תוכנית של בוני התיכון ל-437 דירות בקריית מנחם בירושלים אושרה להפקדה

במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי ברחוב הנורית, ייהרסו 112 יח"ד וייבנו שני מגדלי מגורים בגובה עד 40 קומות, כולל 4 קומות מסד שיכללו כ-1,145 מ"ר למסחר. נכון להיום נחתמו הסכמים מחייבים עם כ-78% מבעלי הדירות במתחם, המהווים את הרוב הדרוש

שיתוף הכתבה
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית, על רקע הדמיה של הפרויקט בנתניה (דויד סקורי, לאנוביץ' דמיטרי)רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית, על רקע הדמיה של הפרויקט בנתניה (דויד סקורי, לאנוביץ' דמיטרי)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים החליטה בשבוע שעבר לאשר להפקדה את תוכנית בוני התיכון להתחדשות עירונית, במתחם הרחוב הנורית בקריית מנחם בירושלים לבניית 437 יח"ד. כך מדווחת החברה היום (ב') לבורסה.

המתחם משתרע על פני כ-4.1 דונם וקיימים בו שני בנייני רכבת ישנים הכוללים 112 יח"ד ושתי חנויות. התוכנית שאותה הגישה החברה כוללת פרויקט פינוי-בינוי נרחב, הכולל בניית שני בנייני מגורים חדשים בגובה עד 40 קומות, כולל בנייה מרקמית של 4 קומות מסד, שיכללו סך הכל כ-437 יחידות דיור, כ-1,145 מ"ר שטחי מסחר (עיקרי) וכ-880 מ"ר (ברוטו) מבנה ציבורי. 

בהתאם להחלטת הוועדה המחוזית, היקף הבינוי, מספר הקומות ומספר יח"ד הסופי ייקבעו בתיאום עם לשכת התכנון ובהתייחס לכושר הנשיאה של המתחם וההיקף הנדרש לישימות הכלכלית של התוכנית. נכון להיום נחתמו הסכמי פינוי-בינוי מחייבים ביחס לפרויקט עם כ-78% מבעלי הדירות במתחם, המהווים את הרוב הדרוש. 

הוצאת הפרויקט אל הפועל כפופה בין היתר להתקיימות תנאים מקובלים ובכללם השלמת החתמת יתר בעלי הזכויות בפרויקט, מתן תוקף לתכנית, קבלת היתרי בנייה, חתימה על הסכמים מול הגורמים הרלוונטיים השונים לרבות הדיירים במתחם ותנאים מקובלים נוספים. נכון למועד הדיוח, הוכרז המתחם כ"מתחם פינוי בינוי ". הקמת הפרויקט צפויה להתחיל ב-2026-2027. 

החודש גם הומלצה להפקדה תוכנית בוני התיכון לבניית 450 דירות ברחוב הרב מימון בבת ים במקום 128 דירות. היא גם נבחרה לקדם 150 דירות במרכז פתח תקווה, וברעננה הומלץ על תוכנית של החברה ל-133 דירות ברחוב מגדל בעיר.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוני התיכון התחדשות עירוניתפינוי בינוי קריית מנחם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...