ממשיכים לסייע: עזרה בקטיף, יריד חקלאי בחדרה ואימון כדורסל לילדי העוטף

הלחימה נמשכת וכך גם הסיוע של חברות רבות בענף הנדל"ן, למפונים מבתיהם וללוחמים. עובדי חברת ברקת סייעו לקטוף רימונים ליד אשקלון, חברת אמירי זכרון יעקב יזמה יריד של תוצרת חקלאית מהדרום, ילדים מהעוטף זכו לפעילות ספורטיבית עם אליצור שמשון, ואאורה תאפשר לפיקוד העורף להתאמן בפרויקט המיועד להריסה

שיתוף הכתבה
עובדי ברקת קוטפים רימונים בדרום (באדיבות החברה)עובדי ברקת קוטפים רימונים בדרום (באדיבות החברה)

עובדי חברת המימון ברקת סייעו לחקלאים בדרום 

עובדי חברת המימון לנדל"ן, ברקת, התגייסו למען חקלאים באזורי העימות. עובדי החברה הצטרפו לקטיף רימונים סמוך לבת הדר, דרומית לאשקלון. כל עובדי המטע בשגרה הם עובדים זרים שנמלטו עת החלה המלחמה, ובעלי המטע נותרו לבדם בשיא העונה עם כ-500 טונות פרי שיש לקטוף וללא ידיים עובדות. יוסי ויפתח, אחים אשר המטע בבעלותם, מספרים כי "אם הפרי לא ייקטף בהקדם, מאות טונות רימונים ייזרקו לפח. אנו זקוקים לידיים רבות כדי להספיק לקטוף את הפרי בהקדם, בטרם יירקב".

מטע הרימונים, מזן 'Wonderful', נשתל לפני כ-20 שנה על ידי יפתח ויוסי דפנה, שני אחים חקלאים מפוני גוש קטיף שפונו בשנת 2005 ליישוב ניצן שבו שוכנו אז המפונים. את המטע שתלו השניים בסמוך לבת הדר וכיום הוא פרוס על כ-90 דונם ועליהם כעת כ-500 טון פרי.

מחברת ברקת מסרו: "ללא מתנדבים נוספים לא יוכלו האחים לסיים את הקטיף בזמן. קצב העבודה של מתנדב לא מנוסה, לא מתקרב למהירות הקטיף של העובדים שנטשו ולכן נדרשות ידיים רבות. היום ראינו במטע מאות עובדים אבל המון רימונים עוד נותר על העצים. האחים דפנה מחכים למתנדבים נוספים שיסייעו וימנעו מהסחורה להיזרק". לתיאום הצטרפות לקטיף ניתן ליצור קשר ישירות עם יוסי בנייד – 0545684940

אמירי זכרון יעקב ושוקיט יזמו יריד של תוצרת חקלאית מהדרום 

חברת הנדל"ן אמירי זכרון יעקב, בעלת מתחם מול החוף וילג' בחדרה, ביחד עם רשת שוקיט, מתמחה בגידול שיווק והפצת תוצרת חקלאית, יזמה יריד מכירות של תוצרת חקלאית מהדרום על מנת לסייע לחקלאים.

 "שוקיט" היא רשת חנויות עם אתר אונליין מעמק יזרעאל. החברה עוסקת בגידול ושיווק תוצרת חקלאית מאז שנות ה-60 . גם בימי שגרה היא מקדמת  ומחזקת ההתאגדות חקלאות ישראלית בלמעלה מ-300 משקים ישראלים ברחבי הארץ.

לאחר שהמתנדבים אספו, קטפו, ארזו והובילו את התוצרת למתחם, היא תימכר באריזות מוכנות שיכללו פירות וירקות, בין היתר:  עגבניות, מלפפונים, תפוחי אדמה , פלפלים, אבוקדו, גזר, תפוזים, בטטות וקלמנטינות. כולם יימכרו במחיר מסובסד וללא פערי תיווך.

היריד יתקיים ביום שישי הקרוב, 3 בנובמבר, בשעות 9:00 – 14:00 או עד גמר המלאי. הדוכנים יהיו ממוקמים באזור המזרקה במתחם, בכיכר המרכזית.

ילדי העוטף זכו לפעילות ספורטיבית בימקא 

בזכות שיתוף פעולה בין עיריית ירושלים, חברת רייסדור וקבוצת הכדורסל אליצור שמשון, זכו אתמול ילדי העוטף מכפר מימון בפעילות ספורטיבית מהנה ומושקעת באולם ימקא שבירושלים. לאחר הפעילות הספורטיבית המשותפת, קיבלו הילדים את מדי המשחק הרשמיים של הקבוצה וציוד ספורט נוסף לשמירה על הכושר.

ילדים מהעוטף בפעילות עם אליצור שמשון (אליצור שמשון) ילדים מהעוטף בפעילות עם אליצור שמשון (אליצור שמשון)

יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "השומרון יחד עם כל עם ישראל מחבקים את הדרום, אליצור שומרון הקבוצה המקצוענית והמופלאה שלנו, שבנויה משחקנים מכל הארץ ואף מהעולם היא דוגמא לפסיפס הנפלא של העם הזה ואיתם ועם מתנדבים מכל השומרון  פועלים בכל הארץ ובישובים לחיזוק העורף"

יקי רייסנר, מנכ"ל ובעלים רייסדור: "ברגעים קשים כמו אלה כולנו נרתמים. רייסדור מחזקת ותומכת בתושבי הדרום במשפחות החטופים ושולחת תנחומים עמוקים לכל אלה אשר איבדו את יקיריהם. אנו שמחים על היכולת להעניק ולו חיוך קטן לילדים היקרים האלו שהנורא מכל קרה להם ולנסות לייצר עבורם שגרה בריאה".

אאורה תאפשר לפיקוד העורף להתאמן בפרויקט המיועד להריסה

הפרויקט של אאורה בגבעתיים ( View Point)הפרויקט של אאורה בגבעתיים ( View Point)

חברת אאורה תאפשר לפיקוד העורף להתאמן בפרויקט בגבעתיים של החברה שצפוי להיהרס. לאחר מספר ימי אימון תשלים אאורה את ההריסה ותחל בהקמת הפרויקט.

טקס ההריסה ותחילת הבנייה התקיים ביום שני האחרון בנוכחות יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה , מושיק גולדשטיין, משנה לראש עיריית גבעתיים, עו"ד יריב בר דיין, בא כוח הדיירים והדיירים הוותיקים. ההריסה עצמה אמורה להתקיים בתחילת השבוע הבא. מדובר בפריקט "אאורהOnly  גבעתיים", הנמצא בקרבת קניון גבעתיים.

 

יעקב אטרקצ'י: "הסכמנו לדחות את המשך ההריסה במספר ימים על מנת לאפשר לפיקוד העורף להתאמן במתחם ואנו גאים מאוד על כך שנוכל לסייע ליחידה מצילת חיים. התחדשות עירונית מקבלת כיום משנה תוקף מאחר ואנו מספקים לדיירים יחידות דיור מודרניות וחדשות, שבעיקר מהוות מקום בטוח ומוגן, זאת בהשוואה לבניינים הישנים הקיימים שאין בהם מיגון וחלקם אף מסוכנים למגורים. דווקא בתקופה זו מתחדדת החשיבות לחדש את ישראל ולהמשיך לבנות את הארץ". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהברקתענף הנדל"ןרייסדורחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...