קרדן נדל"ן נבחרה לבצע את הפינוי-בינוי הראשון בשכונת שפירא בדרום ת"א

הפרויקט במתחם מסלנט 15-23, יכלול הריסת 40 יח"ד ובניית 94 יח"ד במקומן, כולל 512 מ"ר למסחר. מכרז היזמים נערך בידי עזרה ובצרון, חברת הבת להתחדשות עירונית של עיריית ת"א, שמחתימה את הדיירים, מקדמת את התב"ע ומפרסמת את המכרז

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשכונת שפירא (סטודיו קסם הדמיות ומשרד מילוסלבסקי אדריכלים)הדמיה של הפרויקט בשכונת שפירא (סטודיו קסם הדמיות ומשרד מילוסלבסקי אדריכלים)

חברת קרדן נדל"ן נבחרה השבוע במכרז יזמים של חברת עזרה ובצרון לביצוע פרויקט פינוי-בינוי במתחם מסלנט 15-23 בשכונת שפירא בדרום תל אביב, לאחר שהתוכנית הופקדה לאישור בוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב לפני כשנה. זהו פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שיוצא לדרך בשכונת שפירא והוא יכלול הריסת 2 בנייני רכבת ישנים הכוללים 40 יח"ד וכ-150 מ"ר מסחר, כשבמקומם ייבנו 3 מבנים בני 7 קומות עם בסך הכל 94 יח"ד חדשות וכן כ-512 מ"ר מסחר ו-400 מ"ר מבני ציבור בקומת הקרקע.

מכרז היזמים נערך בידי עזרה ובצרון, חברת הבת להתחדשות עירונית של עיריית תל אביב-יפו. החברה היא זו המחתימה את הדיירים, מקדמת את התב"ע ומפרסמת את המכרז, בהתאם לדרישות העירייה. התכנית מהווה המשך לאסטרטגיה אותה מובילה העירייה לפיתוח השכונות בדרום העיר, הכוללת גם התחדשות עירונית בקנה מידה נרחב, תוך תוספת משמעותית של שטחים לעסקים, למסחר ולמבני ציבור. את הדיירים ייצגו עו"ד אילת בהרי ועו"ד יעל בועז ואת עזרה ובצרון ייצג משרד מיתר.

חברת "עזרה ובצרון" פרסמה באוגוסט "קול קורא" ליזמים לביצוע של פרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונת שפירא בדרום תל אביב, וה-7 במספר שמתקיים במסגרת מודל להתחדשות עירונית זה.

חברת קרדן נדל"ן , בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. החברה מעורבת בקידום ופיתוח פרויקטים בערים רבות בהן: תל אביב, ירושלים חולון, באר יעקב, אשדוד, גן יבנה, גני תקווה, גבעת שמואל, נתניה, חדרה, רמת גן, רחובות, קרית מוצקין, נהריה, עפולה ועוד.

יוסי חזן, מנהל התחדשות עירונית בקרדן נדל"ן, אמר כי "מדובר במכרז יזמים שבו שמחנו לגלות קהילה חזקה ומגובשת באמצעות אנשי מקצוע, שמעוניינת לשדרג את איכות החיים ובטיחות המבנים בהם היא גרה. החברה תקדם את הפרויקט למימוש תוך תשומת לב לצורכי הקהילה, תכנון מיטבי וחוויית מגורים ברמה גבוהה".

אלי גינזברג, מנכ"ל חברת עזרה ובצרון, אמר כי "זהו פרויקט נוסף שמקודם במסגרת המודל הייחודי שלנו, שפעם אחר פעם מוכיח את יעילותו, בזכות הוודאות והביטחון שהוא מעניק, הן לתושבים והן ליזם. אנו פועלים באופן מכוון באזורים המאתגרים יותר של העיר, בניסיון למצוא מתווים חדשים ופתרונות פורצי דרך אשר יוכלו לתת מענה היכן שההתחדשות העירונית נדרשת במיוחד. זהו פרויקט פינוי-בינוי ראשון בשכונת שפירא והוא צפוי לשנות את פני השכונה. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים נוספים ש'עזרה ובצרון' מקדמת בשכונה ואין לי ספק שהמהלכים הללו יתניעו תנופת התחדשות בשכונה כולה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דרום תל אביבפינוי בינוי קרדןשפירא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...