נדל"ן בקצרה: יובלים הרסה באור יהודה, אלמוג אכלסה ברובע 3, ושובל מכרה בהנחה לחיילים

יובלים מכרה 15 דירות באור יהודה באוקטובר-נובמבר בפרויקט ההתחדשות קיימא ששלב ב' שלו נהרס השבוע; אלמוג אכלסה בניין בן 19 דירות ברובע 3 ורק הפנטהאוז נותר למכירה; קבוצת שובל מכרה 9 קוטג'ים בבאר שבע במסגרת מבצע לחיילי צה"ל ופותחת מבצע נוסף בחיפה

שיתוף הכתבה
אירוע ההריסה של פרויקט קיימא (אבישי חנן)אירוע ההריסה של פרויקט קיימא (אבישי חנן)

יובלים מכרה 15 דירות באור יהודה באוקטובר-נובמבר

קבוצת יובלים בבעלות איציק ברוך דווחה השבוע על מכירת 15 דירות בחודשים אוקטובר-נובמבר, בצל המלחמה, בפרויקט קיימא באור יהודה. השבוע קיימה החברה אירוע הריסה והתחלת עבודות שלב ב' של הפרויקט, במסגרתו פונו 48 דירות ישנות ויוקמו במקומן 328 חדשות ב-4 מגדלים, זאת בהמשך לחתימה עם חברת תדהר על ביצוע והקמת שלב זה של הפרויקט תמורת 325 מיליון שקל. בסך הכל מכרה החברה בשלב ב' של הפרויקט 52 דירות, מתוכן 11 דירות במהלך חודשי המלחמה, ובשלב א' של הפרויקט נמכרו 181 דירות, מתוכן 4 דירות במהלך חודשי המלחמה.

הפרויקט ממוקם במתחם הכלנית בסמוך לצומת סביון, וכולל 656 דירות ב-8 מגדלים בני 17 קומות כל אחד, הנבנות במקומן של 114 דירות ישנות ו-9 מבנים. המתחם מתפרס על שטח כולל של כ-16.9 דונם, ויכלול פארק. כל מגדל יכלול חניות תת קרקעיות ומחסנים, ובמפלס הרחוב תוקם קומת מסחר בהיקף של 300 מ"ר. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.

מיובלים נמסר כי דירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר+ 16 מ"ר מרפסת בפרויקט משווקת בהחל מ-2.7 מיליון שקל והחל מ-2.965 מיליון שקל עבור דירות 5.5 חדרים בשטח של 131 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בשטח של 72 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת, החל מ-2.23  מיליון שקל.

לדברי ערן אדרי, מנהל יזמי בחברת יובלים : "הצורך בבעלות על דירה גבר מאוד מתחילת המלחמה, ואנחנו רואים משבוע לשבוע, התעניינות בקרב משפחות המחפשות להשתדרג לדירה חדשה עם ממ"ד, וזאת כדי להעניק ביטחון ושקט לתא המשפחתי שלהם. המחירים בעת הנוכחית אטרקטיביים והפרויקט מציע מגורים איכותיים בסביבה בטוחה ושקטה".

אלמוג אכלסה בניין בן 19 דירות ברחוב אלחריזי ברובע 3 
 
קבוצת אלמוג הודיעה כי התקבל טופס אכלוס לפרויקט המגורים ברחוב אלחריזי פינת רחוב אבן עזרא ברובע 3 בתל אביב. מדובר בפרויקט  תמ"א 38/2 (הריסה ובניה) במסגרתו נהרס בניין וותיק בן 4 קומות ובו 11 דירות ובמקומו נבנה בניין עם 19 דירות חדשות. הבניין הוותיק באלחריזי אשר נבנה בשנות ה- 40 התאפיין בדירות קטנות ללא חניה ומעלית. הבניין החדש אשר נבנה במקומו, תוכנן בידי האדריכל רועי פישר ומתנשא לגובה 6 קומות עם 19 יחידות דיור, מעלית ומרתף חנייה בן 3 קומות ללא מתקני חניה.

הפרויקט באלחריזי 11 (בני ונטורה)הפרויקט באלחריזי 11 (בני ונטורה)

 

נכון להיום, נותרה לשיווק הדירה האחרונה בבניין - דירת פנטהאוז המשתרעת על פני קומה שלמה, בשטחה של כ-157מ"ר ועם מרפסת בגודל של כ-100 מ"ר. לדירת הפנטהאוז יוצמדו שתי חניות תת קרקעיות. בעלי הדירות הוותיקים שהחלו את התהליך עם קבוצת אלמוג לפני כ-6 שנים, קיבלו שדרוג משמעותי בדמות דירה חדשה בגודל דירתם הקודמת ובה ממ"ד, מרפסת שמש של 10-12 מ"ר , וכן חנייה תת קרקעית.

לדברי ערן צין מנציגות בעלי הדירות "כנציגות הדיירים התנהלנו מול מספר חברות בידיעה כי בצוע הפרויקט יהיה מאתגר לאור מבנה המגרש. במהלך הבניה ועפ"י חוות הדעת של היועצים ששכרנו החברה קבוצת אלמוג התנהלה באופן מקצועי ואיכותי. בנוסף, הצליחה להקדים את האכלוס ב 3 חודשים לפני הזמן המיועד . בזמנים לא פשוטים כאלה זוהי בשורה מבורכת עבורנו". 

רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג: "העובדה שמדובר בבניין בוטיק, קטן וייחודי אפשרה לנו לתכנן ולבצע פרויקט בסטנדרטים גבוהים ולהעניק לדיירים הוותיקים תמורה נאה מחד וכן להתאים את התכנון והמפרטים לצרכי הרוכשים באזור ובכך להיות אטרקטיביים, על כך יעידו הביקושים הגבוהים ומכירת הדירות המהירה. לצערנו, היום יותר מתמיד אנחנו עדים לחשיבות של ממ"ד בדירה, אפילו באיזור המרכז".

קבוצת שובל מכרה 9 קוטג'ים בבאר שבע במסגרת מבצע לחיילי צה"ל

קבוצת שובל מדווחת על הצלחה במבצע ההנחה לכוחות הבטחון וההצלה בסדיר ובמילואים. חודש למן פתיחת מלחמת חרבות ברזל יזמה קבוצת שובל מבצע המציע לאנשי כוחות הבטחון וההצלה הנחה של 180 אלף שקלים בפרויקט "צהלה בנגב" של החברה בשכונת פארק נחל באר שבע. קצת יותר משבועיים מאז השקת המבצע מדווחת קבוצת שובל על היענות יפה, ועל מכירתם של 9 קוטג'ים ועוד 4 הרשמות, כאשר בפרויקט נותרו 20 יחידות אחרונות.

צהלה בנגב (תור אדריכלים ואולאין הדמיות)צהלה בנגב (תור אדריכלים ואולאין הדמיות)

לדברי ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל מדובר בשיא לחודש אחד. לדבריו, "הרוכשים הם אנשי קבע שמעבר לכל היתרונות שיש בשכונה החדשה ובפרויקט עצמו, מבינים שהעיבוי של צה"ל בשנים הבאות יחזק את הנגב ויאפשר למשפחות צעירות לקבוע את מגוריהן בבאר שבע וסביבותיה, מה שלא היה ודאי כל כך עד כה. ההנחה שאנו מציעים היא בהחלט משמעותית ביותר, ובתוספת תנאי המימון המיוחדים שהעמדנו לרוכשים כגון תשלום נמוך בחתימת החוזה, ללא הצמדה וריבית ועוד, מדובר בהגשמת חלום עבור הרבה משפחות צעירות שמחפשות בית עם גינה במסגרת קהילתית תומכת ועם אוכלוסיה איכותית".

עוד לדבריו, בין הרוכשים יש כאלה שהתלבטו בין רכישת דירה יד שניה ובין קניית הקוטג'. העובדה שמדובר בבית חדש וממוגן, הכריעה את הכף עבורם.

בעקבות הצלחת המבצע קבוצת שובל העמידה גם את הפרוייקט החדש של החברה ברחוב לוטוס 20 בחיפה בהנחה של 180 אלף שקלים לאנשי כוחות הבטחון וההצלה. מדובר בפרויקט הריסה ובניה במסגרת תמ"א 38 שבנייתו צפויה להסתיים בעוד 24 חודשים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אור יהודהרובע 3אלמוגיובלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...