מחפשים יזם לפרויקט הפינוי בינוי הראשון בשפירא: "ישנה את פני השכונה"

חברת עזרה ובצרון פרסמה "קול קורא" ליזמים לביצוע הפרויקט בשכונה הדרום תל אביבית, שיכלול הריסת 2 מבני שיכון עם 40 דירות, ובניית 3 בניינים עם 7 קומות ו-94 דירות, וכן קומת קרקע למסחר ומוסדות ציבור

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשפירא (evolve media) הדמיה של הפרויקט בשפירא (evolve media)

חברת "עזרה ובצרון" פרסמה אתמול (א') "קול קורא" ליזמים לביצוע של פרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונת שפירא בדרום תל אביב. מדובר בתוכנית להתחדשות עירונית שכוללת בניית 94 יחידות דיור ברחוב מסלנט 15-23 בשכונת שפירא. 

 הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב אישרה את התוכנית להפקדה בחודש מרץ האחרון, והיא כוללת את הריסתם של 2 מבני שיכון קיימים, הכוללים 40 יחידות דיור וכ-150 מ"ר שטחי מסחר, שבמקומם ייבנו 3 בניינים בני 7 קומות ובהם 94 יח"ד, וכן מרפסות שמש וחניה תת קרקעית. קומת קרקע תוקצה לשטח מסחרי ומוסדות ציבור בהיקף של כ-400 מ"ר. 

זהו פרויקט הפינוי בינוי הראשון שייצא לדרך בשכונה, וה-7 במספר שמתקיים במסגרת מודל להתחדשות עירונית שפותח בעיריית תל אביב-יפו, ובו העירייה - באמצעות חברת הבת "עזרה ובצרון" - מארגנת את הדיירים, מתכננת את התב"ע ומביאה לאישורה. "עזרה ובצרון" היא זו שמפרסמת את מכרז יזמים, בעלי הנכסים בוחרים יזם והיזם מבצע את הפרויקט.  

הדמיה של הפרויקט בשפירא (evolve media) הדמיה של הפרויקט בשפירא (evolve media)

 מנכ"ל חברת "עזרה ובצרון", אלי גינזברג, אמר אתמול כי "כיום בעיר תל אביב יפו מקודמות כ-130 תוכניות להתחדשות עירונית. אנו נכנסים דווקא לאזורים המאתגרים יותר של העיר, בניסיון למצוא מתווים חדשים ופתרונות פורצי דרך אשר יוכלו לתת מענה היכן שההתחדשות העירונית נדרשת במיוחד. אנחנו מצליחים לתכנן תכנית שמייצרת ודאות וכדאיות כלכלית לכל בעלי העניין. זהו פרויקט שצפוי לשנות את פני השכונה". 

סמנכ"לית התחדשות עירונית ב"עזרה ובצרון", מאי לואני שדה, אמרה כי "המטרה שלנו היא לנהל את הליך התכנון יד ביד עם התושבים, כאשר אנו מקשיבים לצרכים שלהם ומחפשים פתרונות שיאפשרו תמורות ראויות לבעלי הנכסים, וודאות ליזם והתחדשות לעיר. אנחנו מייצרים שקיפות, אמון ובטחון ומאפשרים לבעלי הנכסים להוביל את התהליך לכיוון שנכון להם. עזרה ובצרון מסייעת בפרסום ה'קול קורא', אך בעלי הנכסים הם אלה שיבחנו את ההצעות ויבחרו ביזם הזוכה". 

הפרויקט קודם בשיתוף משרד האדריכלים " הפלטפורמה העירונית " ומשרד השמאים "לוקר-שמעון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתדרום תל אביבעזרה ובצרוןשפירא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...