אנשי העיר הגיעה לרוב הדרוש לפינוי-בינוי לבניית 260 דירות בנווה שרת בתל אביב

על פי התוכנית של אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין, במתחם אלמגור סמוך לאזור תעסוקה עתידים, ייהרסו 104 יח"ד וייבנו בניינים של 9 קומות ומגדל של 30 קומות. החברה צופה כי היתר בנייה יתקבל בעוד כ-3 שנים

שיתוף הכתבה
הדמיה של מתחם אלמגור החדש בנווה שרת בתל אביב (תכנון שנהב כנען אדריכלים, הדמיה OLIN)הדמיה של מתחם אלמגור החדש בנווה שרת בתל אביב (תכנון שנהב כנען אדריכלים, הדמיה OLIN)

אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין בע"מ הגיעה לרוב הדרוש במתחם אלמגור בשכונת נווה שרת בצפון-מזרח תל אביב, לפרויקט פינוי בינוי לבניית 260 יחידות דיור. כך עולה מהודעת החברה היום (ג') לבורסה. אתמול עדכנה החברה כי השלימה את הרוב הדרוש והחתימה 72% מהדיירים.

ככל שיתקיימו יתר התנאים המתלים, עתידה אנשי העיר במסגרת הפרויקט להרוס את 104 יחידות הדיור הקיימות ולבנות במקומן כ-260 יח"ד, מתוכן כ-117 יח"ד לשיווק בשוק החופשי וכ-39 יח"ד שמיועדות להשכרה ארוכת טווח. 

המתחם ממוקם בסמוך לאזור תעסוקה "עתידים" ובמקום הדירות הישנות יוקם פרויקט חדש המשלב בינוי מרקמי בבניינים של 9 קומות ומגדל בגובה של כ-30 קומות. הדירות ייהנו מפתרונות מיגון ונגישות, חניון תת-קרקעי ועוד. במסגרת התוכנית הוקצה מגרש חדש בשטח של 1,000 מ"ר למבני ציבור.

אנשי העיר  זכתה בפרויקט בספטמבר האחרון, שנוהל ב"מודל החברתי", שבו בעלי הדירות הם יזמי ההליך והם אלו המקדמים אותו. את  בעלי הזכויות ייצגו בתהליך החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, וקסמן גוברין, כנען שנהב אדריכלים ועו"ד יריב בר דיין. עם השלמת שלב אישור התב"ע, בעלי הדירות ערכו כאמור את המכרז לבחירת היזם שיתקשר איתם בהסכם פינוי בינוי וילווה אותם בהליכי הרישוי, הפינוי וההריסה והבנייה של הפרויקט החדש. 

כאמור כבר הוגשה תב"ע לפרויקט, אשר ממתינה למתן תוקף בכפוף להשלמת מסמכים וחתימת הסכמים מול הרשויות. כמו כן החברה ממתינה להגדרת המתחם כמתחם מזכה על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. בספטמבר החברה העריכה כי המועד הצפוי לקבלת היתר בנייה הוא בעוד כ-3 שנים. 

בהתאם להערכה ראשונית של אנשי העיר , היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-517 מיליון ש"ח, והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הוא כ-449 מיליון ש"ח לפני מע"מ. ההערכות מבוססות על טווח מחירי מכירה למ"ר בשוק החופשי, בהתאם למאפייני הדירות בפרויקט, הנע בין 40-44 אלש"ח למ"ר ללא מע"מ לדירות עד 3 חדרים, ו-38-39 אלש"ח למ"ר ללא מע"מ לדירות 3.5 חדרים ומעלה.

העלויות הצפויות בפרויקט מבוססות על עלויות הבנייה בהתאם למקובל ולידוע לחברה, עלויות פינוי בעלי הזכויות, עלויות מימון בהתאם להיקף האשראי הצפוי בפרויקט והריביות המקובלות בעת הרלוונטית.

לדברי רון חן, מנכ"ל אנשי העיר : "אנו מודים לבעלי הזכויות, לשותפינו, על האמון והתהליך המשותף שנוהל בצורה מקצועית ושמחים לצאת איתם לדרך חדשה למימוש הפרויקט בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המתמחה בהתחדשות עירונית בתל אביב, אנו רואים את ההתפתחות המואצת של העיר ושמחים על כל שכונה ואזור שעובר פיתוח. לצד זאת, אחד מערכי הליבה ומהתרבות הארגונית של החברה היא שותפות מלאה עם בעלי הדירות ובהתאם לזאת אנו פועלים. היכרות ושותפות עם הדיירים, מסייעת להפנים את צרכיהם ובכך להקים עבורם את הפרויקט שיתאים לחזונם ולחזון החברה". 

מטעם נציגות דיירי הפרוייקט נמסר: "ההחלטה לבחור באנשי העיר להוביל את הפרויקט נעשתה על סמך ההתרשמות שלנו מהנהלת החברה, איכות הבניה, נסיונה הרב בעיר תל אביב, יושרה  וחזונה. למעשה, עובדות אלו עזרו לנו להחתים את מרבית הדיירים בזמן קצר ולהניע את הפרויקט קדימה. אנו מקווים שנקבל בקרוב את התב"ע ונעמוד בלוח הזמנים של הפרוייקט". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אנשי העירהשכרה ארוכת טווחרוטשטייןפינוי בינוי נווה שרת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...