לאחר שנבלם בדרך לראשות העיר טבריה, מקורבו של דרעי בועז יוסף מונה ליו"ר הוועדה המחוזית צפון

יו"ר הוועדה הקרואה טבריה המסיים בימים אלו את תפקידו עם היבחרו של ראש עיר חדש, מונה על ידי שר הפנים ליו"ר הוועדה המחוזית צפון, במקום ערן ניצן שכיהן בתפקיד במילוי מקום יותר משנה. יוסף רצה להתמודד לראשות העיר טבריה, ואף חוקק תיקון חוק במיוחד בשבילו - אך בג"ץ קבע כי הוא יחול רק מהבחירות הבאות

שיתוף הכתבה
שר הפנים משה ארבל (גדעון שרון, לע"מ)שר הפנים משה ארבל (גדעון שרון, לע"מ)

יו"ר הוועדה הקרואה טבריה בועז יוסף, המסיים את תפקידו בימים אלה עם בחירתו של ראש עירייה חדש לעיר, מונה על ידי שר הפנים משה ארבל לתפקיד חדש – יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז הצפון. בכך צפוי יוסף להחליף בתפקיד את יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, ערן ניצן, ששימש בתפקיד במילוי מקום לאורך למעלה משנה.

 יוסף, שנחשב למקורבו של אריה דרעי, ביקש להתמודד לראשות העיר טבריה, מהלך שהחוק לא אפשר בשל כהונתו כיו"ר הוועדה הקרואה בעיר. על מנת להתמודד עם הקושי, חוקקה הכנסת תיקון חוק במיוחד בשבילו, שאף זכה לכינוי "חוק טבריה", במסגרתו בוטל האישור על מי שמכהן כיו"ר ועדה קרואה להתמודד לראשות העיר שבה הוא מכהן. ואולם בעקבות עתירה לבג"ץ שהוגשה נגד החוק, קבע בית המשפט כי החוק יחול רק ממערכת הבחירות המוניציפלית הבאה. בבחירות שנערכו לפני שבועיים נבחר לתפקיד יוסי נבעה.

לאחר מכן, בחודש ינואר האחרון המליצה ועדת האיתור שהקים שר העבודה יואב בן צור, גם הוא מש"ס, על מועמדותו של יוסף לתפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי, אך זו נפסלה על ידי ועדת המינויים. כעת כאמור צפוי יוסף להתמנות ליו"ר הוועדה המחוזית צפון, מינוי שצפוי לעלות לאישור הממשלה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אריה דרעישר הפניםמשה ארבלערן ניצןטבריההוועדה המחוזית צפוןבועז יוסף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...