הומלצה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי של בוני התיכון לבניית 450 דירות בבת ים

הוועדה המקומית בת ים המליצה להפקיד את התוכנית במתחם הרב מימון בשכונת רמת הנשיא, במסגרתה ייהרסו 128 יח"ד וייבנו 3 מגדלים בני 33-40 קומות, וכן יוקצו 3,500 מ"ר למסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה
בת ים (שאטרסטוק) בת ים (שאטרסטוק)

חברת בוני התיכון הודיעה הבוקר (ב') כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת ים המליצה להפקיד בוועדה המחוזית תל אביב תוכנית של החברה לפרויקט התחדשות עירונית במתחם הרב מימון בשכונת רמת הנשיא בבת ים. 

מדובר על פרויקט פינוי בינוי ברחוב הרב מימון 2-8 המשתרע על שטח של 6.9 דונמים. במקום קיימים כיום 4 בניינים ישנים בהם 128 יחידות דיור שייהרסו, ובמקומם ייבנו 3 בנייני מגורים חדשים בני 33-40 קומות ובהם 448 יח"ד. בנוסף כולל הפרויקט 1,750 מ"ר שטחי מסחר, 1,750 מ"ר שטחי תעסוקה ו-1,000 מ"ר שטחי ציבור. 

מדובר במתחם הממוקם בשכונת רמת הנשיא בדרום מזרח בת ים, בסמוך לציר הרכבת הקלה, בין הרחובות הרב ניסנבוים, הרב מימון ומוהליבר. בוני התיכון מעריכה כי היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא 913 מיליון שקל, זאת, בהנחה כי מחירי המכירה הממוצעים למ"ר למגורים יעמדו על 27,000 שקל למ"ר, ומחירי המכירה הממוצעים למ"ר למסחר ותעסוקה יעמדו על 22,000 שקל למ"ר. 

החברה חתמה על הסכמים עם 85% מבעלי הדירות במתחם וכעת היא ממתינה לקבלת אישור הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב, קבלת היתרי בנייה וחתימה על הסכמים מול הגורמים הרלוונטיים. בהתאם להערכות פנימיות של הנהלת החברה, הקמת הפרויקט צפויה להתחיל בין השנים 2026-2027.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתבוני התיכון התחדשות עירוניתבת יםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...