ב-5.5 מיליון שקל ל-5 שנים: מבנה תשכיר נכס בגליל לעמותה שמעסיקה עובדים עם צרכים מיוחדים

החברה תשכיר מבנה תעשייתי בשטח של כ-4,300 מ"ר באזור התעשייה משגב, לעמותת "אקולוגיה לקהילה מוגנת", שמעסיקה כ-80 עובדים עם צרכים מיוחדים בתחום המחזור. זאת תמורת 7.5 מיליון שקל, כש-2 מיליון מתוכם יזוכו כתרומה

שיתוף הכתבה
מבנה תעשייתי אזור התעשייה משגב (באדיבות החברה) מבנה תעשייתי אזור התעשייה משגב (באדיבות החברה)

מבנה  נדל"ן, בניהולו של עוזי לוי, תשכיר מבנה תעשייתי במשגב שבגליל לעמותה תמורת סכום סופי של 5.5 מיליון שקל. כך מדווחת היום (א') החברה.

המבנה תעשייתי, בשטח של כ-4,300 מ"ר, שוכן באזור התעשייה משגב שבשטח המועצה האזורית משגב בגליל המערבי. יושכר לעמותת "אקולוגיה לקהילה מוגנת" תמורת 7.5 מיליון שקל לחמש שנים. כחלק מההסכם תזכה מבנה נדל"ן בכל שנה כתרומה את העמותה בכ-400,000 שקלים מתוך סכום השכירות השנתי, כלומר 2 מיליון שקל .

ההסכם הוא על נכס שממוקם בפארק התעשיה תראדיון במועצה האזורית משגב, ונחתם ל-5 שנים בתוספת אופציה ל-5 שנים נוספות. 7.5 מיליון שקל הם עבור 5 השנים הראשונות. מדובר במבנה תעשייה ולוגיסטיקה של החברה השוכן בשטח של כ-7.6 דונם, מתוכם 4,300 מ"ר בנוי. 

עמותת אקולוגיה לקהילה מוגנת היא מיזם חברתי אשר הוקם לפני כ-16 שנה ומתמקד בחיבור בין תעשיית המיחזור להעסקת עובדים עם צרכים מיוחדים. העמותה מוכרת כמפעל שיקומי על ידי משרד הרווחה ומעסיקה כ-80 עובדים עם צרכים מיוחדים המקבלים הכשרה מיוחדת ומותאמת במגוון תפקידים בתחום מיחזור הפסולת האלקטרונית. בכוונת העמותה להשתמש במבנה ששכרה כדי להעסיק אוכלוסיות עם  צרכים מיוחדים בפעולות שונות מתחום המיחזור והשמירה על איכות הסביבה. בין יתר השימושים, חתמה העמותה על חלק במבנה שאותו היא תשכיר בשכירות משנה לחברה קמעונאית. את העסקה הובילה יעל פרי, סמנכ"ל השיווק של מבנה נדל"ן.

עוזי לוי, מנכ"ל מבנה נדל"ן: "התקשרנו בהסכם להשכרת נכנס בבעלות קבוצת מבנה נדל"ן. הנכס ישמש כבית למיזם שעוסק בפעילות רבת חשיבות לשיקום, חיזוק והעסקת עובדים עם צרכים מיוחדים בדגש על תחומי המיחזור, האקולוגיה והשמירה על הסביבה. גם בימים מורכבים אלה, הפעילות העסקית של החברה ממשיכה להתקדם ואנו פועלים לאפשר כניסה מיטבית לנכסים אותם אנו משכירים. כחברה הפועלת בפיזור נכסים גבוה לאורכה ולרוחבה של המדינה, שמנו לעצמינו כמטרה לקחת חלק בעשיה עבור הכלל, להגביר את שותפות הגורל ולקדם התגייסות למען אלו הזקוקים לסיוע. דבר זה מתחדד על רקע הימים המורכבים שאיתם מתמודדת המדינה ואזרחיה וכולנו תקווה לימים של שקט וביטחון במהרה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עוזי לוילוגיסטיקהמבנה נדל"ןמבנהעמותה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...