70 מיליון שקל בעשר שנים: עסקת השכרה של אלפי מ"ר לגב-ים בירושלים

במסגרת העסקה תשכיר גב ים לחברת האלקטרוניקה ג'נרל מיקרוויב ישראל שטח של 6,200 מ"ר בפארק "גב-ים העברית", הנבנה בימים אלה בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית. שני הבניינים הראשונים בפרויקט בשטח של 57 אלף מ"ר צפויים לאכלוס עד סוף השנה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל גב-ים אבי יעקובוביץ על רקע פארק גב-ים העברית (אלדד רפאלי, 3dvision)מנכ"ל גב-ים אבי יעקובוביץ על רקע פארק גב-ים העברית (אלדד רפאלי, 3dvision)

חברת גב-ים הודיעה היום (ד') כי חתמה על עסקה, במסגרתה תשכיר לחברת האלקטרוניקה ג'נרל מיקרוויב ישראל (General Microwave) מקבוצת Kratos הגלובלית, שטח של 6,200 מ"ר בפארק גב-ים העברית בירושלים לתקופה של 10 שנים. העסקה תניב הכנסות בסכום של 70 מיליון שקל בגין כל תקופת השכירות.

פארק גב-ים העברית הוא פארק הייטק המוקם בשטח קמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית, ויכלול עם השלמתו ארבעה מבנים, בשטח כולל של כ-230 אלף מ"ר. הפארק מוקם במסגרת שותפות אסטרטגית בין גב-ים , האוניברסיטה העברית והרשות לפיתוח ירושלים, כאשר חלקה של גב-ים עומד על 66%.

בימים אלו מקימה גב-ים את שני הבניינים הראשונים בפארק, בשטח כולל של כ-57 אלף מ"ר עילי וכ-32 אלף מ"ר תת קרקעי. הקמתו של הפרויקט צפויה להסתיים ברבעון האחרון של 2024. נכון להיום שווקו כ-30 אלף מ"ר עילי, המהווים כ-53% משטחי שני הבניינים הראשונים בפארק, מתוכם כ-10,000 מ"ר שווקו במהלך שנת 2023.

ג'נרל מיקרוויב ישראל היא חברת טכנולוגיה מובילה בתחום המערכות ובתעשיית הבטחון והחלל בארץ ובעולם. בפארק שוכרות שטחים גם חברות טכנולוגיה נוספות, בינלאומיות ואחרות, בהן לייטריקס, Merck ואחרות.

מנכ"ל גב-ים , אבי יעקובוביץ, אמר היום כי "בצל המלחמה המתמשכת, גב-ים ממשיכה בניהול משאים ומתנים עם חברות טכנולוגיה מובילות לשכירות שטחים ניכרים בפרויקטים השונים של החברה, וכן בייזום, תכנון והקמה של 11 פרויקטים בהשקעה כוללת של כ-4.6 מיליארד ש"ח. חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות המובילות ממשיכות לתת אמון בישראל, תוך ראייה לטווח ארוך. חברות אלו כאן כדי להישאר, לגדול ולהתפתח למשך שנים רבות. גב-ים ממשיכה לפגוש את הביקושים, גם בימים קשים אלו, ולהוות עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות, בארץ ובעולם".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר כי "במיוחד בימים אלה אנו רואים שחברות ירושלמיות, מהמובילות בישראל, ממשיכות לגדול ולהתפתח בעיר. העיר ירושלים משמשת כקרקע פורייה לחברות הייטק שגדלות ומתפתחות משנה לשנה. אנו מברכים את חברת General Microwave מקבוצת Kratos הגלובלית, על הבחירה. מתחם ההייטק של גב-ים בגבעת רם הוא מתחם תעסוקה שמושך ועוד ימשוך אליו את החברות המובילות במשק ויהפוך להיות מהמובילים במדינה".

מנכ"ל האוניברסיטה העברית, ישי פרנקל, אמר כי "זוהי דוגמא נוספת לאופן שבו פארק גב-ים העברית מחבר בין האקדמיה לתעשייה בירושלים. האוניברסיטה העברית מהווה גשר בין המחקר של היום לפיתוחים הטכנולוגיים של המחר. התשתיות והשירותים המוצעים בפארק ההייטק המתקדם הינם בסטנדרטים בינלאומיים ואנו גאים כי חברת ג'נרל מיקרוויב ישראל בחרה בפארק העברית כמקום משכנה הקבוע לעשור הקרוב. זוהי עדות נוספת להצלחת הפרויקט, אשר כבר משמש בית לכמה מהחברות המובילות בשוק ההייטק הישראלי".

מנכ"ל Kratos General Microwave, יונה אדלמן, אמר כי "אנו  שמחים להצטרף לפרויקט גב-ים העברית בכדי לאפשר את המשך התרחבות וצמיחת החברה. בימים לא פשוטים אלו, אנו גאים שמוצרי החברה תורמים לביטחון המדינה ולמאמץ המלחמתי. אנו תקווה שבביתנו החדש נמשיך לתמוך בצרכים הביטחוניים של המדינה, וכן להיות מקור פרנסה עבור מאות משפחות מירושלים והסביבה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםהרשות לפיתוח ירושליםגב-ים פארק העבריתהאוניברסיטה העבריתהשכרהגב-ים קרקעות בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...