השיגו רוב: ICR תבנה 340 דירות בפינוי-בינוי באזור הבורסה בר"ג

במסגרת הפרויקט ברחוב פרוג בשכונת חשמונאים, ייהרסו 140 יח"ד וייבנה מגדל בן 30 קומות ו-7 בניינים בני 9 קומות, וכן שולבו שטחי מסחר וציבור. ההכנסות הצפויות: 680 מיליון שקל, והרווח גולמי הצפוי: 138 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מורדי שבת מנכ''ל ICR על רקע הדמיה של הפרויקט ברמת גן (אמיר לוי, זייתוני 3D)מורדי שבת מנכ''ל ICR על רקע הדמיה של הפרויקט ברמת גן (אמיר לוי, זייתוני 3D)

חברת ICR - ישראל קנדה וראם החזקות, הודיעה היום (א') כי השיגה את הרוב הדרוש להקמת פרויקט התחדשות עירונית ברחוב פרוג ברמת גן.

במסגרת התוכנית, המתפרסת על שטח של 10 דונם, ייהרסו 140 יחידות דיור ישנות ב-8 בניינים, ובמקומן תבנה החברה 343 יח"ד במגדל בן 30 קומות, ו-7 בניינים בני 9 קומות. התוכנית כוללת עירוב שימושים , ומשלבת גם שטחי מסחר ושטחים ציבוריים. התמורה לדיירים הקיימים עומדת על 16 מ"ר תוספת שטח לדירה הקיימת, מחסן, חניה ומרפסת.

המתחם נמצא בשכונת חשמונאים, הממוקמת בקרבת ציר ז'בוטינסקי וציר הרכבת הקלה שעובר בו, ובקרבת מתחם הבורסה, וכולל את הרחובות חבה אליהו 13-17, יוחנן 4-8, ופרוג שמעון 8-12. ICR זכתה במכרז יזמים לביצוע הפרויקט בחודש ספטמבר 2022.

ההכנסות הצפויות מפרויקט הן 680 מיליון שקל, והרווח גולמי הצפוי הוא 138 מיליון שקל. את המכרז ניהל משרד עו"ד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' שמלווה את בעלי הדירות הוותיקות. אדריכל ומתכנן הפרויקט הוא קיקה ברא"ז אדריכלים. 

מנכ"ל ICR, מורדי שבת, אמר היום כי "על אף הימים המורכבים, הקשים והמאתגרים בהם אנו נמצאים מאז אירועי השבעה באוקטובר, חברת ICR פועלת כדי להישאר בתנופה של עשייה, לצד פעילות יזמית ענפה. ICR רואה בתחום ההתחדשות העירונית פוטנציאל רב ומנוע צמיחה מרכזי בתחום הנדל"ן בארץ, ובהתאם פועלת כדי להרחיב ולבסס את פעילותה בתחום זה. המתחם ברחוב פרוג ברמת גן ממוקם בשכונת חשמונאים, הנחשבת לאחת השכונות האיכותיות והמבוקשות של העיר, בצמידות לגבול עם שכונת בורוכוב בגבעתיים, מתחם הבורסה ברמת גן ומחלף ארלוזורוב בתל אביב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ICRמורדי שבתקנדה ישראלרמת גןהתחדשות עירוניתראם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...