חדש באאורה: נחום אטרקצ'י ישמש כמנהל חטיבת הנכסים המניבים

נחום אטרקצ׳י (30), בנו של בעל השליטה באאורה יעקב אטרקצ'י, מעורב בפעילות החברה מ-2015, ויעסוק בין היתר בפיתוח, תחזוקה, ניהול ושיווק של שטחי נכסי הנדל"ן המניב הנמצאים בהקמה ולקראת הקמה. להערכת החברה, זרוע הנכסים המניבים שלה צפויה להניב NOI שנתי בסך 95 מיליון שקל, בהדרגתיות החל מ-2025

שיתוף הכתבה
מנהל חטיבת המיניבים של אאורה, נחום אטרקצ'י (ערן לם)מנהל חטיבת המיניבים של אאורה, נחום אטרקצ'י (ערן לם)

אסיפת בעלי המניות של חברת אאורה אישרה השבוע את מינויו של נחום אטרקצ׳י כמנהל חטיבת הנכסים המניבים של החברה. מהחברה נמסר כי זרוע הנכסים המניבים של החברה צפוי להניב NOI שנתי בסך 95 מיליון שקל, בהדרגתיות החל משנת 2025.

נחום אטרקצ׳י, (בן 30, בעל תואר ראשון במשפטים LLB), בנו של יעקב אטרקצ׳י בעל השליטה באאורה, מעורב בפעילות החברה החל משנת 2015 בתחומי פיתוח, תכנון שיווק ומכירה של פעילות הייזום ובניה למגורים ופעילות הנדל״ן המניב. בשנים האחרונות סייע נחום למנכ״ל החברה, בין היתר, באיתור פרויקטים פוטנציאליים, ניהול משא ומתן ובגיבוש עסקאות, ביצוע פעולות ייעול וארגון מחדש, תפעול שוטף ותאום הממשק מול יועצים חיצוניים וגופי ממשל ורגולציה, התוויה וחיזוק מיתוג עסקי תאגידי ופרויקטאלי וקידום פעולות שיווק בערוצי מדיה מסורתיים וחדשניים.

בשנת 2021 קיבלה החברה החלטה אסטרטגית לפתח את פעילות נכסי הנדל"ן המניב אשר מוקמים במסגרת פרויקטי המגורים שהחברה יוזמת ומקימה ולשמר אותם כזרוע מניבה. במסגרת זאת, החברה פועלת להקמת סך של כ-76,000 מ"ר שטחים מסחריים, משרדים ומגורים להשכרה לז"א, אשר צפויים להניב  NOI בסך של כ-95 מיליון שקל לשנה, בהדרגתיות החל משנת 2025.

כאמור, אסיפת בעלי המניות של אאורה קיבלה בערב החג החלטה לאשר את מינויו של נחום כמנהל חטיבת הנכסים המניבים. במסגרת תפקידו, נחום יעסוק בין היתר בפיתוח, תחזוקה, ניהול ושיווק של שטחי נכסי הנדל"ן המניב הנמצאים בהקמה ולקראת הקמה, לרבות איגוד של נכסי הנדל"ן המניב תחת חברת בת של החברה, קידום תהליכי תכנון ורישוי, עמידה בהוראות רגולציה, הכנת תוכניות פיתוח והשבחה, מעקב ובקרה של תהליכים ותוכניות עבודה, ניתוח מחירי השכירות בשוק והתאמת דמי השכירות, שיווק שטחי מסחר להשכרה, ניהול משא ומתן מול שוכרים פוטנציאלים וניהול קמפיינים בהיבטי שיווק ומיתוג.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ימינויים בענף הנדל"ןנחום אטרקצ'י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...