מגדלים עד 26 קומות ו-70 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר: אושרה להפקדה תוכנית מתחם ביג בבית שמש

התוכנית של ביג ואמפא נדל"ן ממוקמת לאורך רחוב יגאל אלון בכניסה לעיר, ותכלול גם 400 יח"ד ב-5 מגדלים. מדובר בחלק מחזון הפיתוח למע"ר הצפוני של בית שמש, שעתיד להפוך לאזור מעורב שימושים

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית בבית שמש (משרד לונדון-רווה אדריכלים)הדמיה של התוכנית בבית שמש (משרד לונדון-רווה אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים, החליטה בשבוע האחרון להפקיד את התוכנית של חברת ביג מרכזים מסחריים בע"מ וחברת אמפא נדל"ן למתחם BIG בית שמש, שיכלול 400 יח"ד, תעסוקה, מסחר וציבור. התוכנית היא חלק מחזון הפיתוח לאזור מרכז העסקים הצפוני (מע"ר) של בית שמש, אשר עתיד להפוך לאזור מעורב שימושים הכולל מגורים, תעסוקה ומסחר. 

התוכנית היא על שטח כולל של כ-30 דונם, והיא ממוקמת לאורך רחוב יגאל אלון בכניסה לעיר מכיוון כביש 38, ובסמיכות לתחנת הרכבת הכבדה בעיר. 

התוכנית מציעה במקום המבנה המסחרי הקיים במתחם, הקמת מתחם משולב למגורים, תעסוקה ומבנים ומוסדות ציבור הכולל חמישה מגדלי מגורים בני 17-26 קומות ובהם 400 יחידות דיור. מתוך כלל יחידות הדיור כ-80 יחידות דיור יוקצו לטובת דירות קטנות של עד 55 מ"ר. 

הדמיה של התוכנית בבית שמש (משרד לונדון-רווה אדריכלים)הדמיה של התוכנית בבית שמש (משרד לונדון-רווה אדריכלים)

בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת הקמת מגדל משרדים חדש בגובה 25 קומות, חזית מסחרית רציפה כלפי רחוב יגאל אלון ובמפלס הקרקע מוצעים שטחי גינון ופיתוח בהיקף של כ-7 דונם לרווחת תושבי המתחם והציבור כולו. עוד התוכנית מציעה חניון בהיקף של 150 מקומות עבור באי תחנת הרכבת הכבדה הצמודה למתחם. התכנית כוללת גם גשר המחבר את המתחם החדש אל פרויקט הביג פאשן הנמצא ממזרח לו.

סך הכל התוכנית מציעה כ-55,000 מ"ר שטחי תעסוקה, כ-18,000 מ"ר שטחי מסחר וכן 1,550 מ"ר עבור מבני ציבור ופיתוח והסדרה של המרחב הציבורי. התוכנית נערכה על ידי משרד לונדון-רווה אדריכלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית שמשהוועדה המחוזית ירושליםאמפאביג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...