הפתיחה הוקדמה בשבועות: מבנה אשפוז חדש יחל לפעול בביה"ח קפלן

בעקבות עבודות סביב השעון בשבועיים האחרונים, המרכז הרפואי ברחובות יחל כבר השבוע להתחיל טיפולים במבנה האשפוז החדש שהקימה חברת קן התור. גודל המבנה הוא 24,000 מ״ר והוא כולל 8 קומות בהם חדרי אשפוז, קרדיולוגיה חדרי מאמץ ודיאליזה

שיתוף הכתבה
המרכז הרפואי קפלן מהאוויר (עמוס מרון, ויקימדיה, חלק מפרויקט WikiAir)המרכז הרפואי קפלן מהאוויר (עמוס מרון, ויקימדיה, חלק מפרויקט WikiAir)

המרכז הרפואי קפלן ברחובות יחל להפעיל בשבוע הקרוב מבנה אשפוז חדש, שפתיחתו הוקדמה בשבועות, במטרה לסייע לבתי החולים בדרום הארץ ולהוריד מהם את העומס. כבר השבוע צפויים להתקיים במבנה הטיפולים הראשונים.

חברת הנדל״ן קן התור ועובדי המרכז הרפואי קפלן, התגייסו לטובת הקדמת פתיחתו של מבנה האשפוז החדש, מיד לאחר שהתבררה התמונה הראשונית על היקף האירועים ב-7 באוקטובר. ראשי בית החולים ביקשו אז מחברת קן התור, האחראית לשיפוץ מבנה אשפוז ג׳ ב-3 השנים האחרונות, לחתור לסיום הפרויקט במטרה לאכלס את הבניין כמה שיותר מהר. במסגרת תוכנית הפעולה, הוחלט כי הצוותים יעבדו במקום מדי יום מסביב לשעון, במטרה להקדים בכמה שבועות את סיום העבודה, ולהשמיש את המבנה. הפרויקט כולו כלל עבודות הריסה ופירוקים, בנייה, הרכבת מערכות, גמרים ופיתוח.

גודלו של מבנה אשפוז ג׳ הוא 24,000 מ״ר והוא כולל 8 קומות - 2 קומות מרתף, 5 קומות וגג טכני ובהם - חדרי אשפוז, טיפול נמרץ לב, אשפוז יום, קרדיולוגיה וחדרי מאמץ, מרפאות עיניים, מכוני CT ו-MRI, חדרי צנתור ודיאליזה. 

מנהל הפרויקט ב" קן התור ", אוהד דהן, אמר כי ״עבדנו יום ולילה להצלחת המשימה במטרה לאכלס את המחלקות - מחלקת צנתורים תחילה ובהמשך את המבנה כולו. שיתוף הפעולה וההתגייסות המשותפת של כולם - אנשי בית החולים, אנשי שירותי בריאות כללית ואנשי החברה, היה מרגש ובעיקר ומוצלח". סמנכ"ל הביצוע של קן התור, מתן קן-תור, אמר כי הוא ״גאה בצוותי ומנהלי החברה אשר הצליחו להירתם למשימה וקיבלו ממני יד חופשית לפעול במלוא המרץ ובעצמאות". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קן התורבית החולים קפלןרחובותבית חוליםחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...