הצלחה למכרזי רמ"י בירושלים: 193 מיליון שקל ישולמו עבור מגרשים לבניית 520 יח"ד

בית ירושלמי זכתה במכרז ייזום, המקנה זכויות תכנון במגרש בתלפיות בהיקף משוער של 400 דירות תמורת כ-133 מיליון שקל. בשכונת קטמונים זכתה ר.מ.א טרגט נדל"ן במגרש לבניית 120 יח"ד תמורת כ-60 מיליון שקל. הצלחה גם בנתיבות במכרזים לבניית 120 דירות תמורת כ-35 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט (יוסי אלטרמן, גיל מגלד)מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט (יוסי אלטרמן, גיל מגלד)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) פרסמה היום (ד') תוצאות של שני מכרזים בירושלים, במסגרתם צפויה הרשות לזכות בתקבולים בהיקף של כ-193 מיליון שקל עבור מגרשים לבניית 520 דירות. עוד היום פורסמו שני תוצאות מכרזים בנתיבות, גם הם עם היענות מלאה, לקרקעות ל-120 דירות תמורת כ-35 מיליון שקל. 

בית ירושלמי, דרך החברה הבת נופים, זכתה במגרש בשטח 17 דונם ברחוב משה ברזני בבשכונת תלפיות בעיר  לבניית 400 דירות, תמורת כ-133 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. למכרז היו 7 הצעות בממוצע של 53.97 מיליון שקל לפני הוצאות פיתוח. המכרז הוא מכרז ייזום שבו משווקת קרקע לא מתוכננת, ואת התכנון על החברה הזוכה לקדם בעצמה. מדובר בחמישה מגרשים מדובר במתחם שעוברים שינויי ייעוד מדרך ושטח ציבורי - למגורים.

עוד בירושלים ברחוב וואלג'ה בקטמונים, במגרש בשטח 1.6 דונם לבניית 120 יחידות דיור זכתה ר.מ.א טרגט נדל"ן תמורת כ-60 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. למכרז הוגשו 19 הצעות בממוצע של 28.34 מיליון שקל לפני הוצאות פיתוח. גם כאן מדובר במכרז ייזום אשר הינו חלק מתוכנית 4508 להתווית גשר הרכבת משכונת פת לאזור התעשיה תלפיות הממוקמת ממערב לאזור התעשיה תלפיות, מדרום לשכונת פת ומזרחית לשכונת בית צפאפא, ומתפרשת על שטח של 88 דונם. 

שכונת תלפיות (שאטרסטוק)שכונת תלפיות (שאטרסטוק)

פרסום התוצאות היום מצטרף לתוצאות מכרזי הייזום בירושלים שפרסמה רמ"י שלשום, יום לפני הבחירות לרשויות המקומיות, פרסמה רמ"י את תוצאותיהם של שני מכרזים נוספים, שפרסמה בניגוד לעמדת עיריית ירושלים, וזכו להיענות חלקית בלבד.

הצלחה גם בנתיבות

גם לשני מתחמים בשכונת מעלות הנחל בנתיבות ל-126 יחידות דיור הייתה היענות מלאה. ורדים סיון, של יוחנן לב, זכתה במגרש בשטח 9 דונם לבניית 54 דירות תמורת כ-18.5 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח, למתחם שאליו הוגשו 8 הצעות. א.א.י אבן החזקות, של יצחק אילוז אבוחצירה, זכתה במגרש  בשטח כ-11 דונם ל-72 דירות תמורת כ-17 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. למכרז הוגשו 5 הצעות.

מכרז זה הוא חלק מהקמת שכונת מגורים חדשה במערב נתיבות (3,534 יח"ד) הכוללת צמודי קרקע, בנייה מרקמית ובנייה רוויה גבוהה, בצפיפות של כ-8 יח"ד בממוצע לדונם נטו, משולבת עם שטחים מסחריים, שטחי תעסוקה, מרכז תחבורה, מלון, מבני ציבור ומערכת שטחים פתוחים לרווחת התושבים. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירושליםרמ"יקטמוניםנתיבותבית ירושלמיתלפיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...