נדל"ן בקצרה: אביסרור משווקת בשדה דב, שיכון ובינוי הורסת בת"א, יוסי אברהמי בונה בר"ג

אביסרור משה ובניו החלה במכירה מוקדמת של פרוייקט בן 406 יח"ד בשדה דב; שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית הרסו 3 בניינים בדרך השלום לקראת בנייה של 200 יח"ד; קבוצת יוסי אברהמי החלה בפריסייל ברחוב ארלוזורוב ברמת גן

שיתוף הכתבה
פרויקט אשירה בשדה דב (ויופוינט)פרויקט אשירה בשדה דב (ויופוינט)

אביסרור משה ובניו  החלה במכירה מוקדמת של פרוייקט בן 406 יח"ד בשדה דב

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה השבוע על התחלת מכירה מוקדמת ("פריסייל") לפרויקט "אשירה" ברובע שדה דב בתל אביב. הפרויקט יוקם על שטח של 7.3 דונם, ובמסגרתו ייבנו 406 יחידות דיור במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק של 7, 8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. החברה זכתה בקרקע במסגרת המכרז הראשון לבניית רובע שדה דב בתל אביב, שהתקיים בחודש אוגוסט 2021.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 2 ,2.5, 3, 4 ו-5 חדרים מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. כ-25% מהדירות יהיו דירות קטנות בנות שני חדרים. דירות 2 חדרים בפרויקט בשטח של החל מ 49 מ״ר משווקות בהחל מ-3.9 מיליון שקל, דירות 3 חדרים בהחל מ-5.4 מיליון שקל , ודירת 4 חדרים בהחל מ-7.4 מיליון שקל.

לדברי אלי אביסרור, מנכ"ל חברת " אביסרור משה ובניו ": "בשם הפרויקט, אשירה, שמקורו בתנ"ך בהקשר של שירת תהילה והודיה, טמונה הבטחה של איכות ומחויבות לצמיחה ולפיתוח, תוך שימת דגש על השפעה חיובית על הקהילה והסביבה. אשירה אינו רק שם של פרויקט נדל"ן, אלא גם המשך למסורת ולהשקפת עולם שהנחה את משה אביסרור, אבינו ז"ל, במהלך חייו והקריירה שלו. מבין כל הפרויקטים הרבים שבנינו אנחנו רואים בפרויקט זה כפרויקט הדגל שלנו".

שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית הרסו שלושה בניינים בדרך השלום לקראת בנייה של 200 יח"ד

שיכון ובינוי וחברת התחדשות אורבנית קיימו השבוע אירוע הריסה של שלושה בניינים בדרך השלום 92-96 בתל אביב. במקומם תחל בניה של שישה בניינים במסגרת פרויקט התחדשות עירונית משותף של חברת שיכון ובינוי וחברת התחדשות אורבנית. הפרויקט יכלול סך הכל 205 דירות, בתמהיל מגוון של 2-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים  ודירות פנטהאוז. הפרויקט הוא פרויקט התחדשות עירונית ראשון של ציר דרך השלום, ציר משמעותי מאד וההתקדמות הטבעית של העיר לכיוון מזרח.

הפרויקט החל ב- 2020 עם החתמה של 84 בעלי הדירות בבניינים הקיימים. ב- 2023 כבר ניתן היתר בניה , וכעת כאמור תחל הבניה עצמה. שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית החלו החודש בשיווק הדירות והן נמכרות החל מ- 2,380,000 ₪. בלוקה אדריכלים הוא המשרד שמלווה את הפרויקט.

(ליאת מנדל)(ליאת מנדל)


דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן: "אנחנו שמחים על התחלת הבניה של הפרויקט. מיד עם התחלת השיווק, לפני מספר חודשים, אפשר לראות שהוא מעורר עניין רב, שקשור גם למאפייני הפרויקט וגם לסביבה שהוא ממוקם בו. בכלל צריך לומר שניתן לראות שינויי מגמות בחודשים האחרונים. הראשון קשור לעליה בביקוש לפרויקטים של התחדשות עירונית , גם מצד רוכשי דירות פוטנציאליים וגם מצד בעלי דירות בבניינים ישנים שרוצים להתחיל תהליך כזה אצלם. שינוי מגמה נוסף נוגע ספציפית לשוק בתל אביב. אחרי שראינו קיפאון מסוים בעיר בשנה האחרונה, יש עליה מחודשת בהתעניינות בפרויקטים בעיר גם מצד ישראלים וגם מצד משקיעים". 

קבוצת יוסי אברהמי החלה בפריסייל ברחוב ארלוזורוב ברמת גן

קבוצת יוסי אברהמי החלה בפריסייל (מכירה מוקדמת) של פרויקט המגורים הבוטיקי ארלוזורוב 57 ברמת גן. החברה מציעה למכירה דירות במחיר של החל מ-2.893 מיליון שקל לדירת 2 חדרים והחל מ-4.283 מיליון שקל לדירת 4 חדרים.

פרויקט ארלוזורוב 57 ברמת גן הוא פרויקט מגורים בן 9 קומות ו-59 יחידות דיור בתמהיל מגוון, הכולל דירות בנות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים. על תכנון ועיצוב הדירות אחראי האדריכל גידי בר אוריאן, המתמחה במבנים לשימור ותכנון דירות אורבניות עכשוויות.

ארלוזורוב 57 (סנאפשוט)ארלוזורוב 57 (סנאפשוט)


לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת יוסי אברהמי , "פרויקט ארלוזורוב 57 זוכה לביקוש גבוה כבר בשלב הפריסייל, הודות למיקום מנצח בקרבת כל אמצעי התחבורה, מוסדות תרבות ובילוי, ופארקים ירוקים. השכונה מתאפיינת בחיי קהילה עשירים שתושביה נהנים מחד ממכולת שכונתית וירקן מתחת לבית, ומאידך קרבה מיידית לכל מה שיש לרמת גן ולתל אביב להציע. האזור נהנה מביקוש מתמיד להשכרת דירות קטנות לקהל צעיר ואיכותי, כך שהדירות בפרויקט הן פוטנציאל מבטיח להשקעה לטווח ארוך, ומגוון הדירות שהוא מציע פונה גם לקהל רוכשים רחב". 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי אברהמישיכון ובינויאביסרור משה ובניושדה דב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...