תמורת כ-250 מיליון שקל: מגדל במו"מ מתקדם לרכישת 20% מאלקטרה מגורים

העסקה משקפת לאלקטרה מגורים שווי של כ-1.1 מיליארד שקל, ואחר העסקה יעמוד שווי אלקטרה מגורים על כ-1.35 מיליארד שקל. העסקה טרם עברה ועדת השקעות וטרם נחתם מזכר הבנות. אלקטרה, אחת מחברות הבנייה והתשתיות הגדולות בארץ, נסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של 5.7 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (טל גבעוני, 3division)איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (טל גבעוני, 3division)

מגדל ביטוח, בניהולו של רונן אגסי, מנהלת משא ומתן מתקדם להשקעה של כ-250 מיליון שקל באלקטרה מגורים של חברת אלקטרה, שנמצאת בשליטת אלקו של האחים זלקינד. זאת תמורת כ-19% מהחברה. העסקה משקפת לאלקטרה מגורים שווי של כ-1.1 מיליארד שקל, ואחריה יעמוד שווי אלקטרה מגורים על כ-1.35 מיליארד שקל. העסקה טרם עברה ועדת השקעות וטרם נחתם מזכר הבנות.

אלקטרה, החברה-הבת של חברת ההחזקות אלקו (47.7%),היא אחת מחברות הבנייה והתשתיות הגדולות בארץ. היא נסחרת בבורסת ת"א לפי שווי שוק של 5.7 מיליארד שקל, אלקטרה פועלת בתחומי הקבלנות והתשתיות בישראל, הזכיינות, ייזום הנדל"ן והתפעול. אלקטרה מגורים היא חלק ממגזר ייזום הנדל"ן יחד עם אלקטרה השקעות, החברה-הבת של אלקטרה שפועלת בתחום בחו"ל.

את המגעים מטעם אלקטרה מוביל מנכ"ל החברה איתמר דויטשר, לצד מנכ"ל אלקטרה מגורים אורן הוכברג. מטעם מגדל ביטוח מנהל את המגעים מנהל ההשקעות הראשי של החברה ארז מגדלי. עם הפרויקטים של אלקטרה מגורים נמנים בניית 276 דירות עם צמח המרמן בשכונת אכזיב (בוימל) נתניה, 222 דירות בסירקין פתח תקווה שבהם זכתה במכרז בינואר שעבר  ו-495 דירות ברמת אפעל.

בתוך כך מגדל ביטוח ופיננסים הודיעה היום על שיתוף פעולה בהשקעה של 8 מיליון שקל עם  בדק ישראל, אשר הוקמה על ידי היזמים אורי פנחסוב ורון אלפנדרי. בדק ישראל נותנת שרותי בדק בהתאם לחוק מכר (דירות) ליזמים וקבלנים, תוך מתן אחריות לשירותים המצוינים בחוק המגובים בפוליסת ביטוח של מגדל חברה לביטוח. החברה הקימה מערך טכנולוגי המגובה באפליקציית שירות ותמיכה אשר דרכה ניתן השירות באמצעות צוותי עבודה ייעודיים הקיימים בחברה ואשר עונים לשרות בהתאם לאלגוריתם שנקבע ע״י המערכת. את העסקה ליוו מצד מגדל עוה״ד רוני תירוש ומזי אוחיון, ומצד איי פי גרופ ישראל דודו זבידה ויעל יריב וייצג עו"ד חגי הופן.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהאלקומגדל ביטוח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...