קרן מרתון רכשה 65 דונם בקדימה צורן ובגן יבנה תמורת 150 מיליון שקל

בקדימה צורן היא מתכננת להקים מתחם לוגיסטיקה בשטח 200 אלף מ"ר ועוד כ-40 אלף מ"ר לחוות שרתים. בגן יבנה רכשה 20 דונם שייועדו למגורים, מסחר ושטחי ציבור

שיתוף הכתבה
קדימה-צורן (צילום: קרן מרתון)קדימה-צורן (צילום: קרן מרתון)

קרן מרתון להשבחת נדל"ן מדווחת על שתי רכישות של קרקעות בהיקף של כ-150 מיליון שקל.

בקדימה צורן רכשה הקרן כ-45 דונם באזור התעשיה המערבי בצמוד למחלף הדסים הנגיש לכביש 4 וחיבור מתוכנן לכביש 2 באמצעות כביש 561. הקרן בשיתוף המועצה המקומית קדימה צורן מתכננת שם מתחם לוגיסטיקה ותעסוקה בקונספט מיוחד. המתחם יכלול  כ-200 אלף מ"ר של שטחי לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר עם נגישות נוחה ושפע של מקומות חנייה. בנוסף, מתוכננים עוד כ-40 אלף מ"ר שטחים תת קרקעיים להקמת חוות שרתים אשר בסמוך אליהם תוקם תחנת משנה של חברת חשמל שתספק אנרגיה הנדרשת לשלל הפעילויות הנדרשות. סכום העסקה: 70 מיליון שקל.

בגן יבנה רכשה הקרן כ-20 דונם שעליהם חלה תוכנית לצמודי קרקע. בהתאם למגמות תכנון של הוועדה המחוזית תפעל הקרן  כדי  להוביל תוכנית שתכלול ברובה מגורים עם מסחר, תעסוקה ומבני ציבור כדי להתאים את התכנון והשימושים למגמות הפיתוח והדמוגרפיה של הישוב. סכום העסקה: 80 מיליון שקל.

העסקאות הנוכחיות מצטרפות להשקעות קודמות בלוד, רמת גן ונתניה בהיקף של כ-250 מיליון שקל.

לדברי יובל גייער, שותף מנהל בקרן מרתון: "קרן מרתון ממשיכה לפעול בתחומים המבוקשים ביותר כיום: מגורים, לוגיסטיקה ותעסוקה, תוך חתירה למיצוי מיטבי של זכויות הבניה ותמהיל השימושים ובשיתוף פעולה עם הרשויות. גם בתקופה כזו של אי וודאות בשווקים, אנו מאמינים כי בראייה ארוכת טווח הביקוש לדירות ימשיך לעלות במיוחד בישובים בעלי פוטנציאל צמיחה. כמו כן אנו צופים כי תחום הלוגיסטיקה, התעסוקה וחוות השרתים בסמוך לצירי התנועה הראשיים ימשיך ליהנות מביקוש קשיח".  גייער הוסיף כי "הקרקעות שאותן רכשה מרתון נמצאות במיקומים מרכזיים ביותר ואנו בטוחים שמיצוי הפוטנציאל באותן קרקעות, תוך התחשבות בסביבה, בצרכי התושבים, ובשיתוף פעולה עם המועצות המקומיות, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקט עצמו אלא על כל המרחב סביב".

קרן גרין, ראש מועצת קדימה צורן, מסר: "קרן מרתון הוכיחה את עצמה בניהול והשבחת נדל"ן ברחבי הארץ ואנו שמחים על השקעתם בקדימה צורן. אזור התעשייה והתעסוקה החדש יהווה מוקד של חדשנות ומסחר בכל אזור השרון ויחד עם פיתוח סביבתי ותחבורתי חברות רבות ילטשו אליו עיניים וירצו לעבור אלינו".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יובל גייערקרן מרתון להשבחת נדל"ןקרן גרין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...