תמורת 27 מיליון שקל: שתית מכרה 12 משרדים בפרויקט הענק בטירת הכרמל

המשרדים, בשטח כולל של 2,500 מ"ר, נמכרו במחיר ממוצע של 11,000 שקל למטר. הפרויקט בכניסה לטירת כרמל נחשב לגדול ביותר עד היום בעיר, וכולל כ-40 אלף מ"ר של משרדים ומסחר ב-3 בניינים

שיתוף הכתבה
 הדמיה של הפרויקט של שתית בטירת הכרמל (גבי שוורץ אדריכלים) הדמיה של הפרויקט של שתית בטירת הכרמל (גבי שוורץ אדריכלים)

שתית מכרה בחודש ינואר 12 משרדים בטירת הכרמל בשטח כולל של 2,500 מ"ר, תמורת כ-27.5 מיליון שקל. כך מדווחת החברה היום (א'). מדובר במשרדים בפרויקט TRE, פרויקט עירוב השימושים של החברה בכניסה לטירת כרמל. הפרויקט, שייבנה בשטח בנוי של כ-50 אלף מ"ר, נחשב לפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום ביישוב. היקף הפרויקט הוא כחצי מיליארד שקל. 

המשרדים הם בשטח כולל של 2,500 מ"ר ומכרו במחיר ממוצע של 11,000 שקל למטר. לאחר שהחברה סיימה את שלב החפירה והדיפון, היא צופה כי בתחילת הקיץ תחל את בניית הפרויקט, והצפי לאכלוס הוא 2027. פרויקט TRE נמצא  בכניסה הצפונית של טירת הכרמל וכולל 7,000 מ"ר למסחר ו-34,000 מ"ר למשרדים, ב-3 בניינים בני 11, 15 ו-24 קומות. שתי הקומות הראשונות ישמשו למסחר.

החברה החלה במכירת שטחי המשרדים בפריי סייל ולדבריה, בהשקעה של מיליון שקל עבור 90 מ"ר, יוכלו הרוכשים ליהנות מהכנסה חודשית של כ-8,000 שקל, כפליים מאשר בשוק המגורים.

שלום שטרית, בעלי החברה: "להבדיל מהמגמה הארצית, דווקא באזור הצפון אנחנו סוגרים עסקאות, כמעט כרגיל. גם בתחום המשרדים וגם בתחום המגורים. התאמנו את עצמנו לתקופה, ואנחנו מאפשרים תנאי תשלום יותר נוחים, והטבות נקודתיות בפרויקטים כדי להקל על הרוכשים. רגע אחרי שהשנה החדשה נכנסה ובאופן סימבולי, אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבניה הענפה שהתחלנו בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםטירת הכרמלשתית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...