220 אלף מ"ר של תעסוקה, מסחר וחוות שרתים: אושרה להפקדה תוכנית פארק לוגיסטיקה בקדימה-צורן

הפרויקט ביוזמת המועצה המקומית, משלב בין קרקעות מדינה לקרקעות פרטיות, שהגדולה ביניהן היא של קרן מרתון, ויכלול 40 אלף מ"ר תת-קרקעיים לשימושים סחירים. גובה הבנייה יהיה עד 60 מטר, והמבנים יוקמו בכמה מתחמים ויקיפו כיכר ציבורית עם חללים מסחריים

שיתוף הכתבה
קרן גרין ואיתמר גירון, על רקע השטח עליו יוקם פארק העסקים (שרון גבאי, רמי זרנגר, קרן מרתון)קרן גרין ואיתמר גירון, על רקע השטח עליו יוקם פארק העסקים (שרון גבאי, רמי זרנגר, קרן מרתון)

הוועדה המחוזית מרכז אישרה השבוע להפקדה בתנאים, תכנית של המועצה המקומית קדימה-צורן וקרן מרתון לפארק לוגיסטיקה ועסקים בקדימה-צורן בשטח של כ-130 דונם המשלב שטחי תעסוקה, מסחר, לוגיסטיקה, חוות שרתים (בחלק הדרומי בקרבה לתחנת חשמל) ומבני ציבור, בהיקף זכויות של כ-180 אלף מ"ר בנוי (הניתנים להמרה בין השימושים) ועוד כ-40 אלף מ"ר תת קרקעים לשימושים סחירים.

המבנים יוקמו בכמה מתחמים, ויקיפו כיכר ציבורית רחבה עם חללים מסחריים לטובת תושבי האזור. גובה הבנייה יהיה עד 60 מטר, כאשר גובה קומה סטנדרטי הוא 2.6 מטרים. פארק העסקים הוא חלק מהקמת אזור הנופש המטרופוליני (אנ"מ) אילנות. כיום על השטח קרקע חקלאית. בעלי הקרקע הם המדינה, בעלים פרטיים וקרן מרתון שרכשה חלקה ממנה ביולי 2022.

מיקומו של הפארק בקרבת הישובים קדימה צורן ואבן יהודה אך הוא רחוק מבתי היישובים. הפארק ייהנה מנגישות לכל אזור המרכז בזכות מיקומו בצומת הדסים בסמוך לכבישים 4, 2 ו-6 בכיווני צפון-דרום ולכבישים 57,553,ו-561 העתידי בכיווני מזרח-מערב. הפרויקט, ביוזמת המועצה המקומית קדימה-צורן, משלב כאמור בין קרקעות מדינה לבין קרקעות פרטיות, שהגדולה ביניהן הינה בבעלות קרן מרתון המתמחה בהשבחת נדל"ן. הפרויקט מתוכנן ע"י בן דיין אדריכלים. 

קרן מרתון מתמחה באיתור הזדמנויות, ניהול והשבחת נדל"ן בעל מורכבות גבוהה בישראל. את הקרן הקימו מוטי קירשנבאום המשמש כיו"ר הקרן, יובל גייער ואיתמר גירון המכהנים כשותפים מנהלים של הקרן. בשבוע שעבר אושר להפקדה בוותמ"ל פרויקט נוסף של הקרן במקום מפעל דלקול בלוד" שכונה של כ-1,500 יח"ד, כחלק מתוכנית גדולה יותר לכ-6,000 יח"ד בדרום לוד. 

קרן גרין, ראש מועצת קדימה-צורן, אמרה כי "פארק העסקים יעניק מקומות תעסוקה קרובים לתושבי קדימה צורן בפרט והאזור בכלל וייהנה מסביבה פסטורלית וגם קירבה לצירי תנועה מרכזיים. שילוב זה מעניק לפארק העסקים של קדימה צורן יתרונות בולטים מול מתחמי התעסוקה המתחרים. המועצה משקיעה את מיטב משאביה לקידום הפארק שיתן פתרון לתושבים שרוצים לעבוד קרוב ולא לנסוע רחוק כל יום".

איתמר גירון, שותף מנהל בקרן מרתון: "קרן מרתון ממשיכה לפעול בתחומים המבוקשים ביותר כיום: מגורים, לוגיסטיקה ותעסוקה, תוך חתירה למיצוי מיטבי של זכויות הבניה ותמהיל השימושים ובשיתוף פעולה עם הרשויות. גם בתקופה כזו של אי וודאות בשווקים, אנו מאמינים כי הפרויקט הייחודי הזה המשלב לוגיסטיקה, תעסוקה וחוות שרתים בהיקפי בניה משמעותיים ובסמוך לצירי התנועה הראשיים ייהנה מאטרקטיביות וייחודיות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן מרתוןלוגיסטיקהקדימה צורן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...