עמית גוטליב נבחר לתפקיד יו"ר ארגון הקבלנים מחוז ת"א והמרכז

גוטליב, מבעלי גוטליב אחריות בבניה וסמנכ"ל בחברת ההתחדשות קרינסקי גוטליב, ישמש בתפקיד במקביל לתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. אילי בר ויעקב אופק נבחרו להנהלת הארגון

שיתוף הכתבה
עמית גוטליב, היו"ר הנבחר של ארגון הקבלנים והבונים במחוז ת"א (ענבל מרמי)עמית גוטליב, היו"ר הנבחר של ארגון הקבלנים והבונים במחוז ת"א (ענבל מרמי)

עמית גוטליב נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז, זאת לצד תפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. הבחירות להנהלה, נערכו במסגרת האסיפה הכללית השנתית של הארגון שהתקיימה היום (ב') במועדון בנק הפועלים בתל אביב.

גוטליב (41) נשוי + 4, הינו יזם וקבלן מבעלי חברת גוטליב אחריות בבניה וסמנכ"ל כספים ופיתוח כספי בחברת קרינסקי גוטליב . הוא יחליף את אבי זיתוני ששימש כמ"מ יו"ר הארגון, במהלך השנה האחרונה, זאת לאחר פרישתו של יהודה כתב מתפקידו במרץ 2023.

משנת 2015 משמש גוטליב כחבר הנהלה בארגון הקבלנים והבונים מחוז ת"א והמרכז ובתפקידים שונים בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, בהם יו"ר ועדת עבודה ויו"ר הועדה להתחדשות עירונית. כיום גוטליב מכהן גם כסגן נשיא ויו"ר אגף כ"א, כלכלה ומיסוי בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ.

בנוסף, הצטרפו שני חברי הנהלה חדשים לארגון: אילי בר, מנכ"ל משותף ושותף בחברת אקו סיטי בע"מ ויעקב אופק, בעלים של חברת אופק אחזקות שבבעלותו חברת ביצוע, חברה יזמית ותאגיד כ"א זר לבניה.

עמית גוטליב אמר לאחר בחירתו: "אני שמח ונרגש היום לקבל על עצמי את תפקיד יו"ר הארגון, אליו אני מגיע עם ניסיון רב כיזם וקבלן, דור שני בענף, ועם פעילות בוועדות שונות בארגון ובהתאחדות בוני הארץ. התקופה הנוכחית מציבה בפנינו הזדמנויות חדשות, לצד אתגרים לא קלים. מחד רואים כיצד השוק מתחיל להתעורר, יותר מכירת דירות, ועדות התכנון מעלות הילוך לאחר הבחירות המוניציפליות ומתחילים לראות הגעה של כוח אדם חדש לאתרי הבנייה, אומנם בקצב לא מספק ובנושא זה יש עוד הרבה עבודה, אך באופן כללי שוק הדיור מציג סימנים חיובים של התאוששות. מאידך, יש לנו עוד הרבה מה לעשות מול הבירוקרטיה, הרגולטורים והממשלה שלא סופרת את הקבלנים. זה בדיוק הזמן והמקום של הארגון להוביל יוזמות, לפעול לטובת האינטרסים של חבריו, מול כל מי שצריך, על מנת לדאוג שהצרכים שלנו החברות הקבלניות והיזמיות לא ירד מסדר היום ויקבל מענה באופן שענף הנדל"ן יאפשר לכל הגורמים בו להתקיים בכבוד ובהצלחה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכזאילי ברעמית גוטליבקרינסקי גוטליב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...