מצלאוי תורמת יחידות מרחב מוגן שהיא מייצרת ליישובי הדרום והצפון

יותר משלושה שבועות מפרוץ המלחמה, חברת מצלאוי משנעת מרחבים מוגנים לאשקלון, אופקים, שדרות ולצפון. מדובר בממ"ד נייד שמתחבר למבנה ובמיגוניות למרחבים פתוחים. הבעלים סמי מצלאוי: "קורא לכל הקבלנים להצטרף לייצור יחידות כאלו"

שיתוף הכתבה
מרחבים מוגנים של מצלאוי לתושבי הדרום והצפון (מצלאוי) מרחבים מוגנים של מצלאוי לתושבי הדרום והצפון (מצלאוי)

חברת מצלאוי תורמת יחידות של מרחב מוגן נייד לעיריות בדרום שתושביהן ספגו פגיעות משמעותיות ממתקפת הפתע של חמאס ועדיין חשופים להתקפות טילים. התרומה מתבצעת גם לרשויות בצפון החשופות כעת למתקפות של חיזבאללה. 

החברה מייצרת במתקניה שבבת ים ובקריית אונו שני סוגים של מרחבים מוגנים: ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) נייד הניתן לחיבור חיצוני למבנה מגורים קיים; ומיגוניות לשימוש במרחבים פתוחים ציבוריים. המבנים הם יבילים - חברת מצלאוי יוצקת בעצמה את כל יחידות המיגון באתרי הבנייה שלה, ומשנעת אותן לערים כמו אופקים, אשקלון, שדרות ונתיבות בדרום, וישובים הצמודים לגדר בצפון.

החברה קיבלה את אישור פיקוד העורף לפעילות זו, ומעבירה את המרחבים המוגנים למקומות כפי שהנחה פיקוד העורף. 

מרחבים מוגנים של מצלאוי לתושבי הדרום והצפון (מצלאוי) מרחבים מוגנים של מצלאוי לתושבי הדרום והצפון (מצלאוי)

יו"ר ובעלי חברת מצלאוי סמי מצלאוי, אמר כי אין היום מספיק חברות שמייצרות ממ"דים ובקצב שיתן מענה לצורך הדחוף הזה. "אני קורא לכל הקבלנים בארץ לשנס מותניים ולהצטרף לייצור יחידות כאלו. אני מדגיש את החשיבות של פרויקטי פינוי בינוי דווקא בתקופה זו, ככלי להוספת ממ"דים ולמיגון בניינים ישנים שנמצאים במוקדי הלחימה, וכן בכל הארץ. התחדשות עירונית היא צו השעה ומשימה לאומית שתשפר את המצב הקיים. בהזמנות זו אני מבקש להודות לחברות שתרמו את חלקן, רדימיקס, נוימן ברזל, מנופי אבי ומז"מ". 

ישנם מספר סוגי מרחבים מוגנים ניידים, היכולים להגן על אזרחים מפני טילים. חברת מצלאוי מייצרת ותורמת כאמור שניים מן הסוגים לרשויות הזקוקות. האחד ממ"ד – מרחב מוגן דירתי, החברה יוצקת בטון ופלדה לשבלונה מוכנה ויוצרת יחידה ממוגנת שניתן לשלב בדירות או בבתים פרטיים.  ואילו השני מיגוניות, שהן מעין קוביות בטון הממוקמות במרכזי אוכלוסיה ובתוכן יכולים להסתתר מספר אנשים. שלא כמו ממ"ד, במיגוניות אין דלתות או חלונות שניתן לסגור. היחידות המוגנות ניידות, מאושרות ע"י פיקוד העורף, קלות להרכבה ופשוטות לשימוש. המרחבים המוגנים הללו מאפשרים להקטין את כמות הפגיעות ואובדן החיים ולהגן על החשופים ללא מענה נאות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סמי מצלאוימצלאויעוטף עזהחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...