קבוצת כנען קיבלה היתר בנייה ל-275 דירות עם ממ"ד בהתחדשות בקריית אונו

מדובר בשלב השני מתוך שלושה של פרויקט עלמא, במסגרתו ייהרסו 11 בניינים עם 232 דירות, וייבנו 760 דירות עם ממ"ד בעשרה בניינים בני 12-20 קומות, וכן כ-6,000 מ"ר של מסחר

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט עלמא של קבוצת כנען (3Ddesign)הדמיה של פרויקט עלמא של קבוצת כנען (3Ddesign)

עיריית קריית אונו נתנה השבוע היתר בנייה לשלב ב' בפרויקט עלמא של קבוצת כנען בבעלותם של איל הנדלר, מאיר טל וניב רום, ברחוב לוי אשכול דרום בקריית אונו. במסגרת הפרויקט כולו ייבנו 760 דירות במקום 232 קיימות. 

בשלב ב' הנוכחי פונו 5 בניינים ישנים עם 104 דירות ישנות לטובת 4 בניינים חדשים עם 275 יחידות דיור. במסגרת הפרויקט עצמו שכולל שלושה שלבים, ייהרסו 11 בניינים ישנים עם 232 דירות, וייבנו 760 דירות חדשות בעשרה בניינים בני 12-20 קומות וכן כ-6,000 מ"ר של שטחי מסחר.

בקבוצת כנען מסבירים ששבוע לאחר תחילת המלחמה, כשמרבית אתרי הבנייה בארץ נסגרו, המשיך אתר הבניה בקריית אונו ברחוב לפעול וממשיך לעבוד כמעט בתפוקה מלאה, שכן מרבית הפועלים באתר הם פועלים זרים או ישראלים ולא פלסטינים. 

קבוצת כנען עובדת בימים עלה על פתיחת השלב השלישי והשלמת פינויים של כל בעלי הדירות שגרו בדירות לא ממוגנות. בדירות החדשות יקבלו הדיירים מעליות, חניה תת קרקעית וממ"דים. הדיירים משני השלבים הראשונים בפרויקט כבר פונו בשנה האחרונה והבנייה נמצאת בשלבי ביצוע שונים.

מנכ"ל כנען התחדשות עירונית ניב רום אמר כי " קבוצת כנען תמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לבנות כמה שיותר מהר ולחדש את מרכזי הערים כדי לייצר ודאות וביטחון לאלפי משפחות ללא מיגון. בהזדמנות זו אני מעוניין לציין לשבח את מחלקת ההנדסה וראש העיר מר ישראל גל על העשייה והעזרה בעת מלחמה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת כנעןניב רוםאיל הנדלרמאיר טלקריית אונוכנען
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...